BuzzerBeater Forums

BB Danmark > landstræner exit

landstræner exit

Set priority
Show messages by
From: Glatter
This Post:
55
314539.1
Date: 04/20/2022 08:53:56
Overall Posts Rated:
103103
Hej, håber i alle nyder det gode vejr og har haft en god påske.

Jeg beklager jeg ikke fik arrangeret en træningskamp i mandags, men de sidste 2-3 uger har været ret så hektiske for mig i den virkelige verden. Hvilket helt sikkert har kostet en af de bedre muligheder for at vippe Fab Utd af pinden i DBL. Men det ser ud til at travlheden fortsætter så derfor har jeg valgt at trække mig som landstræner i denne omgang, men vil stadig være til rådighed i en assistentrolle hvis den næste landstræner skulle have lyst til at gøre brug af det:) Funzip har været min sparringspartner igennem de sidste to sæsoner, og han har sagt ja til ihvertfald at stille op, men jeg vil opfordre alle der har lysten og ikke mindst tiden til at kaste sig ud i det.
Landsholdet er et bedre sted nu, end det har været i mange sæsoner. Vi er i løbet af de sidste to sæsoner sprunget 16 pladser frem på verdensranglisten, og taget mange gode sejre undervejs. Vi har en åbenlys mangel på HOF big men lige nu, men arbejdet der foregår med den gruppe af MVPer vi har, er suverænt!! Samtidig har vi aldrig haft så mange spillere med over 140 i total skillspoints som vi har lige nu, endda med Kent Svejstrup med 1 point fra de 150, så for en gang skyld er jeg enig med MVP valget i DBL, og han er helt sikkert også MVPen på landsholdet. Min egen Daniel Agger er dog lige efter med nu 148 TSP, så på SF er vi rigtig stærke de næste sæsoner. Det er også dejligt at se at der har været stor fokus på straffekastet så vi nu har halvdelen af truppen med 20 eller mere i straffekast.

Det har været en fornøjelse at være landstræner igen, og håber at chancen byder sig igen på et senere tidspunkt når tiden er til det. Held og lykke med den nye sæson til jer alle.

Glatter