Bones,
Em presento una mica tard però millor tard que mai, no?
Estic amb Revoltaculé amb això que és millor que el seleccionador d'Andorra U21 sigui d'Andorra, si aquí tots fossim nuls i no en tinguéssim ni idea doncs ho accepto però com que no és el cas doncs... res, millor d'Andorra que de fora.
La experiéncia pot ser un grau o un vici, potser soc una mica nou però des de que em vaig fer càrrec de l'equip, Psycho Tik, l'he portat a jugar la final d'ascens la temporada passada guanyant gairebé tots els partits i aquesta he aconseguit pujar a la lliga I, no està malament, no?
Tothom que es fa càrrec de la selecció intenta fer-ho el millor possible però jo no em conformo amb això i vull que la selecció d'Andorra sigui la millor o de les millors i això ho puc fer amb l'ajuda de tots no només amb uns quants perque aquest és l'equip nacional, l'equip de tots i junts ho aconseguirem.
La resta dels oponents de la lliga andorrana són molt bons, amb molta bona experiència però això no t'assegura res i potser algú amb menys experiència pot donar un aire nou i revulsiu.
Bé espero que això us inciti a fer-me costat i a donar-me el vostre vot.
Una salutació i arreveure!!