Aquesta matinada hem guanyat a la prorroga contra Bahamas. De moment portem 2v i 1d aquesta temporada. La setmana q ve tornem a tenir un rival assequible, espero que les formes acompanyin. Hem tingut sort amb el calendari. L'equip aquesta temporada és bastant fluix, però encara anem guanyant algun partit. Segurament haver pujat tants llocs la temporada passada ens està ajudant a trobar rivals més fàcils. Encara estem pujant posicions en el ranking mundial, 44 ara mateix, record històric.
Com deia l'equip fa el que pot. Molts jugadors amb una mica més de resistència millorarien molt, però els managers tenen les seves prioritats. M'ha sorprès Pere Fabres (20 anys), "un d'aquells jugadors que sempre juga bé". En negatiu, hem perdut a Segimon Aribau, un pivot que prometia molt però ni entrena ni està en forma. No tenim gaires pivots joves, així que els que n'entreneu aviat hauran de debutar.
D'altra banda, si algú vol presentar-se com a nou seleccionador sub21 i vol començar a col·laborar amb mi, que ho digui. Jo no em tornaré a presentar.
Espero que poguem guanyar un o dos partits més aquesta temporada.