BuzzerBeater Forums

Help - Vlaams > no improvement

no improvement

Set priority
Show messages by
This Post:
00
47719.4 in reply to 47719.3
Date: 8/30/2008 10:35:20 AM
Overall Posts Rated:
9696
Voor zijn vorm is dat zeer goed, maar voor training moet je proberen zo dicht mogelijk bij 48 minuten per week te geraken, liefst zelfs 48 minuten om een perfecte training te hebben.

Viva.

dit klopt niet helemaal:

48 minuten of 68 minuten is allemaal hetzelfde voor training, het is allemaal volledige training. Een speler gaat niet minder goed trainen als hij meer minuten speelde.

wat wel is: spelers kunnen enkel poppen als ze op de positie speelden die getraind wordt, en enkel in die skill en bijskills van de training die je geeft!!

Ook spelers met minder dan 48 minuten trainen aanzienlijk minder snel dan degenen met volle training. Dus ee speler die slechts 15 minuten per week speelt op een trainingspositie zou best wel eens een gans seizoen nodig kunnen hebben om te poppen. Het aantal posities speelt ook mee, net als leeftijd en grootte van de speler... Het feit dat hij wel al eens gepopt is, bewijst dat hij weldegelijk training kreeg!

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
This Post:
00
47719.5 in reply to 47719.4
Date: 8/30/2008 11:06:32 AM
Overall Posts Rated:
00
Ben je zeker dat meer dan 48 minuten ook 100% training geeft? Want ik dat geval ben ik volledig verkeerd ingelicht geweest...

This Post:
00
47719.6 in reply to 47719.5
Date: 8/30/2008 11:36:48 AM
Overall Posts Rated:
9696
absoluut.

de reden waarom men zegt dat 48 ideaal is is omdat elke minuut meer dan 48 geen extra effect geeft, terwijl die minuten voor een andere speler wel nuttig zouden zijn.

bvb als speler A 60 minuten speelt krijgt hij volle training. echter als hij 48 minuten speelt, en speler B speelr de overige 22 minuten, zou B ook een deeltje training krijgen, wat uiteraard beter is.

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
This Post:
00
47719.7 in reply to 47719.6
Date: 8/25/2009 10:40:53 AM
Overall Posts Rated:
11
Mijn eerste seizoen buzzerbeater zit er bijna op en ik heb me op de transferlijst tot nog toe bijna enkel tot jonge spelers gericht steeds met een degelijk potentieel, maar ik vraag me nu af of die jonge spelers volgend seizoen vanzelf gegroeid zijn doordat ze ouder geworden zijn? (Zoals het gaat bij spelletjes zoals bv speltype coach bij Fifa)

This Post:
00
47719.8 in reply to 47719.7
Date: 8/25/2009 10:50:53 AM
Overall Posts Rated:
9696
ik kan u verzekeren van niet.

enkel verbetering door training. Niks door ouder worden.

in tegendeel, als ze TE oud worden gaan ze alleen maar achteruit. ;)

From: FoD1

This Post:
00
47719.9 in reply to 47719.7
Date: 8/25/2009 4:29:01 PM
Overall Posts Rated:
00
wat LoD je zei en ook zal je een goed trainingschema moeten uitwerken zodat je de jonge spelers die je hebt gekocht degelijk optraint zodat ze een lange tijd mee kunnen in je ploeg :D

From: JoskeVm

To: FoD1
This Post:
00
47719.10 in reply to 47719.9
Date: 9/8/2009 3:19:25 PM
Overall Posts Rated:
11
Nog een vraagje...
Bij de draft heb ik deze speler gekregen, kan je me advies geven welke trainingen ik hem moet geven?

[Belgium]
Flores Stakenborg (10811080)
Point Guard

Wekelijks Loon: $ 3 903

DMI: 0
Leeftijd: 18
Lengte: 6'4" / 193 cm
Potentieel: All-Star
Vorm: redelijk

Jump Shot: matig Shotbereik: matig
Perimeter Verd.: zwak Balbehandeling: redelijk
Drijven: redelijk Passen: redelijk
Inside Scoren: bedroevend Inside Verd.: matig
Rebounden: erbarmelijk Blokken: matig
Conditie: zwak Vrijworpen: gemiddeld

Ervaring : erbarmelijk

This Post:
00
47719.11 in reply to 47719.10
Date: 9/9/2009 7:07:18 AM
Overall Posts Rated:
00
Hij heeft de stats om een degelijke point guard te worden. Train eerst zijn perimeter verdediging tot deze minstens op gemiddeld staat, nadien zou ik zijn jump shot naar gemiddeld trainen. Dan zijn zijn statistieken al wat meer in evenwicht.
Hopelijk heb je tegen dan al wat extra stijgingen gehad op andere stats als bonus.

Tracht dan de 6 bovenste stats een beetje gelijkmatig op te trainen. Conditie/vrijworpen in tussenseizoen.

Climbing the BB-mountain. Destination: the top.
This Post:
00
47719.12 in reply to 47719.11
Date: 9/9/2009 8:43:31 AM
Overall Posts Rated:
11
Merci voor de tip!

Maar wil dat dan zeggen dat ik de mindere punten van Inside Scoren en Rebounden (bedroevend en erbarmelijk) moet negeren voor zijn positie?

én bij de trainingen staat geen perimeter verdedigen; wat moet ik daarbij dan selecteren? (voorlopig staat dat op één tegen één)

Tenslotte; Stel ik deze speler het beste in de basis of hoe kan ik ervoor zorgen dat hij genoeg speelminuten krijgt als vervanger?

Mvg

From: FoD1

This Post:
00
47719.13 in reply to 47719.12
Date: 9/10/2009 12:49:34 AM
Overall Posts Rated:
00
(3944.1)

Daar kan je al de info vinden of toch de meeste info op je 2de vraag zit ik nu ff te twijfelen of het pressing zou zijn

de laatste vraag is heel simpel 1x in de basis en 1x als vervanger indien dan nog niet genoeg minuten zorgen dat je elke week een scrimage hebt zodat je meerdere spelers kunt trainen dan enkel deze

This Post:
00
47719.14 in reply to 47719.12
Date: 9/10/2009 4:21:35 AM
Overall Posts Rated:
00

Maar wil dat dan zeggen dat ik de mindere punten van Inside Scoren en Rebounden (bedroevend en erbarmelijk) moet negeren voor zijn positie?

Helaas wel. Als je Jump shot traint, gaat inside scoren ook een beetje omhoog. Dus heel zelden zal je dan een stijging zien.
Het is kiezen, de trainingen op zijn guardstats zullen meer hun vruchten afwerpen dan als je energie steekt om tussendoor rebounden en inside scoren te trainen.
Wel jammer van zijn lengte, hij was beter zo'n 10cm kleiner geweest. (hoe kleiner de speler, hoe vlugger guardstats trainen, hoe groter de speler hoe vlugger de insidestats trainen) Nu zit hij ergens tussenin.

én bij de trainingen staat geen perimeter verdedigen; wat moet ik daarbij dan selecteren? (voorlopig staat dat op één tegen één)

--> perimeter verdediging als primaire training = pressing

Tenslotte; Stel ik deze speler het beste in de basis of hoe kan ik ervoor zorgen dat hij genoeg speelminuten krijgt als vervanger?

Zorg gewoon dat alle spelers die je wil trainen 48 min spelen op een trainingspositie. Oefenwedstrijd, bekerwedstrijd of competitie maakt geen verschil.
Laat ze niet teveel spelen (pakweg +80 min), want dan riskeer je vormdaling.

Climbing the BB-mountain. Destination: the top.
Advertisement