El partit de la setmana passada contra Geòrgia no va tenir gaire història. No teníem opcions i vam anar a acumular entusiasme per afrontar els propers partits amb més garanties. Vam perdre només de 22 punts. M'esperava una derrota més àmplia.
Ahir tocava anar a Vietnam. Veient les formes i sous dels seus jugadors, i de revisar els seus últims partits, no vaig dubtar que atacarien per dins. Predicció. No vaig posar 2-3 perquè em va semblar que seria suficient una individual, i perquè no ens matessin a triples per fora.
Mirant les qualificacions dels seus partits vaig veure que anaven molt malament de Defensa Exterior (treien ineptes de qualificació). Per tant, tocava atacar per fora. Vaig posar el que em va semblar la millor alineació possible per atacar per fora i defensar per dins.
El partit va començar bé, amb l'Humbert Sans fent 5 punts seguits amb triple inclòs... però al minut 2 es va lesionar. L'Ot Casals el va substituir i va jugar quasi tot el partit. El primer 4t es va acabar amb 12 punts favorables a nosaltres, i el 2n quart també el vam guanyar nosaltres. +18 a la mitja part. Teníem 4 jugadors amb 3 faltes, entre ells en Llorenç, el 'faltón' professional de l'equip. Però ahir va aguantar amb 3 faltes fins al final.
El 3r quart va començar bé, vam aconseguir més de 20 punts d'avantatge... però a finals del 3r quart van començar a remuntar. L'inici del quart 4t va ser horrorós per nosaltres, i es van arribar a posar a 8 punts quan faltaven uns 8-9 minuts. I jugant a casa, la remuntada era possible. Però llavors en Munsech va decidir que aquell partit el guanyaríem nosaltres i va fer 5 cistelles seguides, amb 2 triples i un parell d'assistències i algun rebot. I vam tornar a agafar avantatge fins al +23 final.
Bona notícia aquest notable baix en DI, sembla que ja no som tan fràgil per dins, almenys en defensa.
La setmana que ve toca anar a Venezuela. Està difícil, per no dir impossible. Tenen un bon equip, i un Pivot monstre que podria jugar perfectament a la nostra selecció absoluta
(39084780).
I l'últim partit oficial de la temporada serà contra Jamaica, un partit que, veient les seves qualificacions, hauríem de guanyar sense problemes.