BuzzerBeater Forums

BB Andorra > [AND21]-Moldàvia

[AND21]-Moldàvia

Set priority
Show messages by
This Post:
11
165013.9 in reply to 165013.8
Date: 12/2/2010 5:59:10 AM
Overall Posts Rated:
801801
Bé, és la teva opinió i molt respectable, punt.

Sobre el tema de la censura no et diré res més, ja t'ho vaig dir tot aquí: (155300.52).
Tens accés a les regles del fòrum, si creus que algun missatge les viola només ho has de dir al moderador o si no vols a aquest doncs a un GM (via BB-Mail), no té més.

De totes maneres, és una llàstima que no sàpigues o no vulguis diferenciar la feina que puc arribar a fer com a Moderador de la feina que faig com a Scout de la teva pròpia selecció...

Cadascú que es formi la seva pròpia opinió.

Sort!

This Post:
11
165013.10 in reply to 165013.8
Date: 12/2/2010 12:54:42 PM
Overall Posts Rated:
916916
Bé, nosaltres respectem la teva opinió, però no la compartim.

Ara bé, has de reconeixer que tots els teus comentaris fent referència la sub21 i al nostre staff han estat en un to a vegades molt irònic i gens positiu cosa que no ens ha agradat del tot, no pel contingut sinò per les formes.

Aquesta nit tindre una estona ja per comentar en general com veig la sub21, evolució jugadors en tots els sentits i altres aspectes.

Per cert, s'ha concertat un amistos per aquest dilluns, fins la pròxima temporada cada dilluns anirem disputant partits i donant minuts a jugadors nous possiblement.

From: ruyrayd
This Post:
00
165013.11 in reply to 165013.10
Date: 12/5/2010 1:28:59 PM
Revolta Culé, B.C.
II.2
Overall Posts Rated:
2121
Bé, no vull fer llenya de l'arbre caigut... no crec ke les coses s'hagin fet tan malament... Es cert ke a vegades la, diguem-ne
"prepotència" d'algun membre de l'staff pot fins i tot crear mala maror al pais... com es el cas, i en el que recolço totalment la posició de ahahahahaha... ja que si jo he arribat a rebre un mail en el ke m'exigien ke poses als jugadors novells a jugar en plena lliga i en partits on realment no es poden posar si es vol competir amb una mínima de decència, per molt ke diguin....

En un altre ordre de coses, també vul fer la réplica per la meva part, ja ke s'ha parlat de mi en aquest fil i del meu poc compromís, vull deixar constància ke es totalment mentida... i ke no vull ke la vostra tasca (si no era l'esperada) me la vulgueu fotre a mi per sobre només pel fet de ke no m'hagi posat a entrenar uniposicionalment, ja que, per molt ke diguin, a mi personalment no m'agrada, tot i ke es de cap ke a una posició s'entreni més ràpid..., i us ho vaig deixar clar des del principi... A més, tant ke se us omple la boca amb el Vergé per criticar... ha tingut 7 pujades des del passat 15 d'octubre ke es el darrer mail ke he pogut comprovar d'enviament d'habilitats al Palo (gran sobrenom sens dubte..., fent honor al ke diu ahahahahaha sobre les censures)

En fi, ke com he dit sempre ja us ho fareu... Ahh si, per acabar només dir ke sembla increïble ke us sentiu orgullosos només pel fet de ke convocareu amistosos... Això espero, tot i ke crec ke es la vostra feina i no hauriem de felicitar-vos per això... i si criticar-vos kuan no la feu...

I una darrera cosa ke us haurieu de fer mirar... Com pot ser ke Xtc tingui mes vots en l'absoluta 11 ke vosaltres 8 i un 91 % de la comunitat li faci costat?? Jo tinc les claus d'això i sincerament només s'ha de donar les gràcies a Xtc per haver-se integrat tan ràpidament al pais i a la nostra manera de veure el joc, adaptant-se i sense criticar a ningú... Sospito kuans vots us emportareu si us torneu a presentar.... ¿4?

