BuzzerBeater Forums

BB Andorra > [AND] Fil oficial de la selecció absoluta andorrana

[AND] Fil oficial de la selecció absoluta andorrana

Set priority
Show messages by
This Post:
00
261245.60 in reply to 261245.59
Date: 3/31/2015 4:20:26 AM
C.B. Nans
ESL
Overall Posts Rated:
123123
He pactat amb Macau. Si no hi ha res de nou jugarem contra ells.

From: Nolan
This Post:
00
261245.61 in reply to 261245.60
Date: 4/27/2015 4:59:41 AM
Overall Posts Rated:
5151
(32409301) maybe somebody can train him

This Post:
00
261245.62 in reply to 261245.61
Date: 6/1/2015 4:15:45 AM
C.B. Nans
ESL
Overall Posts Rated:
123123
Una llàstima que ens toqui jugar contra la selecció nº 3 del món una setmana que estem tant bé de forma.

He fet un invent a l'alineació, a veure com surt. No crec que ens valgui per guanyar (pot sortir molt bé o molt malament, i encara que surti molt bé no sé si seria suficient) però almenys veurem coses noves i descobrirem el màxim potencial andorrà en alguns aspectes :)

This Post:
00
261245.63 in reply to 261245.62
Date: 6/1/2015 3:02:40 PM
C.B. Nans
ESL
Overall Posts Rated:
123123
Doncs hem perdut d'11, però hem plantat cara fins al final. Hem arribat a empatar el partit a pocs minuts del final, però se'ns han tornat a escapar.

Jugant amb més entusiasme que ells potser haguéssim guanyat, però he preferit no fer-ho perquè ells també estaven molt bé de forma i no m'assegurava que així guanyéssim, així que he preferit no gastar entusiasme.

Després d'un inici de temporada molt difícil, en el qual ens ha tocat jugar contra equips molt bons, ara ens vénen 3 partits més assequibles. L'objectiu és que en poguem guanyar 2 de 3. A veure si ho aconseguim :)

This Post:
00
261245.64 in reply to 261245.63
Date: 6/9/2015 12:49:21 PM
C.B. Nans
ESL
Overall Posts Rated:
123123
Ahir, primera victòria de la temporada, contra Xipre. Les formes no van acompanyar tant com la setmana passada, però vam guanyar de 19. Vam jugar amb més entusiasme que ells, si no hagués estat per això potser haguéssim tingut un partit força igualat.

Després d'ocupar el lloc 56 durant tot el que portem de temporada, avui hem pujat 5 posicions al rànking, de la 56 a la 51! A veure si podem acabar la temporada per sota del 50è lloc!

Vigileu amb les formes per aquesta propera setmana, que, encara que el rànking de Moldàvia sigui molt inferior al nostre, si les formes els acompanyen podem tenir problemes.

This Post:
00
261245.65 in reply to 261245.64
Date: 6/22/2015 5:58:05 AM
C.B. Nans
ESL
Overall Posts Rated:
123123
Després d'assolir l'objectiu que personalment m'havia marcat de guanyar 2 dels 3 últims partits, avui ens enfrontem en l'últim partit de la temporada a Noruega, una selecció que es troba 4 posicions por sota nostre al rànking, però que penso que tenen millor equip. A més, la setmana de l'All-Star sempre ens passa factura i les formes dels exteriors són dolentes. Per tant, farem el que podrem amb els jugadors que tenim :)

This Post:
00
261245.66 in reply to 261245.65
Date: 6/23/2015 7:32:46 AM
C.B. Nans
ESL
Overall Posts Rated:
123123
Ahir vam guanyar contra Noruega, 98-91. Hem acabat fent un bon final de temporada, guanyant els 3 últims partits i plantant cara fins a l'últim quart a la selecció número 3 del rànking, Croàcia. Personalment crec que ha estat una bona temporada, en la línea del que esperava en funció de la plantilla que tenim. Però sempre es pot millorar! I això intentarem la propera temporada.

