Estic molt d'acord amb tu en relació amb les tasques que hauria de fer el seleccionador, Riofrio. I si, a més de tot això, es pot aconseguir augmentar el nombre de mànagers (cosa complicada perquè la tendència global del joc és perdre'n i no pas guanyar-ne), fantàstic. Però penso que això és feina de tots, i no només del seleccionador.
A més, també considero molt important les ganes i la il·lusió de la persona de fer-se càrrec de la selecció.
M'alegro que t'hagis presentat, Berliner, però tinc dubtes perquè em fa la sensació que la teva candidatura estigui motivada més per la picabaralla amb en Gerard que no pas amb les ganes i la il·lusió que (com ja he dit abans) ha de tenir algú que es presenta per seleccionador. M'agradaria que em donessis més motius per acabar de decidir el meu vot a favor teu!! :)
D'altra banda, guanyi qui guanyi, tindrà la meva col·laboració des de la sub21 en tot el que calgui (bé, si guanyen els dos que no han ni escrit al fòrum no). De fet, hi ha un parell de jugadors, sobretot un, que ja està en edat d'absoluta, que juga a l'estranger, que m'agradaria poder continuar seguint i assessorant la seva evolució. Si em deixéssiu seguir treballant amb ell us ho agrairia molt :)
També m'agradaria seguir-ne algun dels que juga a Andorra. Però com que seria un privilegi respecte als altres mànagers i podria jugar a favor meu en la competició, li deixaré la feina al seleccionador :P
Last edited by Khabibulin at 6/23/2017 9:16:26 AM