BuzzerBeater Forums

BB Nederland > U21 National Team Speeches

U21 National Team Speeches (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
66
322858.2 in reply to 322858.1
Date: 03/06/2024 05:06:28
The Golden Warriors
II.2
Overall Posts Rated:
4848
Second Team:
The Golden Warriors II
Hallo Nederlandse Community,

De meeste managers die dit spel al lang spelen kennen me wel, maar voor degene die me niet kennen hier even een korte introductie.

In seizoen 3 ben ik begonnen met dit spel als manager van “The Almighty Warriors”. (38476) Dit team heb ik gemanaged tot seizoen 51/52.
Hierna heb ik een periode gehad met een mindere interesse/motivatie in het spel en waardoor mijn team helaas Bot is geworden. Sinds seizoen 59 ben ik weer opnieuw begonnen met een nieuw team.

In mijn vorige periode ben ik ook manager geweest van het U21 en NT.
Ik was destijds de eerste manager van het U21 seizoen 5 t/m 8. Als BC van het U21 hebben we toen de finale van het EK gehaald die we toen helaas verloren van het sterke Italië.
Het NT heb ik maar 2 seizoenen (S17/18) begeleid, dit was gezien het resultaat minder succesvol dan mijn periode als U21 BC.

Bij deze wil ik me dus verkiesbaar stellen om de nieuwe BC van het U21 te worden. Gezien mijn ervaring als oud BC denk ik dat ik een goede kandidaat ben om het U21 naar grote successen te leiden.
Ik ben me bewust dat ik afhankelijk ben van de Nederlandse community in hoe de spelers getraind worden en hoop dat we in goed overleg een goede balans kunnen vinden tussen het clubbelang en het U21.

Mochten jullie vragen hebben of discussies willen voeren dan zie ik die graag tegemoet in het debate thread (322859.1).