BuzzerBeater Forums

Axuda - Galego > cuestións

cuestións

Set priority
Show messages by
From: kotxu
This Post:
00
114110.1
Date: 10/02/2009 07:46:18
La Kinder del kotxudo
III.7
Overall Posts Rated:
217217
Boas, teño unhas cantas cuestións, dubidas ou temas de debate(chamádelle x):

A.- Acabo de mercar un adestrador de nivel 6 que cobra $ 29 023 e sin habilidades, costoume unha pasta, pero levo mirando tempo no mercado de corpo técnico e estánse movendo por esos prezos; antes tiña un nivel 5 que cobraba 32k, e noteino nos entrenos con respecto a un adestrador 4 que tiña antes
A cuestión é:
A1.- si é moita a diferencia dun 6 a un 5 a nivel adestramento

B.- E por outro lado tamén levo mirando durante duas semanas o mercado e notei unha subida de precios bastante elevada, de feito noteino nos meus ingresos vendendo,tamén nas miñas compras á hora da subasta, hai moita agresividade á hora de subir, agora a xente valora moito á hora de mercar xogadores manexo e pases, pois con xogadores meus gañei moitismo mais do que esperaba e notase nos prezos do comparador de prezos do buzzer entre un e outro tipo de xogador e estanse pagando moi por encima do que marca.
B1.- ¿Faille máis dano que beneficio ó mercado o cambio do sistema económico?
B2.-Seguirá tendendo á alza
B3.- ¿Influíu nos prezos o cambio de motor na incidencia de manexo e pases? esta creo que é evidente que si
B4.-cambiará a maneira de adestrar nos managers(non será tan interior)?

non sei si será o sitio acá pero só encontro unha carpeta de galego e prefiro facelo nesta que na de castelán, debate menos xente e si hai que cambialo dicideme para metela noutra, pareceme interesante para debatir polo menos o segundo bloque e perdoade polo tochazo

From: Onire

This Post:
00
114110.2 in reply to 114110.1
Date: 10/02/2009 14:55:05
Corrichos
III.3
Overall Posts Rated:
7777
Vouche dar a miña opinión por partes:

A.- Pareceme moito un adestrador nivel 6 Para IV. Eu teñoo de 5 e xa me parece caro. Non sei que diferencia hai a hora de adestrar e non creo que compense.

B.- O haber mais cartos no xogo, (aumentaron moito os ingresos de TV e da tenda) é normal que suban os precios.

B2.- Na miña opinión é beneficioso.

B3.- Algo si, pero non excesivamente.

B4.- Fará que os adestradores de interior teñan que gastar algunha semana en adestrar pases e manexo. Os de exterior non lles afectará.

From: kotxu

This Post:
00
114110.3 in reply to 114110.2
Date: 10/03/2009 06:01:33
La Kinder del kotxudo
III.7
Overall Posts Rated:
217217
o do adestrador pois tiña bastantes cartos e con eso fichabame un bo bicho para o equipo pero disparábanseme os salarios e para pagarlle a un 5 o seu soldo pagolle a un 6 o mesmo, cando me chegue a 50k pois volvo a un 5 e si da resultados en adestramentos ou tacticas manteñoo ata que sexa insotenible o salario e busco outro 6 ou un 5, cada un sobrevive como pode, e si podo manter a un 6,...tamén terei que saber como rinden este tipo de adestradores, que non sexan coto de equipos grandes,ao mellor axudame a dar o salto a III nas tempadas que estea no equipo, 2 ou 3, que son aniños de transición nos que quero facer equipo e si o adestrador axuda serán cartos ben invertidos