BuzzerBeater Forums

BB Sverige > U21 National Team Speeches

U21 National Team Speeches (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: Jokehim
This Post:
00
296479.2 in reply to 296479.1
Date: 10/25/2018 19:32:04
Jokehim Maniacs
SBBL
Overall Posts Rated:
188188
Second Team:
Jokehim Maniacs II
Jag har lagt till en kandidatur men om någon är taggad så ger jag gärna chansen till annan manager att testa på. Varför inte Spela som ny U21 manager? Vinner jag valet så ska jag göra mitt bästa men kan inte garantera att jag blir lika aktiv som senast (22 säsonger sedan jag var U21 förbundskapten). Scoutingen verkar i alla fall blivit avsevärt enklare numer och dessvärre är det väl bra mycket färre än hälften av det lag som fanns i Svenska BB då numer så blir inte så svårt att maila runt till användare för att få dom medvetna om att deras spelare är heta kandidater för U21 och att vi vill att de tränas.

From: Decke

This Post:
00
296479.3 in reply to 296479.2
Date: 10/26/2018 08:08:09
Overall Posts Rated:
4848
Kan bekräfta att det nuförtiden är väldigt smidigt att scouta spelare då vi heller inte har särskilt många prospects att hantera.

Så ingen kandidat ska behöva känna sig orolig över det. Jag finns alltid att kontakta för hjälp annars. :)

From: Ob1

This Post:
00
296479.4 in reply to 296479.1
Date: 10/27/2018 03:07:21
O-Beshimi
II.2
Overall Posts Rated:
140140
Hello Sweden!

I would like to introduce myself my name is Obi and have been playing 20+ seasons with this team and my former team (My account expired). I have been to the B3 tournament a couple of times with my old team and i am familiar with u21 training having been a mentor for many seasons for my country. This is the first time i am runnning for election I hope to help the u21 program and all the other managers who are training Swedish players. I can promise that I will answer every query to the best of my knowledge and share with you how to train as fast as possible by giving detailed training plans to every manager who is serious in training and development. I know communication might be an issue because i am a foreigner. Rest assured I have google translate tabbed in my pc. I am also prolific in the English language. I wish everyone well and hope to get your vote. I look forward to the challenge.

Förlåt mitt Sverige Jag skulle vilja presentera mig själv, mitt namn är Obi och har spelat 20+ årstider med detta lag och mitt tidigare lag (Mitt konto har löpt ut). Jag har varit i B3-turneringen ett par gånger med mitt gamla lag och jag är bekant med u21-träning som varit mentor i många årstider för mitt land. Det här är första gången jag rinner till val Jag hoppas kunna hjälpa u21-programmet och alla andra chefer som tränar svenska spelare. Jag kan lova att jag kommer att svara på varje fråga så vitt jag vet och dela med dig hur man tränar så fort som möjligt genom att ge detaljerade träningsplaner till varje chef som är allvarlig i utbildning och utveckling. Jag vet att kommunikation kan vara ett problem eftersom jag är utlänning. Jag är säker på att jag har google translate tabbed i min dator. Jag är också produktiv på engelska. Jag önskar alla bra och hoppas få din röst. Jag ser fram emot utmaningen.