BuzzerBeater Forums

Andorra - I.1 > Ja hem arribat!!!!

Ja hem arribat!!!!

Set priority
Show messages by
From: ruyrayd

This Post:
00
208626.5 in reply to 208626.4
Date: 02/14/2012 18:40:21
Revolta Culé, B.C.
ESL
Overall Posts Rated:
2121
Les coses canvien molt al llarg de la temporada... personalment trobaria un fracàs estrepitós pel meu equip haver de lluitar pel play off de descens, i no ho dic per donar aires de superioritat, més que res perquè ara mateix, pagant més de 800.000 € de sous, em sembla impossible aquesta opció...

Jo, personalment i en nom de tot el país, et demanaria que t'especialitzis en alguna posició, que ben be podria ser la d'exteriors amb Carles Barceló al capdavant....

Jo, una vegada defineixi les vendes, pot ser fitxo algun jugador en funció del que vengui, però crec que el meu equip no variarà massa al llarg de la temporada....

From: Peskue

This Post:
00
208626.6 in reply to 208626.5
Date: 02/15/2012 03:51:51
Overall Posts Rated:
1111
És clar, és clar, ruy. No ho deia en un sentit pejoratiu que em toqués amb el teu equip. Fixa't que en el meu missatge anterior feia esment a la política de fitxatges. De fet, ara tens la meitat de la plantilla a la venda (vuit tius de setze), pel què, suposo, tindràs intenció, com has dit abans, de fer alguna nova incorporació, depenent de les sortides.

Un cop les tinguis definides, repassaré una altra vegada els possibles rivals directes i en faré esment novament per aquí. Quasi de ben segur canviarà l'escenari (a pitjor). XD

Pel tema de l'especialització, veurem com enfoco el tema. De moment vull polir les debilitats de l'equip (que són moltes) abans d'embrancar-me en Barceló (de fet, és el meu objectiu secundari). De totes maneres, aquesta temporada també rebrà entrenament, per això no patiu.

This Post:
00
208626.7 in reply to 208626.6
Date: 02/15/2012 07:45:37
Overall Posts Rated:
3737
Si algun equip no estarà en descens (a no ser q vengui la meitat de l'equip) aquest és Revolta. :-)

This Post:
00
208626.8 in reply to 208626.7
Date: 02/16/2012 03:10:37
Revolta Culé, B.C.
ESL
Overall Posts Rated:
2121
Jejeje, i si el venc tindré calerons per rejovenir la plantilla... Que ho necessito urgentment... Però els fitxatges que faria intentaria que fossin millors i que cobrin menys... al menys a dintre que no entreno mai posicions interiors...

This Post:
00
208626.9 in reply to 208626.7
Date: 02/16/2012 05:53:18
Overall Posts Rated:
00
si pero aquest no guanyara tans partits jugant relaxat el revolta . aquest any veig que el nostre grup es super fort i crerc que hi hauran moltes sorpreses .nomes hi haura una plça segura la del descens. lo demes tot molt complicat

From: Peskue
This Post:
00
208626.10 in reply to 208626.9
Date: 03/30/2012 15:37:06
Overall Posts Rated:
1111
Bé, ja hem arribat a la mitja temporada, és hora de fer un petit resum de la trajectòria de l'equip fins a l'All-Star.

Molt millor del que em pensava, l'equip ha aguantat prou bé les batzegades d'aquesta forta divisió. L'imprevist, en aquest cas, ha estat la botificació (o quasi) de dos rivals més potents que no pas nosaltres, per tant, la nostra qualificació és un xic irreal però no pas gaire allunyada de les previsions inicials. No perdem de vista a l'altra divisió, on poden estar els altres equips a batre en uns hipotètics play-off's.

No és menys important la incorporació de varis jugadors rellevants, tal com era el nostre desig al principi de temporada, com per exemple a en "Murgui". Ara tenim possibilitats reals de salvar-nos i, fins i tot, potenciar algun jugador per a la selecció andorrana. En aquest sentit Ruy, estic veient a un altre jugador més interessant de cara a les necessitats del combinat nacional (a mig plaç) que no pas en Barceló (tot i que va rebent entrenaments també). No puc descuidar, a més a més, el puliment d'altres jugadors.

I sí, els Revolta han mantingut el bloc, per tant, els toca jugar la seva lliga, no pas la nostra, jajajaja.

A veure com acabem la temporada. ;-)



Fins ara!!!

