BuzzerBeater Forums

BB Nederland > Het effect van stamina

Het effect van stamina

Set priority
Show messages by
From: Tesse
This Post:
00
246110.9 in reply to 246110.8
Date: 8/1/2013 8:53:56 AM
Cruesli
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
539539
Second Team:
The Milk
Ik heb eigenlijk juist in de tweede altijd een redelijk egale selectie gehad. In de DBA heb ik 1 of 2 toppers aan mijn team toegevoegd, maar ook dan is mijn team nu 8 diep waarbij de slechtere spelers pas bij de 9e erin zouden komen.

Ik heb gemiddeld zo'n 7 a 8 qua conditie maar heb dit nooit geforceerd laag gehouden omdat ik het idee had dat mensen elkaar vooral naroepen over dat dat slecht zou zijn. De reden dat sommige een lagere conditie hebben is enkel omdat ik soms toch skills wil blijven trainen omdat die profiteren van een jongere leeftijd en stamina niet (dus stamina mag altijd later als er echt gepresteerd moet worden).

Crunchy! If you eat fast enough
This Post:
00
246110.11 in reply to 246110.10
Date: 8/2/2013 5:32:50 AM
Cruesli
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
539539
Second Team:
The Milk
Tja is meer over de jaren heen opgebouwd. Ik train het ook niet vaker dan 2 keer per seizoen en de laatste tijd maar 1 keer per seizoen aangezien het bij veel wel goed zit.

Maar inderdaad ik heb al een tijdje geen talent voor het U21 getraind.

Wel vraag ik me soms af of ons U21 niet veel prestatie inlevert doordat de talenten vaak zulke slechte conditie hebben (geldt ook voor andere landen denk ik). Conditie en vrije worpen wordt zo weinig naar gekeken (t.o.v. skills) terwijl ze in de wedstrijd een zichtbaar effect hebben.

Crunchy! If you eat fast enough