Sembla que comencem bé el torneig de seleccions...
Hem tingut la sort de començar el torneig contra una selecció molt semblant a nosaltres... A principis de setmana li varem proposar un pacte de jugar relaxats però per part seva no va voler arriscar-se i em va contestar que no podia assegurar-me ni pactar res... És cert que va convocar els jugadors abans del cap de setmana, una convocatòria molt àmplia que l'ha jugat una mala passada en quant a formes dels jugadors... Nosaltres en canvi, aprofitant el dia de festa a Andorra, he volgut esperar-me al dia d'avui per a fer la convocatòria... Amb la qual cosa he fet una convocatòria curta però amb formes òptimes, també he deixat fora a un jugador que hauria d'ésser titular, arriscant-me a la derrota, però només pel fet de que es troba a la venda i no se a on anirà a parar, ni si es continuarà el seu entrenament o s'el cremarà amb els minuts jugats...
Tot i així, després d'estudiar el seus partits anteriors i els jugadors convocats, he arribat a la conclusió, sembla que encertada, de que jugaria per fora, donat que els seus millors jugadors són jugadors exteriors, així com intentar atacar per dintre ja que els seus interiors no estaven en unes formes massa bones. La partida ens ha donat la raó... El meu dubte, que no era tal ja que era la posició que més fort tenien normalment en els anteriors partits, era que Badilla o Wanchope serien els seus jugadors més perillosos en quant a anotació, (sembla una ironia quan solen atacar per fora i els seus millors anotadors siguin un pivot i un aler que solen jugar d'Ala-pivot), per tant el meu dubte era de si defensar-lo amb Riera o Marqués... Em vaig decidir pel segon i es va carregar de faltes molt ràpidament, junt amb Riera que el substituia quant Marqués anava a la banqueta... per sort la capacitat de Agustí i el nou convocat, Pere Ferrer, ens hans salvat la papereta...
El cap de setmana que vé, segurament, en funció de l'evolució de les formes dels ara convocats, i de la venda de Reina i la seva forma, es completarà la convocatòria amb un parell, pot ser tres, jugadors més... i plantejarem de la forma més acceptable el partit contra Bulgària, però no espereu que continuem la ratxa de victòries, al menys de moment... És una selecció molt potent amb un increïble joc interior i un molt superior, al nostre, joc exterior... Així que esperarem perdre dels menys punts possibles...