BuzzerBeater Forums

BB Andorra > [AND] Fil oficial de la selecció absoluta andorrana

[AND] Fil oficial de la selecció absoluta andorrana

Set priority
Show messages by
This Post:
00
261245.72 in reply to 261245.71
Date: 8/17/2015 3:41:15 PM
C.B. Nans
ESL
Overall Posts Rated:
123123
Remuntada espectacular en l'últim quart i victòria contra Ucraïna, la número 21 del rànking! Comencem bé la temporada! :)

This Post:
00
261245.74 in reply to 261245.72
Date: 8/18/2015 4:33:27 AM
Overall Posts Rated:
3737
Molt bé!

This Post:
00
261245.75 in reply to 261245.72
Date: 8/18/2015 1:55:51 PM
Overall Posts Rated:
88
Enhorabona!

This Post:
00
261245.76 in reply to 261245.75
Date: 8/25/2015 9:20:10 AM
C.B. Nans
ESL
Overall Posts Rated:
123123
Després de 2 victòries en els dos primers partits, entre les quals la inesperada contra Ucraïna, ja tenim calendari complet pel que resta de temporada oficial.

Líban, Algèria, Suècia, Estònia, Puerto Rico i Aràbia Saudita, per aquest ordre.

Amb la mica de sort que ens ha faltat alguna de les anteriors temporades, veig possible classificar-nos per la següent fase eliminatòria del top 32. Així doncs, com sempre, necessitem bones formes per a fer-ho possible! :)

This Post:
00
261245.77 in reply to 261245.76
Date: 9/8/2015 6:22:04 AM
C.B. Nans
ESL
Overall Posts Rated:
123123
Ahir no vam tenir cap opció contra Algèria. Estaven molt bé de formes i nosaltres força malament, en aquest aspecte. A més, vam tenir pèrdues d'habilitats molt doloroses dels més veterans en l'entrenament del divendres. Per la setmana que ve espero que tinguem en Rausell (nuriki, sisplau!) de notable cap amunt de forma, i el mateix en Martí Canals, que porta tota la temporada per sota de respectable, tot i que ara sembla que comença a jugar els minuts que li toquen per estar en un bon estat de forma. I, PRESIS, necessitem en Cabanilla al màxim també, que aquesta setmana ha estat molt malament. Sense ell no crec que poguem classificar-nos per la fase eliminatòria.

Tot això va afavorir la convocatòria de 3 nous interiors, tot i que cap d'ells va arribar a debutar: Espano, Enguix i Boixaderas. Aquests 3 jugadors són, han de ser, el futur de la selecció pel que fa a interiors. L'Espano, si continua a aquest ritme de progressió, no hauria de trigar més d'un parell de temporades a ser titular indiscutible a la selecció com a P, tot i que no li aniria malament millorar en algunes habilitats exteriors. Des d'aquí vull agrair al seu mànager, per si ens llegeix, l'entrenament i la dedicació en aquest jugador. Llavors tenim el meu Enguix, que és un tros de jugador, he intentat que no flaquegi en cap habilitat exterior, que quan estigui acabat ho farà tot, però encara falta polir-li una mica les exteriors i acabar de pujar-li les interiors a nivell selecció. Ara mateix té les 4 habilitats interiors una mica per sota dels altres dos, però la suma total d'habilitats és bastant superior. També espero que en 2-3 temporades pugui ser l'AP titular. I llavors hi ha en Boixaderas, que és una incògnita. El seu mànager, que només m'ha contestat 1 de les 5 o 6 vegades que he intentat parlar amb ell, té una curiosa forma d'entrenar: una temporada interiors i una temporada exteriors, pel que he deduït. És molt bo, tot i haver-se passat tota la temporada passada sense entrenar gens ni mica (sí, ho heu llegit bé). Aquesta temporada ja ha millorat alguna habilitat, esperem que segueixi entrenant i pugui ser un gran jugador també.

Això és tot. Entreneu i cuideu les formes! :)

Last edited by Khabibulin at 9/8/2015 6:23:42 AM

This Post:
11
261245.79 in reply to 261245.78
Date: 9/8/2015 11:12:44 AM
C.B. Nans
ESL
Overall Posts Rated:
123123
Gràcies! Igualment! :)

La temporada passada en Rausell va estar força bé de formes, almenys durant la temporada oficial, que és la important. Però aquesta temporada no ha superat el respectable :(

La diferència és que vosaltres teniu molt més per triar. Nosaltres tenim els jugadors que tenim, i si aquests estan malament... poca cosa es pot fer. I no és només qüestió de fer-los jugar els minuts que toquen, també és cosa de sort. Per exemple, jo tinc un jugador que se'm va lesionar la primera setmana d'aquesta temporada, i, tot i jugar els minuts adequats, no ha superat el respectable en el que va de temporada.

I un cosa que em treu de polleguera són els mànagers que no em contesten els missatges. El d'en Boixaderas m'ha ignorat 4 o 5 vegades. El d'en Canals 2 o 3 més... Maleducats! ¬¬

This Post:
00
261245.80 in reply to 261245.79
Date: 9/8/2015 3:10:40 PM
Overall Posts Rated:
3737
Hi ha jugadors que sempre estan malament de forma, cosa que perjudica sobretot el seu propi equip (i també la selecció clar). Jo quan hi havia joves d'aquests ja no els convocava la temporada següent.
Com em vas comentar per bbmail, també hem de pensar el tema dels alers, ja que és la posició que hi ha menys per triar. I el meu amic Orellana ja ha fet els 30... Hem de confiar amb el Pere Fabres (35853453), almenys seguir-lo molt d'aprop. Jo el vaig tenir a la sub21 i crec que és l'únic (no sé si el Martí Fabra) que pot començar a pendre-li el relleu al Gerard.
Algèria té 6 equips actius i molt bona selecció, tot i que no sé si la podran renovar.

This Post:
00
261245.82 in reply to 261245.81
Date: 9/9/2015 7:24:34 AM
C.B. Nans
ESL
Overall Posts Rated:
123123
Algerians :P

Doncs no, només 2 d'ells juguen a França, a la IVa divisió. La majoria, juguen a la lliga algeriana. La resta, repartits a diferents llocs del món.

Berliner, en Fabra pot jugar d'A, especialment contra seleccions que sapiguem que jugaran amb enfocament interior, però és més AP que A. Es podria dir que és un tipus d'A totalment al contrari que l'Orellana. Mentre que en Gerard és més exterior, en Fabra és més interior. Però l'Orellana és més complet. En Fabra ja està capat i no millorarà res. Preferiria tenir una alternativa a en Fabra. Si és en Fabres perfecte, tindrem un duet d'alers Fabra-Fabres XD

Advertisement