This Post:
00
208626.11 in reply to 208626.10
Date: 04/28/2012 14:57:40
Overall Posts Rated:
3737
Última jornada abans del playoff amb moltes posicions per decidir.
Sembla que la final està servida: Revolta Cule vs Andorra és Vida ??
Creieu que algun equip de la blava pot donar sorpreses (pirineus, berlin, st ermengol, clusis)?
MVP? Ara per valoració és l'andorrà Amadeu Baltasar.

This Post:
00
208626.12 in reply to 208626.11
Date: 04/30/2012 06:18:25
Overall Posts Rated:
1111
Bé, jo faria la porra amb aquests resultats:



Conferència Oest


Semifinals

Revolta Vs. Pirineus

Berlín Vs. Clusis


Final de conferència

Revolta Vs. Berlín



Conferència Est


Semifinals

Andorra És Vida Vs. Borjamaris

JARQUE Vs. Psycho Tik


Final de conferència

Andorra És Vida Vs. JARQUE



GRAN FINAL

Andorra És Vida Vs. Berlín





ANÀLISI:

Tenint en compte que la predicció la faig avui i no pas la setmana que ve, on poden canviar substancialment els estats de forma, claus en alguns dels partits igualats, aquesta podria canviar molt fins llavors. Ja ho actualitzaré, si s'escau.

Primer, l'enfrontament Berlín Vs. Clusis està igualadíssim, al 50%, diria jo. Per tant, poso com a guanyador a Berlín simplement i pura per el factor camp.

Segon, a la final de la conferència Oest podría saltar la sorpresa, depenent molt de la gestió dels minuts, els estats de forma i possibles lesions, ara per ara veig com a guanyador (molt justet, però) a Berlín. Em remeto de nou a esperar a la setmana que ve a veure com evolucionen els jugadors de tots dos equips.

EDITO (04/05/12): Amb els nous estats de forma d'aquesta setmana s'ha gairebé invertit el meu pronòstic: ara haurien de guanyar els Revolta, també pel factor pista, però justíiiiisim. De fet, qualsevol cosa podria passar.

Tercer, al igual que amb el partit Berlín Vs. Clusis, l'enfrontament JARQUE Vs. Psycho Tik està en les mateixes circumstàncies, o sigui que aquí també poso com a vencedor a JARQUE, però pot passar qualsevol cosa.

Finalment (i mai millor dit), si es compleix aquest escenari, Berlín no hauria de passar masses angúnies per desfer-se de Andorra És Vida.

L'MVP estarà entre el Baltasar i el base dels Clusis, Ferenc Fischl, penso jo. Diria que se l'emportarà aquest darrer.



Per part nostra, la lliga s'ha desenvolupat exactamente tal i com haviem previst, exceptuant la botificació dels Borjamaris y del Andorra Cèltics, que ens ha fet pujar de la darrera posició a la sisena. Mantenim la pallissa que ens fotran els PUPUS (ens hauria d'haver tocat els LOST). No crec que ni juguem el partit de desempat. Sort que hi han els bots. Potser per aquest fet no baixarem de categoria.

Last edited by Peskue at 05/04/2012 06:05:38

This Post:
00
208626.13 in reply to 208626.12
Date: 05/06/2012 05:42:33
Overall Posts Rated:
3737
Home, una mica agosarat dir que Berlin seríem campions :-) La final cantada: RC vs AES, els dos millors de la Lliga! Que guanyi el millor.

This Post:
00
208626.14 in reply to 208626.13
Date: 05/06/2012 07:38:10
Revolta Culé, B.C.
ESL
Overall Posts Rated:
2121
Jo també ho pensava però no vaig voler dir res no fos cas que manegués d'informació privilegiada, tot i que en aquesta mena de partits sempre tinc bastant repecte...
També t'he de donar l'enhorabona ja que has fet un gran campionat.
Esperem allargar a tres partits la final per maximitzar l'entrenament i donar-li més emoció a la Lliga.
Per la temporada vinent esperem que canvii la tónica doncs, ara si, mirarem de renovar tota la linia interior que ja tindrà 33 anys... Per afrontar amb més garanties que aquesta la B3. :-)

This Post:
00
208626.15 in reply to 208626.13
Date: 05/07/2012 03:26:30
Overall Posts Rated:
1111
Ja ho sé, ja. Si t'hi fixes vaig editar el missatge, canviant el pronòstic d'una setmana a la següent perquè les formes van millorar d'un equip a l'altre. al final sí que l'he ensopegat tot. XD

Advertisement