Last edited by ruyrayd at 12/5/2010 1:32:08 PM

From: Marot

This Post:
00
165013.12 in reply to 165013.11
Date: 12/5/2010 6:58:56 PM
Overall Posts Rated:
916916
Paso a comentar algunes coses;

Bé, no vull fer llenya de l'arbre caigut... no crec ke les coses s'hagin fet tan malament... Es cert ke a vegades la, diguem-ne
"prepotència" d'algun membre de l'staff pot fins i tot crear mala maror al pais... com es el cas, i en el que recolço totalment la posició de ahahahahaha... ja que si jo he arribat a rebre un mail en el ke m'exigien ke poses als jugadors novells a jugar en plena lliga i en partits on realment no es poden posar si es vol competir amb una mínima de decència, per molt ke diguin....

No crec que la nostra actitud sigui de ''prepotència'', en tot cas demano disculpes si algun manager més te aquesta opinió.
Nosaltres quan parlem amb els managers sempre ho fem des de un punt de vista d'aconsellar entrenaments i donem ajuda aquells que ho demanen i la comunicació sempre es fa amb total educació(almenys per la meva part i estic segur que els altres membres del staff també).

En un altre ordre de coses, també vul fer la réplica per la meva part, ja ke s'ha parlat de mi en aquest fil i del meu poc compromís, vull deixar constància ke es totalment mentida... i ke no vull ke la vostra tasca (si no era l'esperada) me la vulgueu fotre a mi per sobre només pel fet de ke no m'hagi posat a entrenar uniposicionalment, ja que, per molt ke diguin, a mi personalment no m'agrada, tot i ke es de cap ke a una posició s'entreni més ràpid..., i us ho vaig deixar clar des del principi... A més, tant ke se us omple la boca amb el Vergé per criticar... ha tingut 7 pujades des del passat 15 d'octubre ke es el darrer mail ke he pogut comprovar d'enviament d'habilitats al Palo (gran sobrenom sens dubte..., fent honor al ke diu ahahahahaha sobre les censures

Parlant del Verge, simplement he donat l'explicació que l'hem desconvocat perquè hem vist una progressió lenta o que no ha sigut la esperada(mea culpa per posar unes expectatives altes potser). A més ho vaig escriure, perquè si recordes a començaments temporada es va posar en dubte públicament si Verge tenia nivell per estar convocat. Pots buscar respostes, jovaig comentar que si entrenava podia ser un bon jugador i per donar tir nomes s'ha d'entrenar a 2 posicions i 48 minuts setmanals d'entrenament.
Sobre les ''censures'' no veig la relació amb la sub21, però ja que ho comentes i com una opinió externa, crec que s’és bastant injust amb la tasca que està realitzant el David com a moderador d’Andorra.

En fi, ke com he dit sempre ja us ho fareu... Ahh si, per acabar només dir ke sembla increïble ke us sentiu orgullosos només pel fet de ke convocareu amistosos... Això espero, tot i ke crec ke es la vostra feina i no hauriem de felicitar-vos per això... i si criticar-vos kuan no la feu...

?

Simplement he comentat que jugarem amistosos d'aquí a final temporada i que provarem algun jugador o podria ser que provéssim les noves tàctiques per veure com funcionen. Partits de rutina per a que els jugadors agafin experiència i per a que els ingressos de tenda per als managers no siguin inferiors(quan els jugadors convocats juguen minuts selecció, el manager rep més diners en tenda).

From: Marot

This Post:
00
165013.13 in reply to 165013.12
Date: 12/5/2010 6:59:29 PM
Overall Posts Rated:
916916
I una darrera cosa ke us haurieu de fer mirar... Com pot ser ke Xtc tingui mes vots en l'absoluta 11 ke vosaltres 8 i un 91 % de la comunitat li faci costat?? Jo tinc les claus d'això i sincerament només s'ha de donar les gràcies a Xtc per haver-se integrat tan ràpidament al pais i a la nostra manera de veure el joc, adaptant-se i sense criticar a ningú... Sospito kuans vots us emportareu si us torneu a presentar.... ¿4?

