Però podem concedir-li el benefici del dubte si dius que t'has oblidat del plantejament. :-)
Perdona? Quina relació té una cosa amb l'altra? Que jo m'oblidés de posar la predicció interior (només la predició interior, no el plantejament del partit sencer com sembla que diguis... que d'altra banda, m'hi trenco bastant el cap amb els plantejaments dels partits, els preparo bastant) no treu que ell sigui un traïdor. A més, que no és que només em digués "ok" i prou, no, em va contestar amb 4 o 5 línies dient que hi estava d'acord, que guardar entusiasme era l'única manera de fer alguna cosa, etc... I evidentment, si demanes pacte i et contesten així, doncs te'n refies i jugues PIC per guardar entusiasme i tenir alguna opció de sorprendre a la primera eliminatòria, com ja ha comentat en Gerard.
És molt fàcil decidir i donar consells quan les coses quan ja han passat, Grandaller. Abans del partit no és tan fàcil, i vam decidir fer això perquè vam creure que era la millor opció.
Gràcies per la felicitació! Crec que ha estat una molt bona temporada encara que acabem amb aquest regust amarg de no haver-nos classificat.