BuzzerBeater Forums

BB Nederland > U21 National Team Debate Thread

U21 National Team Debate Thread (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: J-Freak
This Post:
00
299261.2 in reply to 299261.1
Date: 05/07/2019 16:57:57
Overall Posts Rated:
300300
Ik heb mijzelf verkiesbaar gesteld. Mijn speech volgt snel.

From: Wickin

This Post:
00
299261.3 in reply to 299261.2
Date: 05/08/2019 10:49:11
Overall Posts Rated:
6868
Bedankt voor je speech en verkiesbaarheid!

Heb je nog specifieke plannen/ideeën voor het (begeleiden van) trainen van U21 talenten?

Hoe zie je het trainen van U21 talenten in relatie tot het trainen van potentiële NT spelers als we kijken naar potentieel MVP/Hof/ATG t.o.v. lagere levels?

From: J-Freak

This Post:
11
299261.4 in reply to 299261.3
Date: 05/08/2019 11:22:34
Overall Posts Rated:
300300
Heb je nog specifieke plannen/ideeën voor het (begeleiden van) trainen van U21 talenten?

Ik heb nog geen specifieke plannen, want ik wil eerst de nieuwe selectie goed in beeld krijgen. Ik wil wel graag gevarieerd kunnen aanvallen en verdedigen. Ik denk dat het in ons voordeel is dat we eerst de zwakkere tegenstanders treffen. De laatste 3 tegenstanders zullen namelijk de grootste problemen opleveren.

Hoe zie je het trainen van U21 talenten in relatie tot het trainen van potentiële NT spelers als we kijken naar potentieel MVP/Hof/ATG t.o.v. lagere levels?

Ik ben voor het trainen van spelers met lagere levels potentieel t.b.v. het U21. Ik snap natuurlijk dat dit minder aantrekkelijk is, maar ik wil managers met dit soort spelers zeker stimuleren deze te trainen voor het U21. Ruaidri was volgens mij behoorlijk tevreden met de spelers die hij tot zijn beschikking had, dus dat is een goed teken lijkt mij.

Last edited by J-Freak at 05/08/2019 12:08:43

From: Ruaidri
This Post:
11
299261.5 in reply to 299261.4
Date: 05/09/2019 01:25:40
Nightearls
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
535535
Second Team:
Silver Onions
Komend seizoen heb ik 13 spelers opgeroepen. Heb de drie 20 jarigen gehouden en heb met NTSO op salaris geselecteerd. En toen de selectie gevuld op basis van salaris.

Dus laat verdere scouting over voor de nieuwe U21 manager.
Wat mij tot nu toe is opgevallen 2 twintig jarigen met een hoog salaris, wel relatief lage potentie voor inside spelers. Dus daar moet wel goed gemanaged worden om het maximale uit deze spelers te gaan halen.

De luxe inside van afgelopen seizoen zullen we niet hebben. Maar voor Nederlandse U21 begrippen hebben we toch behoorlijke inside spelers.

We hebben 1 super guard en voor de rest zeer behoorlijke spelers voor U21 begrippen.
Op de SF is het altijd zoeken, maar ik denk met Delger, Golverdingen, van Turenhout, Baeke en Groote, dat die positie wisselend en leuk ingevuld kan worden.

Ik heb nu pas 13 spelers geselecteerd, er zijn nog een aantal spelers met behoorlijk salaris inside die ik niet heb opgeroepen en heb bekeken, waarschijnlijk zit daar ook nog wel wat bruikbaars tussen. Verder is er meestal ook in de laag salarissen nog wel wat specifiek leuke spelers te vinden.

Ook dit seizoen zal weer gelden, dat de managers die goed specifiek door trainen en op het vormpeil letten beloond zullen worden met spelende spelers.

Door niet verder te scouten, houd ik het enthousiasme hoog. Dus kan er as. maandag waarschijnlijk gewonnen worden. Nu staat enthousiasme op 8. Reset is pas volgende week zaterdag, dus de nieuwe manager heeft wel even tijd om te scouten, al is het altijd wat hectisch.

Veel succes aan de toekomstige manager!

Last edited by Ruaidri at 05/09/2019 01:27:58