Estem d'acord, el Xtc està realitzant una gran tasca amb l'absoluta, de manera molt pacient i cadascú tria com gestionar la selecció a la seva manera o com es decideix en el staff.

En els 4 posts que vaig escriure l'altre dia vaig fer ''una radiografia'' del que succeeix a la sub21 andorrana i lo que l'envolta. Cadascú que l'interpreti com vulgui, el que si que puc dir es que la informació està contrastada. La comuntitat decideix i cadascú tindrà la seva opinió o valorarà segons cregui convenient.

Per definir-ho amb una frase, es pensava en general que Andorra amb el tema seleccions hi havia un problema de quantitat, però en realitat és més aviat un problema de qualitat i això el Xtc ho pot apreciar veient altres seleccions absolutes similars a Andorra en nombre d’usuaris o les perspectives existents de jugadors.

From: nuriba

To: Xtc
This Post:
22
165013.15 in reply to 165013.14
Date: 12/7/2010 5:24:41 AM
Overall Posts Rated:
4545
Bravo!! un 10 i un +1!

Jo fa poc que he començat al joc, però tinc clar que ara mateix vull formar jugadors, i per això tinc dos andorrans (3 en total) prometedors i els estic entrenant uniposicionalment, tal i com em van dir des de la selecció.

En xtc té més raó que un sant. que volem? selecció o equips? la resposta a mig camí no crec que sigui la millor...
Desconec molt del joc, pero també penso que es fa una bona feina, almenys a nivell de foro, sempre hi ha alguna cosa que llegir :D

I per ultim us copio els dos jugadors que tinc amb les habilitats que tenien un cop fitxats. els estic entrenant únicament en les mínimes posicions posibles.

Entre ( ) el nivell que té ara.
Argelich Puig (15129477) Fitxat el 13/10/2010
Aler Pivot

Sou Setmanal: $ 3 499

DMI: 6400
Edat: 19
Alçada: 6'6" / 198 cm
Potencial: Jugador Franquícia
Estat de Forma: mediocre

Tir: respectable (excel·lent) Abast de Tir: pèssim
Def. Exterior: horrible (inepte) Conducció: mediocre (regular)
Penetració: respectable (excel·lent) Passades: respectable
Tir Interior: mediocre Def. Interior: respectable
Rebots: inepte Taps: mediocre
Resistència: ridícul Tirs Lliures: mediocre

Experiència: pèssim

i

Àlex Albertí (15129471) Fitxat el 2/12/2010
Aler Pivot

Sou Setmanal: $ 4 885

DMI: 9300
Edat: 19
Alçada: 6'6" / 198 cm
Potencial: Allstar
Estat de Forma: inepte

Tir: respectable Abast de Tir: horrible
Def. Exterior: horrible Conducció: notable
Penetració: regular Passades: regular
Tir Interior: notable Def. Interior: respectable
Rebots: mediocre Taps: ridícul
Resistència: regular Tirs Lliures: mediocre

Experiència: pèssim

Com ja he dit més d'un cop estic aquí per aprendre i no m'importa dedicarme només a dos jugadors, segur que em serviran en un futur proper i espero que també per la selecció.

A tot això, suposo que no deu ser lo mateix una V que una LABB, pero si tots tinguesim només un o dos jugadors joves que jugui 48 minuts semanals i entreni sempre, d'aqui a 2 o 3 temporades tindriem un equipazo!!!

Crec que s'ha de fer una reflexió en aquest tema per part dels mànagers, que estem aquí per fer pinya, co***ns!

I respecte del tema foro, crec que tot és questió d'interpretació, aquí només hi veiem les lletres escrites, la interpretacio la dona cadascu, que pot dependre de moltes coses. No veiem la cara de qui ho escriu, per tant les nostres interpretacions haurien de ser el mes neutres possibles.

Salutacions a tots! apa!