En la línia del que ja t'han comentat, la meva opinió és:
-Agafar els jugadors que aquesta temporada hagin entrenat. Peró entrenat bé. A aquestes edats entrenar bé és pujar habilitats cada 2-3 setmanes aproximadament. Pujar un parell d'habilitats per temporada no és entrenar bé. Això és bastant evident, perquè si no han entrenat bé no seran dels millors.
Si tinguessis molts per escollir (ho dubto) agafa els millors: els que tinguin més suma d'habilitats totals o els que tinguin una habilitat concreta força alta. Intenta, en la mesura del possible, agafar jugadors diferents, que permetin variar tàctiques.
-Que estiguin en bona forma sovint. És molt important no haver de desconvocar jugadors, perquè es perd 1 punt d'entusiasme per cada jugador desconvocat. No ens podem permetre predre'n ni un. Per tant, la primera setmana fes una convocatòria curta, de pocs jugadors, 8-9, dels jugadors que consideris imprescindibles i que estiguin en millor forma. A partir d'aquí, vas convocant els que vagin agafant bones formes. Si un jugador no supera mai el respectable o fins i tot està pitjor, no el convoquis: ocuparà un espai al planter però no ens servirà de res.
-Pots comptar amb els d'en ruyrayd :)