Bravo!! un 10 i un +1!
Jo fa poc que he començat al joc, però tinc clar que ara mateix vull formar jugadors, i per això tinc dos andorrans (3 en total) prometedors i els estic entrenant uniposicionalment, tal i com em van dir des de la selecció.
En xtc té més raó que un sant. que volem? selecció o equips? la resposta a mig camí no crec que sigui la millor...
Desconec molt del joc, pero també penso que es fa una bona feina, almenys a nivell de foro, sempre hi ha alguna cosa que llegir :D
I per ultim us copio els dos jugadors que tinc amb les habilitats que tenien un cop fitxats. els estic entrenant únicament en les mínimes posicions posibles.
Entre ( ) el nivell que té ara.
Argelich Puig
(15129477) Fitxat el 13/10/2010
Aler Pivot
Sou Setmanal: $ 3 499
DMI: 6400
Edat: 19
Alçada: 6'6" / 198 cm
Potencial: Jugador Franquícia
Estat de Forma: mediocre
Tir: respectable (excel·lent) Abast de Tir: pèssim
Def. Exterior: horrible (inepte) Conducció: mediocre (regular)
Penetració: respectable (excel·lent) Passades: respectable
Tir Interior: mediocre Def. Interior: respectable
Rebots: inepte Taps: mediocre
Resistència: ridícul Tirs Lliures: mediocre
Experiència: pèssim
i
Àlex Albertí
(15129471) Fitxat el 2/12/2010
Aler Pivot
Sou Setmanal: $ 4 885
DMI: 9300
Edat: 19
Alçada: 6'6" / 198 cm
Potencial: Allstar
Estat de Forma: inepte
Tir: respectable Abast de Tir: horrible
Def. Exterior: horrible Conducció: notable
Penetració: regular Passades: regular
Tir Interior: notable Def. Interior: respectable
Rebots: mediocre Taps: ridícul
Resistència: regular Tirs Lliures: mediocre
Experiència: pèssim
Com ja he dit més d'un cop estic aquí per aprendre i no m'importa dedicarme només a dos jugadors, segur que em serviran en un futur proper i espero que també per la selecció.
A tot això, suposo que no deu ser lo mateix una V que una LABB, pero si tots tinguesim només un o dos jugadors joves que jugui 48 minuts semanals i entreni sempre, d'aqui a 2 o 3 temporades tindriem un equipazo!!!
Crec que s'ha de fer una reflexió en aquest tema per part dels mànagers, que estem aquí per fer pinya, co***ns!
I respecte del tema foro, crec que tot és questió d'interpretació, aquí només hi veiem les lletres escrites, la interpretacio la dona cadascu, que pot dependre de moltes coses. No veiem la cara de qui ho escriu, per tant les nostres interpretacions haurien de ser el mes neutres possibles.
Salutacions a tots! apa!