Ik begrijp  de  euforie eigenlijk niet zo,komop  we hebben  het hier over  Libanon .
Dit  land  is  al  blij  wanneer ze  12   spelers hebben die  het  NT  kunnen vullen.
Ze  scoren  op OD   goed(laag),dan  is  het  niet   raar  dat  wij met  patient aanval   heel  goed  uit  de   verf  komen,met  de  schutters die  we  hebben. OD  is  met  afstand de   belangrijkste  skill  in dit   spelletje wanneer  je  dat   niet voldoende  hebt  dan  ga  je flink  wat  punten  tegen  krijgen.
Met  een  beetje  goeie  wil   scoor  ik   op  OD   hoger als  ik   met  mijn  spelers op   de  juiste  plek  zet   en  niet aan  trainen hoef  te  denken.En  dan heb ik  een    team   die  nog  aan het  begin  staat  van  de  opbouw fase.
Als  we  tegen  een  land   spelen  die  gelijkwaardig is en  wel  kan verdedigen is   gaat  deze  aanval  er  heel  anders  uit  zien.Nu  zie  je  dat  er  meerdere  spelers 10 + aan schoten neemt,dat zal dan  heel  anders  zijn.
Dan  zal   1 speler veruit  de  meeste  schoten  gaan  nemen,en worden  er  nauwelijks  andere opties  genomen.
En  als  zijn  schoten  niet vallen dan heb je  een  probleem,imo is   een patient  aanval een  stuk  minder  effectief wanneer  de  tegenstander   beter  is of gelijkwaardig.