BuzzerBeater Forums

BB Andorra > [ANDu21] Fil Oficial

[ANDu21] Fil Oficial

Set priority
Show messages by
This Post:
00
160971.604 in reply to 160971.603
Date: 1/3/2017 4:22:35 AM
C.B. Nans
ESL
Overall Posts Rated:
123123
Doncs no va poder ser, i vam acabar perdent. Després d'un primer quart en el qual vam marxar de 15 punts, el segon va ser lamentable i només vam anotar-ne 7. Al tercer quart es van posar per davant per primer cop en el partit i ja no van deixar escapar l'avantatge en cap moment. Quan faltaven 2 minuts pel final ens vam posar a 2 punts, però vam fallar els següents tirs i vam perdre totes les opcions. Una llàstima. Estic decebut, perquè pensava que podríem guanyar aquest partit. Em sap greu :(

Partit: (40413)

Conclusions del partit:

-Anem millorant. La qualificació total va ser de 100, diria que la millor des que sóc seleccionador sub21. Però no va ser suficient.
-Seguim estant fluixos per dins. Ahir, a més, no teníem bones formes interiors (1 excel·lent en un jugador sortit del draft aquesta temporada, 1 notable i 2 respectables). S'està treballant en aquest aspecte, esperem que doni bons resultats les properes temporades.
-Ens costa molt anotar. Molt. Amb en Llorenç en baixa forma, no tenim cap jugador que pugui assumir la responsabilitat de manera clara.

La setmana que ve, contra Finlàndia, tocarà perdre del mínim de punts possible.

Last edited by Khabibulin at 1/3/2017 4:24:18 AM

This Post:
00
160971.605 in reply to 160971.604
Date: 1/3/2017 11:17:32 AM
Overall Posts Rated:
3737
No et preocupis, no es pot fer més.
Sobre el tema dels interiors, m'agradaria preguntar (i sense ànim de crear polèmica) al seleccionador andorrà Gerard com és que va fitxar 2 dels nostres millors pivots i no han entrenat.
M'agradaria saber sobre:
Carles Puig (39088656) - MVP -
Nicolau Massanés (39880773) - MVP -

This Post:
00
160971.607 in reply to 160971.605
Date: 1/3/2017 12:23:14 PM
C.B. Nans
ESL
Overall Posts Rated:
123123
Hola Berliner, jo també et contesto amb missatges que he escrit darrerament en aquest mateix fil:

Nicolau Massanés (19) i Carles Puig (20): entrenats a Utopia pel seleccionador de l'absoluta, en Gerard. També estan entrenant molt, però els falta força bruta per dins. Tot i així, són dels jugadors amb més STH de la sub21. Per la sub21 potser arribaran una mica tard, però estic convençut que seran els futurs interiors de l'absoluta.

Nicolau Massanés: mala forma. Segurament serà el crack de l'equip la propera temporada. De fet, ja és dels millors aquesta temporada. Té lloc assegurat quan millori forma.

Així doncs, estan entrenant. I molt bé. Tan de bo tots els jugadors andorrans tinguessin tantes fletxes! Segur que amb l'absoluta estaríem uns quants llocs més amunt al rànquing.

El problema (a part de les formes, que ja el renyo jo cada divendres) és que l'entrenament que estan fent és el millor a llarg termini, però a curt termini fa que sigui més difícil comptar amb ells com a titulars a la sub21. Li he demanat vàries vegades si canviarà entrenament o encara no, i sembla que encara no. Segurament la temporada que ve ja serà molt útil en Massanés per la sub21, però encara ho serà més per l'absoluta d'aquí a unes temporades :)

Si hi ha més dubtes, endavant! :)

EDITO: per cert, gràcies pels ànims. Fa ràbia veure tot el calendari en vermell tot i anar millorant força! :(

Last edited by Khabibulin at 1/3/2017 2:04:51 PM

This Post:
00
160971.608 in reply to 160971.607
Date: 1/3/2017 4:03:50 PM
Overall Posts Rated:
3737
"sth" no se el q es, ni vull saber-ho.
l'unic q se es q si a la sub21 fan falta pivots, es q algun s'ha perdut pel cami.
vosaltres sabreu el q feu, ja veig q "no se del q parlo". Crec q deixare d participar al foro aquest.

This Post:
11
160971.609 in reply to 160971.608
Date: 1/3/2017 4:56:59 PM
Revolta Culé, B.C.
II.2
Overall Posts Rated:
2121
Berliner... no deixis de participar que sinò serà un foro de monòleg i no mola... al final acabara desencadenant en que ni tant sols el seleccionador escriurà al pensar que no ho llegeix ningú.

Per cert sth diria que és la suma d'habilitats (interiors i exteriors), et surt al final de cada jugador.

