Bon dia Berliner,
Em sap greu que deixis anar aquest 'vosaltres sabreu el q feu' quan, si no recordo malament (i si m'equivoco corregeix-me i disculpa'm, sisplau) jo et vaig proposar que col·laboressis amb mi amb la sub21 seguint a uns quants jugadors i ho vas rebutjar dient que 'segur que tu ho faràs millor'. No sé si ho faig millor o pitjor, però sí que faig el que puc per millorar la sub21 i, de rebot, l'absoluta.
-Després del draft faig les llistes dels jugadors aprofitables perquè tothom els pugui anar seguint. Després intento mantenir-ho el més actualitzat possible.
-Envio missatges als mànagers de TOTS els jugadors de potencial Estrella cap amunt, que són aprofitables per la sub21. Els demano si els entrenaran i si no els han d'entrenar que els venguin. Si els entrenen parlem del seu entrenament. Si no els entrenen i em fan cas i els venen, em poso en contacte amb el seu nou mànager per parlar del mateix.
-Si els mànagers són nous els explico com han d'entrenar per fer-ho al màxim de rendiment. I si són andorrans encara hi dedico més esforç. Amb els més vells (Berliner, ruyrayd) ja no m'hi fico tant perquè ja us conec i ja heu portat molt bons jugadors a l'absoluta... per tant, dono per fet que sabeu entrenar.
-Em comunico, pràcticament setmanalment (cada divendres, dissabte o diumenge) amb tots els mànagers dels jugadors de la sub21 i/o amb més possibilitats d'entrar-hi.
I tot i això... tens raó. Es perden jugadors. Molts. Però el problema no és en Gerard. El principal problema és que som molt pocs equips actius. I d'aquests actius, no tots entrenen (prou que ho sabem tots, això). Si un jugador bo va a parar a un d'aquests equips... malament. Però en el cas que el posin en venda, alguns d'aquests jugadors també es perden. Abans d'ahir mateix es va vendre en Dídac Cabrera, un dels jugadors amb més potencial de l'últim draft... i ha anat a parar a un equip estoni que té TOTS els jugadors de 18-19 anys. Un Peskue 2? El mànager ha llegit el missatge però no ha contestat... Per tal que en KooL de LOST posés en Dídac en venda li vaig haver d'enviar 3 missatges demanant-ho. En l'últim li vaig escriure en diversos idiomes, per si de cas... No em va contestar, però el jugador va sortir al mercat.
STH són les inicials de Suma Total d'Habilitats. Els anglesos en diuen SOS (Sum Of Skills), per si algun dia ho veus escrit així sàpigues què és. Si no sabies què volia dir STH quan ho vaig escriure en el seu moment, podies haver-m'ho preguntat! Jo tampoc ho sabia el primer cop que ho vaig veure. No sigueu vergonyosos :P
Tema Massanés i Puig. Al final, els jugadors són del mànager que els fitxa i els paga el sou cada setmana, i per tant tenen tot el dret a fer-ne el que ells vulguin. En aquest cas, d'en Gerard. I en Gerard està entrenant-los tal com a ell li sembla que és la millor opció. Jo no puc anar dient les habilitats dels jugadors de la sub21, però resumint, l'entrenament que està fent té a veure amb aprofitar l'entrenament elàstic. Això és que si entrenes primer unes determinades habilitats fins a uns nivells 'alts' (per exemple, Conducció i Penetració), altres habilitats pugen força més ràpid del normal (Defensa Exterior).
Que m'hagués agradat que hagués fet interiors a tope per poder-los aprofitar més a la sub21? Sens dubte. Ja li vaig comentar. Però també penso que, si això ha de beneficiar l'absoluta al tenir un jugador més versàtil i amb més habilitats totals... Em sembla bé. Perquè si he de triar entre tenir una bona temporada a la sub21, o 5 bones temporades a l'absoluta, sense dubtar trio que les tingui l'absoluta. Perquè al final, la sub21 és molt volàtil, entren i surten jugadors ràpidament. És a l'absoluta on els podem disfrutar a tots ells i obtenir-ne el rendiment.
Last edited by Khabibulin at 1/4/2017 5:27:45 AM