BuzzerBeater Forums

BB Andorra > [ANDu21] Fil Oficial

[ANDu21] Fil Oficial

Set priority
Show messages by
This Post:
00
160971.346 in reply to 160971.345
Date: 3/21/2012 5:12:09 PM
Overall Posts Rated:
33
Doncs si, ha estat una verdadera llàstima, disposem de la darrera jugada per guanyar un partit que portàvem guanyant des del començament, i ens roben la pilota :(

Estic chof... :(

Generalment quan a mi em passen aquestes coses les miro amb esperit crític i em demano que podria haver fet millor.

Puc preguntar xq es defensa 2-3? En tot el torneig no s'ha fet servir la defensa individual (que, excepte comptades ocasions crec que és la millor opció). Jo (i no sóc la única persona) penso que és una defensa que no funciona gaire bé.

PD: Veig que el Pol mica en mica juga més, a veure si puja, ja ho intento, però el tio no hi ha manera xDDD! Com aquesta setmana no pugi DI el foto a còrrer per tota la pista!

Last edited by puyol19822 at 3/21/2012 5:12:31 PM

This Post:
00
160971.347 in reply to 160971.346
Date: 3/22/2012 3:46:07 AM
Overall Posts Rated:
3737
Aquest partit s'hauria d'haver guanyat, tot i q Malaysia eren en el lloc 52. El nostre millor jugador només ha jugat 18 minuts, i lesió. I per finalitzar la última jugada, on almenys s'hauria d'haver llançat o falta personal del contrari. Però ja se sap q en aquest joc passa l'inexplicable...

This Post:
11
160971.348 in reply to 160971.347
Date: 3/22/2012 10:09:31 AM
Revolta Culé, B.C.
II.2
Overall Posts Rated:
2121
Aquest partit s'hauria d'haver guanyat, tot i q Malaysia eren en el lloc 52. El nostre millor jugador només ha jugat 18 minuts, i lesió. I per finalitzar la última jugada, on almenys s'hauria d'haver llançat o falta personal del contrari. Però ja se sap q en aquest joc passa l'inexplicable...

Correctísim, jo soc una persona d'analitzar molt als rivals... I en aquest cas, el malaysio alternava defensa per fora i dintre, amb defensa interior... Me la vaig jugar, donat que li tocava atacar per dintre en aquest partit, si li hagués donat per atacar per dintre defensant nosaltres en individual, segurament el partit no hauria estat tant ajustat i haguessim perdut les opcions molt aviat, enlloc d'anar guanyant durant tot el partit... A més, la lesió de Riera el nostre millor jugador i tirador interior, ens va lastrar molt l'anotació per dintre... sense aquestes variables, el partit hauria sigut nostre... Esperem d'aquests 3 partits que ens queden guanyar al menys dos... :$

This Post:
00
160971.349 in reply to 160971.348
Date: 3/22/2012 4:14:49 PM
Overall Posts Rated:
33

Correctísim, jo soc una persona d'analitzar molt als rivals... I en aquest cas, el malaysio alternava defensa per fora i dintre, amb defensa interior... Me la vaig jugar, donat que li tocava atacar per dintre en aquest partit, si li hagués donat per atacar per dintre defensant nosaltres en individual, segurament el partit no hauria estat tant ajustat i haguessim perdut les opcions molt aviat, enlloc d'anar guanyant durant tot el partit... A més, la lesió de Riera el nostre millor jugador i tirador interior, ens va lastrar molt l'anotació per dintre... sense aquestes variables, el partit hauria sigut nostre... Esperem d'aquests 3 partits que ens queden guanyar al menys dos... :$

Tens tota la raó. Ara, amb més calma, he mirat bé els seus partits i la seva convocatòria. A més veient la seva convocatòria i formes era més lògic que jugués per dintre.

Potser el problema és que com que s'ha defensat tota la classificació amb 2-3, si jo fós el seleccionador malaisi creuria que la utilitzes per defecte i també atacaria per fora. (intento trobar una justificació de la seva manera d'actuar).

La veritat és que ha sigut una putada, i en el 99% dels casos haguèssim guanyat. Ànims i a seguir així!

