BuzzerBeater Forums

BB Andorra > [AND] Fil oficial de la selecció absoluta andorrana

[AND] Fil oficial de la selecció absoluta andorrana

Set priority
Show messages by
This Post:
00
261245.49 in reply to 261245.48
Date: 3/17/2015 10:28:14 AM
Overall Posts Rated:
3737
Felicitats per la nova victoria!

This Post:
00
261245.50 in reply to 261245.49
Date: 3/23/2015 4:59:12 PM
C.B. Nans
ESL
Overall Posts Rated:
123123
Hem perdut contra Indonèsia de 34 punts. Vaig pactar amb el seu mànager per jugar els dos Relaxats però ha jugat Normal. No sé si s'haurà oblidat de posar Relaxat o que és un traïdor.

D'altra banda, jo em vaig oblidar de posar predicció interior. De totes maneres, dubto que ni amb la meva predicció encertada ni en igualtat d'entusiasme haguéssim pogut guanyar, ja que han agafat 26 rebots més que nosaltres, que són moltíssims. Ara bé, aquests 34 punts de diferència poden ser decisius per classificar-nos o no per a la propera ronda. Demà veurem si ens hem classificat o no...

This Post:
00
261245.52 in reply to 261245.51
Date: 3/24/2015 1:55:49 PM
C.B. Nans
ESL
Overall Posts Rated:
123123
Doncs ens hem quedat fora per 6 punts... :(

This Post:
00
261245.54 in reply to 261245.53
Date: 3/25/2015 11:11:49 AM
C.B. Nans
ESL
Overall Posts Rated:
123123
Sí, graciosíssim, l'italià. Ja sabem una persona en qui no hem de confiar: IT_force

En fi... aquesta setmana ja he enviat reptes d'amistosos i me l'ha acceptat Pakistan. Tornarem a jugar amistós contra ells, i ja van moltes temporades seguides :P

Per la propera setmana teniu alguna preferència de selecció per jugar amistós contra ells? Digueu-ho i així començo a parlar amb el seu mànager, a veure si volen fer-lo.

Last edited by Khabibulin at 3/25/2015 11:12:27 AM

This Post:
00
261245.55 in reply to 261245.54
Date: 3/26/2015 11:41:03 AM
Floriondos Team
IV.44
Overall Posts Rated:
11811181
Hòstia, quina putada i què cabró el paio aquell.

Però podem concedir-li el benefici del dubte si dius que t'has oblidat del plantejament. :-)

D'altra banda, de cara al futur i en aquest mateix tipus d'escenari, no juguis mai relaxat si tens la més mínima possibilitat de passar de ronda, ja que encara que acumulis un xic d'entusiasme no et compensa per a propers enfrontaments. Vaja, penso jo.

Moooooolt bon treball, igualment... ;-)

This Post:
11
261245.57 in reply to 261245.55
Date: 3/27/2015 7:52:55 AM
C.B. Nans
ESL
Overall Posts Rated:
123123
Però podem concedir-li el benefici del dubte si dius que t'has oblidat del plantejament. :-)

Perdona? Quina relació té una cosa amb l'altra? Que jo m'oblidés de posar la predicció interior (només la predició interior, no el plantejament del partit sencer com sembla que diguis... que d'altra banda, m'hi trenco bastant el cap amb els plantejaments dels partits, els preparo bastant) no treu que ell sigui un traïdor. A més, que no és que només em digués "ok" i prou, no, em va contestar amb 4 o 5 línies dient que hi estava d'acord, que guardar entusiasme era l'única manera de fer alguna cosa, etc... I evidentment, si demanes pacte i et contesten així, doncs te'n refies i jugues PIC per guardar entusiasme i tenir alguna opció de sorprendre a la primera eliminatòria, com ja ha comentat en Gerard.

És molt fàcil decidir i donar consells quan les coses quan ja han passat, Grandaller. Abans del partit no és tan fàcil, i vam decidir fer això perquè vam creure que era la millor opció.

Gràcies per la felicitació! Crec que ha estat una molt bona temporada encara que acabem amb aquest regust amarg de no haver-nos classificat.

