BuzzerBeater Forums

BB Andorra > National Team Debate Thread

National Team Debate Thread (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
283352.8 in reply to 283352.7
Date: 12/8/2016 1:10:32 PM
Overall Posts Rated:
3737
(quan juguem contra seleccions que no podem guanyar i) no ens juguem res, crec que és millors que els jugadors joves vagin agafant experiència a més que pot servir per "encoratjar" als mànagers a seguir entrenar-los. Si no recordo malament l'exseleccionador XTC va fer debutar Arnau Vicient amb 18 anys a l'absoluta.

This Post:
00
283352.10 in reply to 283352.9
Date: 12/9/2016 3:36:03 AM
C.B. Nans
ESL
Overall Posts Rated:
123123
Gràcies per les respostes! Estic d'acord a mitges amb tots dos:

Gerard, vaig estar a punt de preguntar-te sobre si milloraries la comunicació amb la comunitat andorrana via fòrum, però al final vaig canviar la pregunta. Personalment, crec que aquest és el punt en el qual has flaquejat més i el més millorable. Jo també penso que puc informar una mica més dels partits de la sub21, perquè aquesta temporada ho he fet en pocs d'ells. Però és que a vegades està taaaan clar que no tenim res a fer que no tenia ganes de comentar res hahaha

Les tàctiques i encerts en prediccions... tots sabem com va, a vegades surt bé, a vegades no. No crec que sigui cosa de calendaris, simplement som molt pocs, tenim els jugadors que tenim, i es fa el que es pot, no podem aspirar a guanyar a seleccions potents, de moment (i en un futur ni proper ni llunyà probablement tampoc, però mai se sap).

Berliner, tal com he dit, estic d'acord en això de la comunicació d'en Gerard amb la resta de la comunitat! De fet, li he dit vàries vegades, que estaria bé que escrivís més per aquí :P Però jo tampoc entenc massa bé això de convocar jugadors de 22 anys a l'absoluta (i de 18 ja ni en parlem, quan encara no han pogut ni entrenar pràcticament). Crec que el fet d'animar a entrenar i encoratjar els mànagers a entrenar és més feina de la sub21. Si amb 18 o 19 anys entrenen, amb 23-24 seguiran entrenaran, si és el mateix mànager. Per exemple, jo a la sub21 he tingut algun jugador amb potencial Històric, que sortia amb habilitats baixíssimes, però que el tenia allà perquè estava entrenant (Pere Carles). No ha jugat res, però el tenia allà per agrair que l'estés entrenant. Al final se'l va vendre i ha tornat a Andorra i el canvi ha anat a pitjor, desastrós, el mànager (EdHipo) m'ha ignorat i no l'ha fet jugar ni un sol minut en el seu nou equip (que algú m'expliqui per què es fitxa un jugador Històric de 20 anys per no fer-lo jugar...), i per tant, l'he desconvocat.

Pel cantó bo, hi ha un parell de mànagers andorrans que no hi havia tingut mai tracte i que estan entrenant implecablement els seus jugadors. Un d'ells, al qual li porto jo l'entrenament perquè té un altre jugador a la selecció sub21, ja està a punt d'arribar a l'absoluta. Li falten uns nivells d'una habilitat i ja el tindrem allà, com a molt tard a finals de la temporada que ve. Ja fa temps que estic recordant-li a en Gerard que el podrà convocar d'aquí a poc... perquè progressa moooolt bé i estic molt content amb ell :)

Amb l'absoluta, si estan ben encarrilats i amb un bon mànager que els entreni, ja seran convocats quan puguin aportar alguna cosa (o quan arribin a nivells decents de defensa, per exemple). Mentrestant, que vagin entrenant. Perquè si els "premies" massa d'hora amb la convocatòria, t'arrisques que els deixin d'entrenar i es quedin a mitges, penso jo. Evidentment, però, cal tenir una bona comunicació amb el mànager i animar-lo a seguir entrenant.

Last edited by Khabibulin at 12/9/2016 3:45:30 AM

This Post:
00
283352.11 in reply to 283352.10
Date: 12/9/2016 7:34:36 AM
Overall Posts Rated:
3737
Sí, ja sabem que si un jugador cau en algun d'aquests equips que tots sabem està perdut, per molt històric que sigui. Espero que almenys tenen clar que perjudiquen a la selecció del seu país.
Potser no vaig explicar molt bé això dels joves, però és igual... en resum és que els jugadors joves q entrenin (a partir de 22 em refereixo) poden tenir oportunitats.