BuzzerBeater Forums

BB Andorra > [ANDu21] Fil Oficial

[ANDu21] Fil Oficial

Set priority
Show messages by
This Post:
00
160971.340 in reply to 160971.339
Date: 1/26/2012 4:53:07 PM
Revolta Culé, B.C.
II.2
Overall Posts Rated:
2121
Doncs si, estic apostant per escalar alguna posició al ranking... Varem acabar en la posició 82 al classificatori i ara estem a la posició 79, a veure si hi ha sort i en els propers dos partits podem arribar a la posició 76...

Tenim una bona base per plantejar el proper classificatori, amb defenses interiors i exterior molt prometedores que és el que més m'agrada a mi... L'evolució de J.Marqués ha estat collonuda... sera el puntal sense cap mena de dubte i espero que evolucioni molt més encara... Reina s'està quedant una mica curt i retrassat respecte a Marqués, m'agradaria que pugés més en els propers entrenos sinò el que esperava d'ell s'anirà esvaint en benefici de joves de 19 que seran de 20 anys aquesta nova temporada i porten entrenament uniposicional....
Sembla que Perpinyà ha començat a posar-se les piles als darrers entrenaments, malauradament està moooolt per sota del Barot i Güell i tot i que a priori podria partir de 3er base, es probable que en funció de l'scoutejament que faci amb el draft i l'actualització de la resta de jugadors pugui perdre el seu lloc...

This Post:
00
160971.341 in reply to 160971.340
Date: 1/27/2012 5:32:44 AM
Overall Posts Rated:
33
Fa temps que segueixo la selecció andorrana, i no només amb aquest equip, tot i que ho he fet bastant silenciosament.

Una pregunta míster, sobre quines habilitats interiors ha d'estar un pívot per tenir opcions d'entrar en el pròxim campionat?

Si no pots respondre per aquí (cosa que entenc), si m'envies un ht-mail t'estaré agraït :-)

This Post:
00
160971.342 in reply to 160971.341
Date: 1/30/2012 6:40:31 PM
Revolta Culé, B.C.
II.2
Overall Posts Rated:
2121
Si, sobre habilitats millor parlar-ne en privat...

From: ruyrayd
This Post:
00
160971.343 in reply to 160971.342
Date: 2/20/2012 5:29:27 PM
Revolta Culé, B.C.
II.2
Overall Posts Rated:
2121
Sembla que comencem bé el torneig de seleccions...

Hem tingut la sort de començar el torneig contra una selecció molt semblant a nosaltres... A principis de setmana li varem proposar un pacte de jugar relaxats però per part seva no va voler arriscar-se i em va contestar que no podia assegurar-me ni pactar res... És cert que va convocar els jugadors abans del cap de setmana, una convocatòria molt àmplia que l'ha jugat una mala passada en quant a formes dels jugadors... Nosaltres en canvi, aprofitant el dia de festa a Andorra, he volgut esperar-me al dia d'avui per a fer la convocatòria... Amb la qual cosa he fet una convocatòria curta però amb formes òptimes, també he deixat fora a un jugador que hauria d'ésser titular, arriscant-me a la derrota, però només pel fet de que es troba a la venda i no se a on anirà a parar, ni si es continuarà el seu entrenament o s'el cremarà amb els minuts jugats...

Tot i així, després d'estudiar el seus partits anteriors i els jugadors convocats, he arribat a la conclusió, sembla que encertada, de que jugaria per fora, donat que els seus millors jugadors són jugadors exteriors, així com intentar atacar per dintre ja que els seus interiors no estaven en unes formes massa bones. La partida ens ha donat la raó... El meu dubte, que no era tal ja que era la posició que més fort tenien normalment en els anteriors partits, era que Badilla o Wanchope serien els seus jugadors més perillosos en quant a anotació, (sembla una ironia quan solen atacar per fora i els seus millors anotadors siguin un pivot i un aler que solen jugar d'Ala-pivot), per tant el meu dubte era de si defensar-lo amb Riera o Marqués... Em vaig decidir pel segon i es va carregar de faltes molt ràpidament, junt amb Riera que el substituia quant Marqués anava a la banqueta... per sort la capacitat de Agustí i el nou convocat, Pere Ferrer, ens hans salvat la papereta...

El cap de setmana que vé, segurament, en funció de l'evolució de les formes dels ara convocats, i de la venda de Reina i la seva forma, es completarà la convocatòria amb un parell, pot ser tres, jugadors més... i plantejarem de la forma més acceptable el partit contra Bulgària, però no espereu que continuem la ratxa de victòries, al menys de moment... És una selecció molt potent amb un increïble joc interior i un molt superior, al nostre, joc exterior... Així que esperarem perdre dels menys punts possibles...

This Post:
00
160971.344 in reply to 160971.343
Date: 3/20/2012 12:17:05 PM
Overall Posts Rated:
3737
Quin robatori l'última jugada del partit contra Malysia sub21 !!

This Post:
00
160971.345 in reply to 160971.344
Date: 3/21/2012 4:14:09 PM
Revolta Culé, B.C.
II.2
Overall Posts Rated:
2121
Doncs si, ha estat una verdadera llàstima, disposem de la darrera jugada per guanyar un partit que portàvem guanyant des del començament, i ens roben la pilota :(

Estic chof... :(

This Post:
00
160971.346 in reply to 160971.345
Date: 3/21/2012 5:12:09 PM
Overall Posts Rated:
33
Doncs si, ha estat una verdadera llàstima, disposem de la darrera jugada per guanyar un partit que portàvem guanyant des del començament, i ens roben la pilota :(

Estic chof... :(

Generalment quan a mi em passen aquestes coses les miro amb esperit crític i em demano que podria haver fet millor.

