Gràcies! :)
Vaig aprofitar per provar la tàctica Princeton. Creia que teníem els jugadors adequats per jugar-la, però és cert que no es poden treure gaires conclusions contra un equip com Gales.
A veure, els "nens", tal com els anomenes tu, es quedaran almenys fins que acabi aquesta temporada. És a dir, fins que s'acabin tots els amistosos. Llavors, la primera setmana de la temporada oficial convoco en funció de les formes que tenim. Però, si deixem de banda les formes i ens centrem exclusivament en les habilitats, penso que:
-L'Espano ja no marxarà de l'absoluta. Ara mateix, a nivell d'habilitats interiors ja supera en Santi Riera, per exemple.
-Boixaderas i Enguix, pel meu gust, els falta pujar 2 o 3 nivells d'habilitats per poder tenir lloc com a interiors. Però segurament al començament de la propera temporada ja els tindran i també et puc assegurar al 99% que tampoc tornaran a marxar de la selecció, perquè tampoc tenim alternatives millors.
-En Calbet i l'Albareda són dos casos relativament semblants. La seva suma d'habilitats és bona, però els dos tenen una habilitat que els limita, i m'agradaria que fos més alta. Això en els dos jugadors, però especialment en l'Albareda. Per tant, està més a prop de la selecció en Calbet que l'Albareda. El problema és que en Calbet és potencial Jugador Franquícia i ja no podrà millorar gaire més, mentre que l'Albareda encara té molt marge. Ja vaig enviar-li una proposta de jugador a en ruyrayd fa unes setmanes, un tipus de jugador en el que es podria convertir en Calbet i podria ser interessant per a la selecció.
De l'Àngel Costa no puc dir-ne gaire cosa perquè el seu mànager no em contesta els missatges (ja n'hi he enviat 3 o 4 aquesta temporada), així que no sé si ha entrenat aquesta temporada o què. Això sí, sempre està en mala forma. Tal i com estava abans de fitxar pel seu actual equip, amb 5 o 6 nivells de millora en Defensa Exterior ja probablement el convocaria. A final de temporada me'l miraré i us comento, però em temo que no haurà entrenat...
No sé si em deixo algun dels cracks que deies. Si vols saber alguna cosa sobre algun altre jugador diga-ho ;)