Welk gedrag? Het gedrag dat Hero per week nog altijd een stuk meer betaalt aan zijn spelers dan DVN, maar dat verdeelt heeft door zijn spelers eerder aan te kopen?
Ik vind niet dat ik met een overdreven gedrag het spel speel... als een van de weinige teams kan ik als ik een goed seizoen draai gemakkelijk die 940k salaris van mijn spelers betalen en zelfs winst boeken... dit omdat ik al een paar seizoenen lang in de top meedraai en daarnaast een goede merchandize heb.
Ik denk eerlijk gezegd dat DVN dat niet op een lange termijn zou kunnen.
Ik vind het niet netjes om strategische keuzes te veroordelen op die manier, helemaal als het uiteindelijke effect zelfs nog kleiner is dan het team dat er tegen speelt.
Zullen we het nou maar niet over het effect hebben? We weten allemaal net zo goed dat ik heb kunnen verliezen vanavond.
Los van wie wat betaalt aan salaris... mijn probleem is nog steeds het binnenhalen van super monsters voor een koopje, een game of twee spelen en daarna doorverkopen.
- In aanvulling van wat Maupster zegt
Ik mis wedstrijden zoals tegen 3PK(Talentinho) in seizoen 4 en 5, tactisch gezien konden wij alles spelen, we konden alleen winnen van elkaar afhankelijk van wie de betere tactiek kiest t.o.v. de andere