Tal com heu pogut veure, aquesta temporada han debutat 2 jugadors amb l'absoluta, en Martí Fabra i l'Arnau Bargalló. D'aquí uns dies faré un missatge més detallat i/o una nota de premsa comentant una mica la situació de la selecció i la temporada en general.

Teniu alguna petició d'alguna selecció que us faci gràcia jugar contra ella en els amistosos que farem les properes setmanes?

Last edited by Khabibulin at 6/23/2015 7:34:33 AM

This Post:
00
261245.67 in reply to 261245.66
Date: 6/24/2015 6:13:49 AM
C.B. Nans
ESL
Overall Posts Rated:
123123
Estem a la posició 50 del rànking! :D

This Post:
00
261245.68 in reply to 261245.67
Date: 7/2/2015 9:31:16 AM
C.B. Nans
ESL
Overall Posts Rated:
123123
Us deixo la nota de premsa que he escrit a la pàgina de la selecció.

La temporada 30, l'anterior, vam estar a punt de classificar-nos per la ronda eliminatòria després de guanyar 5 dels 8 partits que vam disputar. Una derrota clara a l'últim partit contra Indonèsia ens ho va impedir.

Aquesta temporada 31 hem disputat l'Eurobàsquet, quedant cinquens d'un total de 8 seleccions que hi havia al nostre grup. Hem guanyat els tres últims partits contra els equips que tenien un nivell similar o inferior al nostre, i vam plantar cara fins al final a la selecció número 3 del rànking mundial, Croàcia. Això indica que tenim jugadors per poder disputar els partits contra seleccions molt potents. Ara bé, tenim un problema, que deriva del poc número d'usuaris que som a Andorra. Tenim jugadors molt bons, però en tenim molt pocs, i depenem exclusivament d'ells per poder obtenir bons resultats. Quan tenim aquests jugadors en forma podem fer grans resultats, però quan no els hi tenim a poca cosa podem aspirar. En conseqüència, us animo a intentar mantenir els vostres jugadors en forma, ja que també us serà útil pel vostre equip! Ja sé que a vegades no és possible (setmana d'All-Star), però us ho he de demanar!

En referència a la situació actual de la plantilla, cal destacar que aquesta temporada han debutat amb la selecció en Martí Fabra i l'Arnau Bargalló, de 25 i 26 anys respectivament. Cap dels dos és un fora de sèrie, però segur que ajudaran a millorar la selecció.

Hi ha diversos jugadors que se'ns van fent grans, especialment els interiors: Marquès, Riera, Escabia, i Abellí (que probablement hagi jugat els seus últims partits amb la selecció). Als exteriors els queda una mica més de recorregut, per sort.

Apretant fort pel darrere tenim a l'Enguix, que si continua la seva progressió actual no trigarà a debutar amb la selecció, i en Jordi Boixaderas, que tinc la sensació que no està sent entrenat aquesta temporada i el seu mànager no em respon els missatges. D'exteriors de futur em sembla que anem una mica més coixos, tot i que tenim a l'Àngel Costa formant-se a Espanya i en Vicent Calbet a can Revolta, però aquest últim té poc potencial.

El que més em preocupa és que pocs equips del país estan entrenant a jugadors andorrans. Això em porta a demanar-vos que, si voleu entrenar jugadors, intenteu com a primera opció que aquests siguin del país i de potencial Jugador Franquícia o superior per poder així millorar la nostra selecció. Perquè si no ho fem nosaltres... qui ho farà? Aprofiteu ara que s'acosta el draft per buscar noves promeses i convertir-los en cracks del futur!

Per acabar, només recordar-vos que si teniu suggerències o ganes d'aportar alguna cosa, endavant! I si a algú li fes gràcia fer-se càrrec de la selecció en un futur, l'animo a que ho faci! I si algú te qualsevol dubte que no se'l guardi, que m'envii missatge a mi o a qualsevol altre mànager o que pregunti pel fòrum, intentarem ajudar-lo tan com podrem.

