Gràcies per les respostes, tot i així, crec que la feina de l'actual seleccionador és molt bona, la passada temporada va ser més que excel·lent veient el país que som. Ara totes aquestes afirmacions son aigua passada, de fet no pots saber quines eren les formes en aquell moment dels jugadors ni altres factors que hi ha en aquell moment, bé ja ho deus saber si has estat seleccionador.
Segur que en Khabibulin (si surt elegit) li anirà molt bé la teva ajuda.
No ho dubtis! :)
Les meves primeres temporades com a seleccionador tenia per costum preguntar a diversos mànagers l'opinió de com enfocar el proper partit de la selecció (especialment els partits importants), així jo escoltava diferents versions (a més, sempre s'aprèn alguna cosa) i a vegades apareixien alternatives interessants. Es pot tornar a reactivar això. A més, si surto elegit, espero comptar amb la teva visió, g3rjo ^^
D'altra banda, hi ha poquets (a part que també som molt pocs jugant) mànagers andorrans que entrenin. I no tots responen als missatges quan els preguntes coses o els demanes que entrenin X habilitat. En aquest sentit vaig quedar una mica decebut de la poca implicació de la gent. I bé, d'altres mànagers que ja porten més temps jugant i amb jugadors a la selecció des de fa moltes temporades no necessiten massa ajuda sobre l'entrenament :P
En fi, a mi també podeu preguntar-me coses, eh, encara que porti molt temps per aquí :P
Last edited by Khabibulin at 10/20/2014 2:07:23 PM