From: ruyrayd
This Post:
00
160971.350 in reply to 160971.349
Date: 5/7/2012 3:59:33 PM
Revolta Culé, B.C.
II.2
Overall Posts Rated:
2121
No està malament com acaba la temporada la U21. El balanç d'aquesta temporada, personalment, no el podria donar per satisfactori, donat que a on ens jugàven les garrofes, que era al classificatori, només s'han pogut guanyar 2 partits... per donar-lo com satisfactori s'haurien d'haver guanyat 3 o 4 partits, però crec que es va veient l'evolució des de que vaig agafar les regnes...
1a temporada: 3 partits guanyats (2 oficials)
2a. temporada: 2 partits guanyats (1 oficial)

Tot i així em veu donar un vot de confiança majoritari (tot s'ha de dir) i ho vaig demostrar les dues darreres temporades...

3a. temporada: 7 partits guanyats (1 oficial)
4a. temporada: 7 partits guanyats (2 oficials)

Hem tornat a agafar una bona posició al ranking (63) que espero es vegi una mica millorat (fins al 61 després del partit d'avui) i ens doni un grup més assequible pel proper campionat. A partir d'aquí, el meu repte personal, i per suposat el de tot el país, és el de superar la posició 53 del ranking en que vam estar després del primer campionat que vaig desputar amb la selecció al finalitzar la primera temporada. Crec que pot ser factible en funció del grup que ens toqui i si aconseguim al menys les 4 victòries oficials dels 7 partits oficials (tant de bó siguin 8) que em vaig proposar amb 8 partits oficials aquesta temporada que finalitza.

Dit això, us puc prometre que no dessistiré ni em trobo buit com Guardiola, encara puc donar més de si i només us puc prometre més i més treball... Parlo de la meva feina però amb coneixements de que arriben les dates en que vindràn i us prometran l'or i el moro però... Al loro!!!! que no us embauquin, que hi han molts que us diran que s'estimen molt Andorra i l'únic que pot ser els interessa és el seu interès personal... A partir d'aquí com sabeu, sempre decidireu vosaltres que és el millor per al país....

Last edited by ruyrayd at 5/7/2012 4:02:08 PM

This Post:
00
160971.351 in reply to 160971.344
Date: 5/7/2012 7:28:29 PM
Revolta Culé, B.C.
II.2
Overall Posts Rated:
2121
Quin robatori l'última jugada del partit contra Malysia sub21 !!

T'has adonat que el joc a vegades és just?? Ens hem desfet d'aquella derrota injusta amb un contundent 106 a 93 i al seu camp... El buzzer sembla que al final acaba posant les coses al seu lloc... Esperem que això sigui que comença a donar-li la cara a aquest país a vegades oblidat per estar amagat als Pirineus...

This Post:
00
160971.352 in reply to 160971.351
Date: 5/8/2012 4:26:51 AM
Overall Posts Rated:
3737
Esperem que ens tornin algunes victories la propera temporada doncs! :-)
La veritat és que la sub21 ha fet un molt bon final de temporada, tot i les baixes de 2 jugadors importants, que s'han incorporat a l'absoluta. Molta sort per la següent!

This Post:
00
160971.353 in reply to 160971.352
Date: 5/22/2012 10:47:35 AM
Revolta Culé, B.C.
II.2
Overall Posts Rated:
2121
Només vull donar-vos les gràcies pel vostre recolçament i demanar-vos la vostra ajuda amb l'entrenament de les joves promeses perquè tots junts podem anar a una... Espero no decebre la vostra aposta i assolir un bon campionat pel nostre país....
Sabeu que em teniu a la vostra disposició per tots els dubtes i requeriments que necessiteu, així mateix, m'aniré posant en contacte amb tots els que teniu joves potencialment aptes per la selecció per orientar-vos en els seus entrenaments en pro de la selecció.

From: Oskitar

This Post:
00
160971.354 in reply to 160971.353
Date: 5/24/2012 2:12:39 PM
Overall Posts Rated:
1717
Quants partits creus q guanyarem al proxim campionat?

This Post:
00
160971.355 in reply to 160971.354
Date: 5/26/2012 4:21:56 PM
Revolta Culé, B.C.
II.2
Overall Posts Rated:
2121
Com ja vaig dir, la meva il·lusió està en 4 partits, però s'han de anar veient les formes i els nivells reals de les altres seleccions...

Salutacions i benvingut al pais ;=)

From: Oskitar

This Post:
00
160971.356 in reply to 160971.355
Date: 5/28/2012 5:55:53 AM
Overall Posts Rated:
1717
Pero avui faras la alineacio o no jugarem?¿

Advertisement