This Post:
11
160971.611 in reply to 160971.608
Date: 1/4/2017 4:32:20 AM
C.B. Nans
ESL
Overall Posts Rated:
123123
Bon dia Berliner,

Em sap greu que deixis anar aquest 'vosaltres sabreu el q feu' quan, si no recordo malament (i si m'equivoco corregeix-me i disculpa'm, sisplau) jo et vaig proposar que col·laboressis amb mi amb la sub21 seguint a uns quants jugadors i ho vas rebutjar dient que 'segur que tu ho faràs millor'. No sé si ho faig millor o pitjor, però sí que faig el que puc per millorar la sub21 i, de rebot, l'absoluta.

-Després del draft faig les llistes dels jugadors aprofitables perquè tothom els pugui anar seguint. Després intento mantenir-ho el més actualitzat possible.

-Envio missatges als mànagers de TOTS els jugadors de potencial Estrella cap amunt, que són aprofitables per la sub21. Els demano si els entrenaran i si no els han d'entrenar que els venguin. Si els entrenen parlem del seu entrenament. Si no els entrenen i em fan cas i els venen, em poso en contacte amb el seu nou mànager per parlar del mateix.

-Si els mànagers són nous els explico com han d'entrenar per fer-ho al màxim de rendiment. I si són andorrans encara hi dedico més esforç. Amb els més vells (Berliner, ruyrayd) ja no m'hi fico tant perquè ja us conec i ja heu portat molt bons jugadors a l'absoluta... per tant, dono per fet que sabeu entrenar.

-Em comunico, pràcticament setmanalment (cada divendres, dissabte o diumenge) amb tots els mànagers dels jugadors de la sub21 i/o amb més possibilitats d'entrar-hi.

I tot i això... tens raó. Es perden jugadors. Molts. Però el problema no és en Gerard. El principal problema és que som molt pocs equips actius. I d'aquests actius, no tots entrenen (prou que ho sabem tots, això). Si un jugador bo va a parar a un d'aquests equips... malament. Però en el cas que el posin en venda, alguns d'aquests jugadors també es perden. Abans d'ahir mateix es va vendre en Dídac Cabrera, un dels jugadors amb més potencial de l'últim draft... i ha anat a parar a un equip estoni que té TOTS els jugadors de 18-19 anys. Un Peskue 2? El mànager ha llegit el missatge però no ha contestat... Per tal que en KooL de LOST posés en Dídac en venda li vaig haver d'enviar 3 missatges demanant-ho. En l'últim li vaig escriure en diversos idiomes, per si de cas... No em va contestar, però el jugador va sortir al mercat.

STH són les inicials de Suma Total d'Habilitats. Els anglesos en diuen SOS (Sum Of Skills), per si algun dia ho veus escrit així sàpigues què és. Si no sabies què volia dir STH quan ho vaig escriure en el seu moment, podies haver-m'ho preguntat! Jo tampoc ho sabia el primer cop que ho vaig veure. No sigueu vergonyosos :P

Tema Massanés i Puig. Al final, els jugadors són del mànager que els fitxa i els paga el sou cada setmana, i per tant tenen tot el dret a fer-ne el que ells vulguin. En aquest cas, d'en Gerard. I en Gerard està entrenant-los tal com a ell li sembla que és la millor opció. Jo no puc anar dient les habilitats dels jugadors de la sub21, però resumint, l'entrenament que està fent té a veure amb aprofitar l'entrenament elàstic. Això és que si entrenes primer unes determinades habilitats fins a uns nivells 'alts' (per exemple, Conducció i Penetració), altres habilitats pugen força més ràpid del normal (Defensa Exterior).

Que m'hagués agradat que hagués fet interiors a tope per poder-los aprofitar més a la sub21? Sens dubte. Ja li vaig comentar. Però també penso que, si això ha de beneficiar l'absoluta al tenir un jugador més versàtil i amb més habilitats totals... Em sembla bé. Perquè si he de triar entre tenir una bona temporada a la sub21, o 5 bones temporades a l'absoluta, sense dubtar trio que les tingui l'absoluta. Perquè al final, la sub21 és molt volàtil, entren i surten jugadors ràpidament. És a l'absoluta on els podem disfrutar a tots ells i obtenir-ne el rendiment.

Last edited by Khabibulin at 1/4/2017 5:27:45 AM

This Post:
00
160971.612 in reply to 160971.611
Date: 1/4/2017 4:41:55 AM
C.B. Nans
ESL
Overall Posts Rated:
123123
[Ui, és el primer cop que m'acabo els caràcters]

...

Jo a l'Enguix tampoc li vaig pujar totes les interiors al principi. Li vaig fer moltes exteriors. I crec que ningú s'ha queixat que ara sigui (juntament amb l'Espano) el millor AP/P de la història d'Andorra (jo no en tinc cap dubte), i encara millorarà més.

