BuzzerBeater Forums

BB Andorra > [ANDu21] Fil Oficial

[ANDu21] Fil Oficial

Set priority
Show messages by
This Post:
00
160971.597 in reply to 160971.596
Date: 12/9/2016 7:36:38 AM
Overall Posts Rated:
3737
A veure si puc fitxar el JL Palau.

This Post:
00
160971.598 in reply to 160971.597
Date: 12/13/2016 6:30:04 AM
C.B. Nans
ESL
Overall Posts Rated:
123123
Ahir vam jugar l'últim amistós abans de pretemporada, amb derrota contra Nigèria. Vaig provar una Paciència per en Llorenç que va funcionar força bé (61 punts), però no va ser suficient per evitar la derrota. Encara som massa febles per dins. Espero que d'aquí 1-2 temporades haguem solucionat aquest problema. Partit: (39900)

Ja coneixem els dos primers rivals de la temporada oficial:

Israel: juguem a casa. Només 2 dels seus jugadors cobren menys que el nostre jugador més ben pagat. Ho tenim negre.
Uruguay: també són molt superiors a nosaltres. Juguem a fora.

Haurem d'esperar una millor oportunitat en propers partits...



Last edited by Khabibulin at 12/13/2016 7:06:19 AM

This Post:
00
160971.599 in reply to 160971.598
Date: 12/19/2016 5:40:11 AM
C.B. Nans
ESL
Overall Posts Rated:
123123
Avui, primer partit oficial de la temporada contra Israel. No tenim opcions, provarem alguna cosa nova amb en Llorenç (a veure si es comporta i no l'expulsen, és un 'faltón') en atac. En defensa, estem fluixets, és l'aspecte que intentarem millorar més aquesta temporada amb l'entrenament d'alguns jugadors.

S'estrenen a la sub21:
-Siscu Oliva: base de Revolta. Esperem que segueixi entrenant.
-Jesús Pons: un projecte d'Aler que veurem com evoluciona. Encara força coix, però pot ajudar en algun partit. Juga a Xina.
-Carles Guiberna: jugador acabat de sortir del draft amb bastant bones habilitats. Ha anat a parar a mans d'un mànager català. Ja ha tingut fletxeta. Com que anem tan justos d'interiors, ja l'he convocat perquè el necessitarem.

Queden fora, provisionalment:
-Nicolau Massanés: mala forma. Segurament serà el crack de l'equip la propera temporada. De fet, ja és dels millors aquesta temporada. Té lloc assegurat quan millori forma.
-Elies Seguer: mala forma. Acabat de sortir del draft però molt bo. Veurem si entra a la sub21 aquesta temporada o la següent. Com que en exteriors hi ha més competència, segurament aquesta temporada sigui difícil que entri.
-Andreu Minguella: no va entrenar gaire la temporada passada i hi ha exteriors millors que ell. Ara, en mans d'un grec, al mateix equip que en Belllloch. Diu que entrenaran. No crec que jugui més a la sub21.
-Onofre Salavedra: mala forma. En venda. El seu mànager americà m'havia ignorat sempre.
-Vicent Bosquets: li falta millorar alguna habilitat. El veurem aviat a la sub21. En bones mans i ja ha tingut fletxes.
-Xisco Castelló: mala forma. Jugador en un equip de Hong Kong, el seu mànager no em contesta, però entrena (el problema és que no sé què entrenarà aquesta temporada...). No crec que el convoqui aquesta temporada si el seu mànager no m'informa de les habilitats. Si canvia entrenament i millora altres habilitats interiors, la temporada vinent probablement serà útil a la sub21.

Aquests són els jugadors que tenen més possibilitats. Són 6, però només queda lloc per 4 jugadors... entrarà qui millori abans forma o habilitats!

Last edited by Khabibulin at 12/19/2016 5:45:22 AM

This Post:
00
160971.600 in reply to 160971.599
Date: 12/20/2016 4:52:39 AM
C.B. Nans
ESL
Overall Posts Rated:
123123
Doncs ahir derrota contra Israel, tal com era d'esperar. Vaig col·locar en Llorenç d'Aler per veure com funcionava en un Atac Base... i es va lesionar als 3 minuts! És una llàstima aquest jugador, quan no l'expulsen ràpid per faltes, es lesiona.

El que m'ha cridat l'atenció és el valor de la suma de les qualificacions que dóna el Buzzer Manager (i les qualificacions en general), ja que han millorat força respecte l'últim partit oficial de la temporada passada (87 total), en el qual teníem més entusiasme i vam jugar MOT. També respecte l'únic partit que vam guanyar contra Xipre (85), que també vam anar MOT. Ahir, amb entusiasme a 5, un total de 93 en qualificacions.

Anirem veient com evolucionem aquesta temporada. Pot ser interessant, si alguns jugadors segueixen la seva progressió com fins ara.

Que no es confiïn els uruguaians!