Puc preguntar xq es defensa 2-3? En tot el torneig no s'ha fet servir la defensa individual (que, excepte comptades ocasions crec que és la millor opció). Jo (i no sóc la única persona) penso que és una defensa que no funciona gaire bé.

PD: Veig que el Pol mica en mica juga més, a veure si puja, ja ho intento, però el tio no hi ha manera xDDD! Com aquesta setmana no pugi DI el foto a còrrer per tota la pista!

Last edited by puyol19822 at 3/21/2012 5:12:31 PM

This Post:
00
160971.347 in reply to 160971.346
Date: 3/22/2012 3:46:07 AM
Overall Posts Rated:
3737
Aquest partit s'hauria d'haver guanyat, tot i q Malaysia eren en el lloc 52. El nostre millor jugador només ha jugat 18 minuts, i lesió. I per finalitzar la última jugada, on almenys s'hauria d'haver llançat o falta personal del contrari. Però ja se sap q en aquest joc passa l'inexplicable...

This Post:
11
160971.348 in reply to 160971.347
Date: 3/22/2012 10:09:31 AM
Revolta Culé, B.C.
II.2
Overall Posts Rated:
2121
Aquest partit s'hauria d'haver guanyat, tot i q Malaysia eren en el lloc 52. El nostre millor jugador només ha jugat 18 minuts, i lesió. I per finalitzar la última jugada, on almenys s'hauria d'haver llançat o falta personal del contrari. Però ja se sap q en aquest joc passa l'inexplicable...

Correctísim, jo soc una persona d'analitzar molt als rivals... I en aquest cas, el malaysio alternava defensa per fora i dintre, amb defensa interior... Me la vaig jugar, donat que li tocava atacar per dintre en aquest partit, si li hagués donat per atacar per dintre defensant nosaltres en individual, segurament el partit no hauria estat tant ajustat i haguessim perdut les opcions molt aviat, enlloc d'anar guanyant durant tot el partit... A més, la lesió de Riera el nostre millor jugador i tirador interior, ens va lastrar molt l'anotació per dintre... sense aquestes variables, el partit hauria sigut nostre... Esperem d'aquests 3 partits que ens queden guanyar al menys dos... :$

This Post:
00
160971.349 in reply to 160971.348
Date: 3/22/2012 4:14:49 PM
Overall Posts Rated:
33

Correctísim, jo soc una persona d'analitzar molt als rivals... I en aquest cas, el malaysio alternava defensa per fora i dintre, amb defensa interior... Me la vaig jugar, donat que li tocava atacar per dintre en aquest partit, si li hagués donat per atacar per dintre defensant nosaltres en individual, segurament el partit no hauria estat tant ajustat i haguessim perdut les opcions molt aviat, enlloc d'anar guanyant durant tot el partit... A més, la lesió de Riera el nostre millor jugador i tirador interior, ens va lastrar molt l'anotació per dintre... sense aquestes variables, el partit hauria sigut nostre... Esperem d'aquests 3 partits que ens queden guanyar al menys dos... :$

Tens tota la raó. Ara, amb més calma, he mirat bé els seus partits i la seva convocatòria. A més veient la seva convocatòria i formes era més lògic que jugués per dintre.

Potser el problema és que com que s'ha defensat tota la classificació amb 2-3, si jo fós el seleccionador malaisi creuria que la utilitzes per defecte i també atacaria per fora. (intento trobar una justificació de la seva manera d'actuar).

La veritat és que ha sigut una putada, i en el 99% dels casos haguèssim guanyat. Ànims i a seguir així!

From: ruyrayd
This Post:
00
160971.350 in reply to 160971.349
Date: 5/7/2012 3:59:33 PM
Revolta Culé, B.C.
II.2
Overall Posts Rated:
2121
No està malament com acaba la temporada la U21. El balanç d'aquesta temporada, personalment, no el podria donar per satisfactori, donat que a on ens jugàven les garrofes, que era al classificatori, només s'han pogut guanyar 2 partits... per donar-lo com satisfactori s'haurien d'haver guanyat 3 o 4 partits, però crec que es va veient l'evolució des de que vaig agafar les regnes...
1a temporada: 3 partits guanyats (2 oficials)
2a. temporada: 2 partits guanyats (1 oficial)

Tot i així em veu donar un vot de confiança majoritari (tot s'ha de dir) i ho vaig demostrar les dues darreres temporades...

3a. temporada: 7 partits guanyats (1 oficial)
4a. temporada: 7 partits guanyats (2 oficials)

Hem tornat a agafar una bona posició al ranking (63) que espero es vegi una mica millorat (fins al 61 després del partit d'avui) i ens doni un grup més assequible pel proper campionat. A partir d'aquí, el meu repte personal, i per suposat el de tot el país, és el de superar la posició 53 del ranking en que vam estar després del primer campionat que vaig desputar amb la selecció al finalitzar la primera temporada. Crec que pot ser factible en funció del grup que ens toqui i si aconseguim al menys les 4 victòries oficials dels 7 partits oficials (tant de bó siguin 8) que em vaig proposar amb 8 partits oficials aquesta temporada que finalitza.

Dit això, us puc prometre que no dessistiré ni em trobo buit com Guardiola, encara puc donar més de si i només us puc prometre més i més treball... Parlo de la meva feina però amb coneixements de que arriben les dates en que vindràn i us prometran l'or i el moro però... Al loro!!!! que no us embauquin, que hi han molts que us diran que s'estimen molt Andorra i l'únic que pot ser els interessa és el seu interès personal... A partir d'aquí com sabeu, sempre decidireu vosaltres que és el millor per al país....

Last edited by ruyrayd at 5/7/2012 4:02:08 PM

Advertisement