En primer lloc, felicitats per la reelecció com a seleccionador sub21! Només 3 vots :(
No, no. Jo no he vist cap jugador, només els que estan en venda. Els jugadors només els pots convocar, veure, i desconvocar tu, el seleccionador.
Jo simplement els he classificat per potencials. Els inferior a potencial Estrella no els he posat perquè de cara a la selecció són inservibles. La meva intenció era bàsicament ajudar-vos, amb aquesta llista, a tenir controlats tots els jugadors que, si són entrenats, tenen opcions d'arribar a la selecció i fer-ne un seguiment, perquè m'interessa el tema.
En referència al que demanes sobre quins crec que tenen possibilitats... TOTS. Tots aquests que estan a la llista tenen possibilitats de ser bons jugadors, sempre i quan els entrenin. De cara a la sub21, tots. De cara a l'absoluta també, però especialment els de potencial Jugador Franquícia cap amunt.
Per tant, s'haurien de seguir tots aquests jugadors de la llista, contactar amb els mànagers de tots aquests jugadors, demanar-los que els entrenin, si necessiten consell sobre l'entrenament a seguir aconsellar-los, etc. Sempre posant més atenció sobre els de potencial més alt, però sense oblidar-nos dels altres.
Dit això, si necessites alguna cosa, demana-ho i a veure si et podem ajudar :)