This Post:
00
160971.601 in reply to 160971.600
Date: 1/2/2017 4:51:14 AM
C.B. Nans
ESL
Overall Posts Rated:
123123
La setmana passada no vam poder plantar cara a Uruguay. Bé, sí que vam poder, però només durant el primer quart :( (40349)

Aquesta tarda juguem contra Corea del Sud. Tenen 3 jugadors interiors per sobre de 200k de DMI i un per sobre de 130k. En canvi, els altres jugadors, sobretot els exteriors, no semblen gaire bons...

Nosaltres amb prou feines superem els 100k de DMI amb 3 jugadors. I flaquegem d'interiors, tal com dic sempre.

Intentarem parar el seu atac interior i a veure com funcionem en atac. Tenim en Llorenç, el nostre millor anotador, en respectable de forma. No jugarà de titular però espero que aporti força punts des de la banqueta...

Penso que podem guanyar aquest partit, però no serà fàcil.

This Post:
11
160971.602 in reply to 160971.601
Date: 1/2/2017 10:58:27 AM
CBG
IV.3
Overall Posts Rated:
1818
En Guiberna no ha tastat els torrons i el cava només l'olorat pensant en aquest partit.

This Post:
00
160971.603 in reply to 160971.602
Date: 1/2/2017 11:39:36 AM
C.B. Nans
ESL
Overall Posts Rated:
123123
S'ha notat! La recompensa és que jugarà de titular. Esperem que ho faci bé! :)

This Post:
00
160971.604 in reply to 160971.603
Date: 1/3/2017 4:22:35 AM
C.B. Nans
ESL
Overall Posts Rated:
123123
Doncs no va poder ser, i vam acabar perdent. Després d'un primer quart en el qual vam marxar de 15 punts, el segon va ser lamentable i només vam anotar-ne 7. Al tercer quart es van posar per davant per primer cop en el partit i ja no van deixar escapar l'avantatge en cap moment. Quan faltaven 2 minuts pel final ens vam posar a 2 punts, però vam fallar els següents tirs i vam perdre totes les opcions. Una llàstima. Estic decebut, perquè pensava que podríem guanyar aquest partit. Em sap greu :(

Partit: (40413)

Conclusions del partit:

-Anem millorant. La qualificació total va ser de 100, diria que la millor des que sóc seleccionador sub21. Però no va ser suficient.
-Seguim estant fluixos per dins. Ahir, a més, no teníem bones formes interiors (1 excel·lent en un jugador sortit del draft aquesta temporada, 1 notable i 2 respectables). S'està treballant en aquest aspecte, esperem que doni bons resultats les properes temporades.
-Ens costa molt anotar. Molt. Amb en Llorenç en baixa forma, no tenim cap jugador que pugui assumir la responsabilitat de manera clara.

La setmana que ve, contra Finlàndia, tocarà perdre del mínim de punts possible.

Last edited by Khabibulin at 1/3/2017 4:24:18 AM

This Post:
00
160971.605 in reply to 160971.604
Date: 1/3/2017 11:17:32 AM
Overall Posts Rated:
3737
No et preocupis, no es pot fer més.
Sobre el tema dels interiors, m'agradaria preguntar (i sense ànim de crear polèmica) al seleccionador andorrà Gerard com és que va fitxar 2 dels nostres millors pivots i no han entrenat.
M'agradaria saber sobre:
Carles Puig (39088656) - MVP -
Nicolau Massanés (39880773) - MVP -

This Post:
00
160971.607 in reply to 160971.605
Date: 1/3/2017 12:23:14 PM
C.B. Nans
ESL
Overall Posts Rated:
123123
Hola Berliner, jo també et contesto amb missatges que he escrit darrerament en aquest mateix fil:

Nicolau Massanés (19) i Carles Puig (20): entrenats a Utopia pel seleccionador de l'absoluta, en Gerard. També estan entrenant molt, però els falta força bruta per dins. Tot i així, són dels jugadors amb més STH de la sub21. Per la sub21 potser arribaran una mica tard, però estic convençut que seran els futurs interiors de l'absoluta.


Nicolau Massanés: mala forma. Segurament serà el crack de l'equip la propera temporada. De fet, ja és dels millors aquesta temporada. Té lloc assegurat quan millori forma.


Així doncs, estan entrenant. I molt bé. Tan de bo tots els jugadors andorrans tinguessin tantes fletxes! Segur que amb l'absoluta estaríem uns quants llocs més amunt al rànquing.

El problema (a part de les formes, que ja el renyo jo cada divendres) és que l'entrenament que estan fent és el millor a llarg termini, però a curt termini fa que sigui més difícil comptar amb ells com a titulars a la sub21. Li he demanat vàries vegades si canviarà entrenament o encara no, i sembla que encara no. Segurament la temporada que ve ja serà molt útil en Massanés per la sub21, però encara ho serà més per l'absoluta d'aquí a unes temporades :)

Si hi ha més dubtes, endavant! :)

EDITO: per cert, gràcies pels ànims. Fa ràbia veure tot el calendari en vermell tot i anar millorant força! :(

Last edited by Khabibulin at 1/3/2017 2:04:51 PM

Advertisement