Bon final de temporada per a tots!

This Post:
00
261245.69 in reply to 261245.67
Date: 7/2/2015 9:31:24 AM
C.B. Nans
ESL
Overall Posts Rated:
123123
Us deixo la nota de premsa que he escrit a la pàgina de la selecció.

La temporada 30, l'anterior, vam estar a punt de classificar-nos per la ronda eliminatòria després de guanyar 5 dels 8 partits que vam disputar. Una derrota clara a l'últim partit contra Indonèsia ens ho va impedir.

Aquesta temporada 31 hem disputat l'Eurobàsquet, quedant cinquens d'un total de 8 seleccions que hi havia al nostre grup. Hem guanyat els tres últims partits contra els equips que tenien un nivell similar o inferior al nostre, i vam plantar cara fins al final a la selecció número 3 del rànking mundial, Croàcia. Això indica que tenim jugadors per poder disputar els partits contra seleccions molt potents. Ara bé, tenim un problema, que deriva del poc número d'usuaris que som a Andorra. Tenim jugadors molt bons, però en tenim molt pocs, i depenem exclusivament d'ells per poder obtenir bons resultats. Quan tenim aquests jugadors en forma podem fer grans resultats, però quan no els hi tenim a poca cosa podem aspirar. En conseqüència, us animo a intentar mantenir els vostres jugadors en forma, ja que també us serà útil pel vostre equip! Ja sé que a vegades no és possible (setmana d'All-Star), però us ho he de demanar!

En referència a la situació actual de la plantilla, cal destacar que aquesta temporada han debutat amb la selecció en Martí Fabra i l'Arnau Bargalló, de 25 i 26 anys respectivament. Cap dels dos és un fora de sèrie, però segur que ajudaran a millorar la selecció.

Hi ha diversos jugadors que se'ns van fent grans, especialment els interiors: Marquès, Riera, Escabia, i Abellí (que probablement hagi jugat els seus últims partits amb la selecció). Als exteriors els queda una mica més de recorregut, per sort.

Apretant fort pel darrere tenim a l'Enguix, que si continua la seva progressió actual no trigarà a debutar amb la selecció, i en Jordi Boixaderas, que tinc la sensació que no està sent entrenat aquesta temporada i el seu mànager no em respon els missatges. D'exteriors de futur em sembla que anem una mica més coixos, tot i que tenim a l'Àngel Costa formant-se a Espanya i en Vicent Calbet a can Revolta, però aquest últim té poc potencial.

El que més em preocupa és que pocs equips del país estan entrenant a jugadors andorrans. Això em porta a demanar-vos que, si voleu entrenar jugadors, intenteu com a primera opció que aquests siguin del país i de potencial Jugador Franquícia o superior per poder així millorar la nostra selecció. Perquè si no ho fem nosaltres... qui ho farà? Aprofiteu ara que s'acosta el draft per buscar noves promeses i convertir-los en cracks del futur!

Per acabar, només recordar-vos que si teniu suggerències o ganes d'aportar alguna cosa, endavant! I si a algú li fes gràcia fer-se càrrec de la selecció en un futur, l'animo a que ho faci! I si algú te qualsevol dubte que no se'l guardi, que m'envii missatge a mi o a qualsevol altre mànager o que pregunti pel fòrum, intentarem ajudar-lo tan com podrem.

Bon final de temporada per a tots!

This Post:
00
261245.70 in reply to 261245.69
Date: 7/2/2015 2:42:12 PM
Overall Posts Rated:
3737
Ha entrenat el Costa?
I el Joan Carles Albareda ha millorat? Per mi, era el millor exterior que hi havia a la sub21.

Hi ha pocs usuaris, i d'aquests pocs, només tu i jo comentem al forum :-) els altres deuen anar atabalats.

Advertisement