Per tant, jo veig l'absoluta com una escola. Un lloc en el qual s'han d'entrenar els jugadors. Si l'entrenament del jugador fa que no el poguem disfrutar a la sub21 al 100%, però en canvi l'entrenament és bo... cap problema, el disfrutarem unes temporades més endavant a l'absoluta.

Per les característiques de la comunitat (som pocs), és molt difícil que puguem competir amb la sub21. Amb l'absoluta és més 'senzill', si traiem 4-5 jugadors aprofitables en cada generació. Jo veig la feina de seleccionador sub21 com algú que ensenya i controla que els jugadors joves entrenin. Què i quan entrenin pot no ser tant important, sempre i quan els jugadors entrenin i amb una planificació adequada.

Ja sé que la feina dels seleccionadors es valora sobretot amb els resultats... però jo no ho veig així a la sub21. Evidentment m'agradaria guanyar algun partit (queda molt lleig veure el calendari en vermell tot sencer), però si no hi ha la sort de poder-ho fer, em quedaré ben tranquil i satisfet amb la meva feina, perquè diria que gaire més no puc fer.

I sisplau, no deixeu el fòrum. Massa monòlegs que faig ara, imagineu després! hahaha

Jo sempre he estat obert a comentaris i propostes. Així que si teniu QUALSEVOL cosa a dir o a comentar, si voleu saber per què he jugat aquesta tàctica, amb aquestes prediccions o sense prediccions, perquè he fet servir uns jugadors i no uns altres... o encara que sigui un comentari estúpid o alguna gracieta, feu-ho, sisplau! A vegades surten bones idees de comentaris tontos. Em sembla que tot anirà millor amb una mica més d'activitat al fòrum. Podem atreure més gent a participar-hi o jo què sé, almenys no serà tan avorrit.

I repeteixo, si algú vol col·laborar amb la sub21 (o a l'absoluta, segur que en Gerard també hi està d'acord), només cal que ho digueu. Si tothom participa a la seva manera amb les seleccions, ens sentirem tots més responsables del que s'està fent i més satisfets quan aconseguim bons resultats :)

I si voleu que escrigui menys també m'ho dieu. (Llegiu el que escric?)

I perdoneu pel totxo, de veritat! Espero que no deixeu el fòrum per culpa dels meus llibres hahahaha

Last edited by Khabibulin at 1/4/2017 5:28:12 AM

This Post:
00
160971.613 in reply to 160971.612
Date: 1/4/2017 5:16:16 AM
C.B. Nans
ESL
Overall Posts Rated:
123123
I després del totxo, una altra cosa, Gerard i Berliner: tranquil·litat, que hi hagi pau i no ens barallem :D

No sé si en Berliner va fer el comentari amb mala intenció o no, i en Gerard es podia haver mossegat la llengua (els dits, en aquest cas) en la seva primera resposta.

El que vull dir és que és complicat comunicar-se per fòrum, sense veure la persona en qüestió, a vegades coses que dites en persona semblarien normalíssimes es converteixen en coses que semblen dites amb mala llet, i del revés. A veure si tenim tots una mica més de tacte i pensem 2 vegades abans d'enviar el missatge si allò que posem té possibilitats de malinterpretar-se o no. Si realment el missatge va amb mala baba, doncs res, endavant. Però si no és el cas, no està de més revisar com diem les coses per veure si està ben dit o no (m'hi incloc, eh!).

Que tingueu tots un molt bon any 2017!

Last edited by Khabibulin at 1/4/2017 5:19:51 AM

This Post:
00
160971.614 in reply to 160971.613
Date: 1/4/2017 9:01:11 AM
Overall Posts Rated:
119119
I després del totxo, una altra cosa, Gerard i Berliner: tranquil·litat, que hi hagi pau i no ens barallem :D

No sé si en Berliner va fer el comentari amb mala intenció o no, i en Gerard es podia haver mossegat la llengua (els dits, en aquest cas) en la seva primera resposta.

El que vull dir és que és complicat comunicar-se per fòrum, sense veure la persona en qüestió, a vegades coses que dites en persona semblarien normalíssimes es converteixen en coses que semblen dites amb mala llet, i del revés. A veure si tenim tots una mica més de tacte i pensem 2 vegades abans d'enviar el missatge si allò que posem té possibilitats de malinterpretar-se o no. Si realment el missatge va amb mala baba, doncs res, endavant. Però si no és el cas, no està de més revisar com diem les coses per veure si està ben dit o no (m'hi incloc, eh!).

Que tingueu tots un molt bon any 2017!

No fotem, per algú que diu les coses com les pensa... :D

Sobre el tema dels pivots, jo n'estic entrenant un. Probablement, servirà de poc per la Sub-21 i de gairebé gens a la Absoluta. Però segur que com deia Berliner, alguna cosa s'haurà escapat de control per estar en aquesta situació, però segur que hi esteu posant remei, cosa que vec més important ara per ara.

Advertisement