No està malament com acaba la temporada la U21. El balanç d'aquesta temporada, personalment, no el podria donar per satisfactori, donat que a on ens jugàven les garrofes, que era al classificatori, només s'han pogut guanyar 2 partits... per donar-lo com satisfactori s'haurien d'haver guanyat 3 o 4 partits, però crec que es va veient l'evolució des de que vaig agafar les regnes...
1a temporada: 3 partits guanyats (2 oficials)
2a. temporada: 2 partits guanyats (1 oficial)
Tot i així em veu donar un vot de confiança majoritari (tot s'ha de dir) i ho vaig demostrar les dues darreres temporades...
3a. temporada: 7 partits guanyats (1 oficial)
4a. temporada: 7 partits guanyats (2 oficials)
Hem tornat a agafar una bona posició al ranking (63) que espero es vegi una mica millorat (fins al 61 després del partit d'avui) i ens doni un grup més assequible pel proper campionat. A partir d'aquí, el meu repte personal, i per suposat el de tot el país, és el de superar la posició 53 del ranking en que vam estar després del primer campionat que vaig desputar amb la selecció al finalitzar la primera temporada. Crec que pot ser factible en funció del grup que ens toqui i si aconseguim al menys les 4 victòries oficials dels 7 partits oficials (tant de bó siguin 8) que em vaig proposar amb 8 partits oficials aquesta temporada que finalitza.
Dit això, us puc prometre que no dessistiré ni em trobo buit com Guardiola, encara puc donar més de si i només us puc prometre més i més treball... Parlo de la meva feina però amb coneixements de que arriben les dates en que vindràn i us prometran l'or i el moro però... Al loro!!!! que no us embauquin, que hi han molts que us diran que s'estimen molt Andorra i l'únic que pot ser els interessa és el seu interès personal... A partir d'aquí com sabeu, sempre decidireu vosaltres que és el millor per al país....
Last edited by ruyrayd at 5/7/2012 4:02:08 PM