BuzzerBeater Forums

BB Andorra > U21 Discursos dels Candidats

U21 Discursos dels Candidats (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: ruyrayd

This Post:
00
136355.6 in reply to 136355.5
Date: 3/26/2010 10:24:20 AM
Revolta Culé, B.C.
II.2
Overall Posts Rated:
2121
Això mai.... ke ja sabem el ke pot passar quan no ens hi comprometem jejeje....

Nuse, realment no crec ni ke m'ho mereixi jo més ke per exemple el GHEISAS, o el TERREVENTARE, però hauriem de decidir-nos per un...

Jo sincerament, no se el recolçament que podria tenir fins ke no es celebrin les eleccions i veient kom keda el panorama... ki esta a alguna selecció i ki em podria fotre un cable...

Suposo ke les eines ke feia servir el rafera era molta paciència i a l'antiga usança, sense alltid ni eines per trobar jugadors... no??

From: rafera

To: Xtc
This Post:
00
136355.8 in reply to 136355.7
Date: 3/26/2010 2:15:03 PM
Overall Posts Rated:
1212
jo tambe estic a disposició del futur seleccionador si vol que segeixi lligat a la sub21 ajudant de qualsevol manera.

From: birrero

This Post:
00
136355.9 in reply to 136355.8
Date: 3/26/2010 6:40:52 PM
Overall Posts Rated:
66
Si algú que surti escollit vol la meva col-laboració, ja sap.

L'exiliat.

From: BuzzAND
This Post:
00
136355.10 in reply to 136355.9
Date: 3/28/2010 5:32:54 AM
Overall Posts Rated:
00
Bones,

Em presento una mica tard però millor tard que mai, no?

Estic amb Revoltaculé amb això que és millor que el seleccionador d'Andorra U21 sigui d'Andorra, si aquí tots fossim nuls i no en tinguéssim ni idea doncs ho accepto però com que no és el cas doncs... res, millor d'Andorra que de fora.

La experiéncia pot ser un grau o un vici, potser soc una mica nou però des de que em vaig fer càrrec de l'equip, Psycho Tik, l'he portat a jugar la final d'ascens la temporada passada guanyant gairebé tots els partits i aquesta he aconseguit pujar a la lliga I, no està malament, no?

Tothom que es fa càrrec de la selecció intenta fer-ho el millor possible però jo no em conformo amb això i vull que la selecció d'Andorra sigui la millor o de les millors i això ho puc fer amb l'ajuda de tots no només amb uns quants perque aquest és l'equip nacional, l'equip de tots i junts ho aconseguirem.

La resta dels oponents de la lliga andorrana són molt bons, amb molta bona experiència però això no t'assegura res i potser algú amb menys experiència pot donar un aire nou i revulsiu.

Bé espero que això us inciti a fer-me costat i a donar-me el vostre vot.

Una salutació i arreveure!!