This Post:
00
261245.58 in reply to 261245.56
Date: 3/27/2015 11:51:39 AM
Floriondos Team
IV.44
Overall Posts Rated:
11811181
Home, és possible que una selecció com l'Andorrana, que té una comunitat bastant reduïda, hauria d'anar a jugar MOT en aquests casos i passar a la següent Fase ja que no cada temporada s'hi té l'oportunitat.
Per això mateix ho deia, per això.
Els Indonesis estaven fora i veient que el seu MOT era bastant clar (com teòricament havia de ser el nostre) jo li vaig comentar a en Khabi que proposar un pacte PIC podria ser bona opció ja que a nivell d'esforç la cosa seria igual en MOT-MOT que en PIC-PIC però amb la avantatge que si no passava res estrany, podríem passar i tot i jugar contra una selecció forta, li podríem intentar donar un ensurt a través d'un MOT amb entusiasme alt com el portàvem.
També li vaig comentar que jo creia que ells anirien interior i si m'hagués de jugar un ritme, era el lent, és a dir preveure un Pal Baix tal com va succeir. Ambdós vam estar d'acord que només podien anar interior i que aquesta predicció era clara (malauradament en Khabi no la va poder posar, no passa absolutament res), i que la de ritme es quedaria en blanc ja que venien de jugar 3 Mirar Endins seguits i tant sols un Pal Baix.
Jo, per l'experiència acumulada en aquesta lliga, al final sé que no li puc regalar res a ningú. No ho dic en el sentit que et traeixin, sino que la gent en sap molt i no es tracta de temptar a la sort. Menys contra els bots, si jugaba contra el Khabi, Berliner, Pires, Nuriki, etc., qualsevol d'ells em podia guanyar. La classificació al final no volia dir res.
Un altre abraçada per tu, home!!! ;-)
Perdona? Quina relació té una cosa amb l'altra? Que jo m'oblidés de posar la predicció interior (només la predició interior, no el plantejament del partit sencer com sembla que diguis...
Perdona tu, Khabi, no m'he explicat prou bé i s'ha entès una cosa que no era. Volia dir que es podia donar el benefici del dubte a l'altre (per moltes línees que t'escribís a un correu) com a tu se't podia passar a l'hora de l'enfrontament PART del plantejament previ. Collons, que no qüestiono el partit, que prou que s'ha fet, hòstia, només faltaria. Ara, sis puntets és una gran putada.
És molt fàcil decidir i donar consells quan les coses quan ja han passat, Grandaller. Abans del partit no és tan fàcil, i vam decidir fer això perquè vam creure que era la millor opció.
No, no és fàcil donar consells, ja sia abans o després del partit. Quan ja s'ha disputat el matx, el que convé, si es pot, és fer un anàlisi i si es pot donar consells al respecte, no veig perquè no es pot fer. Se n'aprèn molt de les derrotes també. Ara, si no vols consells, no passa res, ja t'ho trobaràs les properes vegades, amic meu.

Salutacions, i sense acritud, que consti. ;-)

This Post:
00
261245.59 in reply to 261245.58
Date: 3/27/2015 12:48:07 PM
C.B. Nans
ESL
Overall Posts Rated:
123123
És que les coses no són tan senzilles. Segons les circumstàncies serà millor fer una cosa o una altra. No pots categoritzar "mai juguis relaxat", crec jo. Teníem la intenció de jugar MOT, però vam valorar-ho tot i vam decidir que proposaríem pacte per jugar PIC, perquè... quina diferència hi ha entre jugar PIC-PIC que jugar MOT-MOT? Al final és el mateix, excepte que si jugues MOT t'evites sorpreses com aquesta, sí. I reserves entusiasme. Però clar, és la primera vegada que em fan una putada així després d'haver pactat un relaxat-relaxat, la majoria de mànagers són legals... Però bé, lliçó apresa.

Moltes vegades he demanat col·laboració per a la preparació dels partits. Així que, si vols col·laborar, pots fer-ho ;)

Advertisement