I que penseu del meu pupil?? Te un sou que acolloneix...
Narcís Marsà (19962180), la llastima que només sigui Allstar, però al menys fins als 22-23 no arribarà al seu tope no??
Sueldo semanal: $ 5 511
Altura: 6'1" / 185 cm
Potencial: Allstar
Forma: respetable
Tiro: respetable Alcance de tiro: regular
Def. exterior: respetable Manejo: ridículo
Penetración: regular Pases: regular
Tiro interior: pésimo Def. interior: pésimo
Rebotes: mediocre Tapones: regular
Resistencia: respetable Tiros libres: fuerte
Penso aprofitar la temporada, com vaig dir, per entrenar pressió a dues posicions, i els meus incondicionables de l'entrenament seràn aquest, Mellis, Coll i Vergé.
Aquest jugador té dues lacres, bueno tres si som més tiquismiquis.
1. El potencial, està tot dit, una pena. Llàstima que amb aquestes habilitats no surtin més jugadors amb potencial més alt.
2. Els dos pèssims interiors, costarà molt pujar-los si és que es pugen. Per jugar tàctiques interiors no el fiquis, tota penetració que faci la fallarà, a més de ser un coladero pel rival si també juga per dins.
3. L'edat, però tot i això molt entrenable.
Jo amb aquest tipus de jugadors, amb potencial mig i pèssims en secundàries, el que faria seria entrenar-los en les habilitats primàries a tope, fer-lo més golós en el mercat i vendre'l.
En una primera divisió els jugadors que s'haurien d'entrenar són els que tinguin potencial jugador franquícia com a mínim, i ja és una mica baix si es vol arribar a nivells molt bons en habilitats, amb sous de més de 120k.
PD: Enhorabona pel viatge a Donetsk i per la LABB aconseguida!