fantàstic nen!! estic emocionat per aquesta censura tan rigida
Censura? tan rígida? en sèrio? De tot el temps que porto com a moderador és el primer missatge que he esborrat, i no és la primera vegada que he tingut oportuninat de fer-ho (algún mànager ja sap del que parlo). Em sembla que entre esborrar un missatge on incompleixes les regles dels fòrums a la "censura tan rígida" hi ha un bon camí de per mig...
És graciós, perque qui esborra el missatge és el censurador rígid, però qui incompleix les normes dels fòrums què és? Jo no m'he inventat les normes a seguir, només vigilo perque es compleixin.
I més enllà de les normes, si te l'he esborrat és per respecte als teus propis companys de competició, sí, aquests que compleixen les normes, no seria ni molt menys just per a ells haver mantingut l'anterior missatge.
després aneu fent propaganda de participar al forum
Aquest és el típic comentari que anima a prendre moltes més iniciatives... [ironia off]
No sé perquè dius això ara, és com barrejar pomes i peres. Participa tot el que vulguis, però complint les normes establertes pels senyors de BB. A mí m'és igual que anunciïs un jugador en venda, que parlis de prostitució, de drogues, que facis spam... Tot això incompleix les normes i, per tant, s'ha d'esborrar.
És un cop molt baix pels que fem l'intent d'animar aquest fòrum, i no només parlo per mi mateix. Suposo que és un preu que s'ha de pagar per tenir un càrrec dins de BB i portar-ho a terme de manera altruista...
Si tens algun dubte, tu o qui sigui, sobre les normes que m'ho faci arribar per bb-mail i encantat li respondré per privat.
Una altra salutació per a tu.
Regles de les Conferències
(137418.1)Last edited by dpalom02 at 10/7/2010 10:23:16 AM