BuzzerBeater Forums

BB Andorra > [ANDu21] Fil Oficial

[ANDu21] Fil Oficial

Set priority
Show messages by
From: ruyrayd
This Post:
00
160971.332 in reply to 160971.331
Date: 11/13/2011 1:39:24 PM
Revolta Culé, B.C.
II.2
Overall Posts Rated:
2121
Una vegada realitzada la primera convocàtoria de la temporada, davant del partit de demà contra Rumania, es poden destacar els següent punts:

La incorporació d'algun jugador a la convocatòria, 3 en concret, que fins ara no havien format part de les convocatòries però que poden aportar minuts de qualitat, alguns més que altres, i que degut al seu darrer entrenament i/o la forma adquirida des de començaments de temporada, s'han fet un lloc a la convocatòria, son els casos de Tomeu Isach, Josep Marqués i Daniel Güell, la meva enhorabona cap als seus managers, molt especialment al manager de l'U.S.A. - AND (Bill Clinton), esperem em donin la raó de la seva convocatòria.

He fet una convocatòria més o menys curta, esperant que dos jugadors importants, amb els managers amb els quals m'he comunicat personalment, treballin molt seriosament en recuperar físicament als seus jugadors perquè en breu puguin incorporar-se al treball de grup.

Per finalitzar, destacar de la convocatòria de Rumania la diferència notable de sous i sobre tot, un jugador que sera, sens dubte, el jugador clau del partit, si el seu mister no el vol reservar pels següents partits, més complicat que el nostre, els seu pivot Romeo Pricop, amb un sou de 58.000 €uros i mitjanes de valoració de 15 amb el seu equip, amb mitjanes de rebot i punts de 17 i 19 per partit amb 33 minuts jugats...

Esperem no perdre de molts punts, i sobre tot, que cap jugador pateixi cap lesió.

This Post:
00
160971.333 in reply to 160971.332
Date: 11/14/2011 3:51:00 AM
Overall Posts Rated:
3737
Molt bé sr Clinton, gran jugador.
A veure si el de 18 anys, que ha marxat a la China per molts diners, l'entrenen. I no com un tal Pere Benet.....

This Post:
00
160971.334 in reply to 160971.333
Date: 11/14/2011 3:29:15 PM
Revolta Culé, B.C.
II.2
Overall Posts Rated:
2121
Jo també espero que compleixi el xinés...

Respecte al partit d'avui, res a dir que no sabiem... que ens donarien ben pel sac... M'ha agradat molt el potencial ofensiu que tenim per dintre, amb jugadors joves com Reina, Isach i Marqués... de Petit no parlo ja que era la seva funció la de comandar l'atac interior... Esperem que en breu els altres dos que tenim a la recàmara es puguin incorporar incrementant la defensa, que m'ha agradat també molt... Suposava que atacarien per dintre però no he volgut defensar en 2-3 ja que possiblement hauriem perdut per més punts ja que no hauriem tret més que inepte en defensa exterior...

El rebot també ha estat molt disputat, clar cap a ells però no ens han superat molt clarament...

Pot ser massa punts de diferència, però no hem de treure una dolentíssima nota, ja que hem demostrat tenir una columna vertebral forta Baucells, Villaró i Petit, i uns joves que apunten maneres, així com destacar que la nostra millor línia destacable va ésser la de 4 amb dos joves de 20 anys en aquesta posició.

From: ruyrayd
This Post:
00
160971.335 in reply to 160971.334
Date: 12/12/2011 7:08:32 PM
Revolta Culé, B.C.
II.2
Overall Posts Rated:
2121
Una llàstima el partit d'avui, la setmana passada vaig pecar de agosarat, i vaig pensar que podiem guanyar a Holanda, després d'estudiar els seus partits, vaig pensar que podíem haver aturat els seus atacs, però al darrer entrenament la forma dels nostres jugadors es va desplomar, i aquesta va ser una de les raons per la que vam perdre de tanta diferència, a part, clar està, del seu potencial ofensiu... Em vaig enfadar amb mi mateix molt, per ser tan agosarat... Però al menys em consolava el veure que aquesta setmana podria arribar la nostra desfeta contra Moldova...

Malauradament no ha estat així, el plantejament, està malament dir-ho, ho se, però ha estat impecable... Tot i així, als darrers minuts no hem sabut guanyar el partit, o al menys portar-ho a una prorroga, la qual, sense el seu base titular, pot ser s'hauria decantat cap al nostre costat... Tenen una màquina de matar en la posició de pivot... he intentat parar-lo amb tot el que tenim, fins i tot vaig convocar a Xavi Escabia, que tot i que el seu manager no m'ha contestat mai, i tot i no tenir la forma més idònea, pensava ens podia ajudar molt des de la banqueta en la posició de suplent... penso que Victor Baucells ens podria aportar molt més el seu potencial si la seva forma millorés, malgrat aixó el partit de Bernabé i Villaró, aquest darrer és la nena dels meus ulls..., ha estat francament brillant... Molt bona feina, no m'he d'oblidar, de Barot, enhorabona al seu manager per la feina que està fent ja que sense dubte serà un pilar per al futur de la U21 per la temporada vinent...

Ens queden dos partits que jugaren a mort, i tots hem d'anar a una per emportar-nos dues victòries, esperent la sort caigui del nostre costat... Però per si de cas, tots els que tingueu jugadors convocats feu-los jugar entre 50 i 65 minuts, no més, si us plau, a veure si el que ens falta, el guanyem per la forma...

This Post:
00
160971.337 in reply to 160971.336
Date: 1/9/2012 12:18:02 PM
Overall Posts Rated:
3737
Bon partit dels sub21 contra belarus

This Post:
00
160971.338 in reply to 160971.337
Date: 1/9/2012 4:26:58 PM
Revolta Culé, B.C.
II.2
Overall Posts Rated:
2121
Si, no ha estat malament, podria treure pit però la clau ha estat que ells han jugat amb jugadors de 19 i 20 anys, mentre que nosaltres encara hem mantingut el bloc... S'em presenten dues alternatives als propers partits, en primer lloc si donar entrada, tot i que ja composen el bloc molts jugadors que podran jugar el proper classificatori, a la resta de jugadors de 19 i 20 anys, foten fora als que ja no podran jugar la propera temporada, però l'experiència que es pot adquirir als propers partits amistosos no es gens significativa, mentre que si competim amb jugadors encara de 21 anys, podrem guanyar alguns partits com el d'avui que ens pot fer pujar una mica en el ranking donant-nos rivals una mica menys durs per al proper classificatori....

Estic obert a sugerències....

This Post:
00
160971.339 in reply to 160971.338
Date: 1/24/2012 2:31:29 AM
Overall Posts Rated:
3737
Dues victories per Andorra!
Suposo q s'ha apostat pels jugadors de 20-21. A veure si hi ha sort en els sortejos la temporada q ve.
Algun projecte interessant per l'any vinent a la selecció?
També volia felicitar al manager de USA AND per la formacio de J. Marquès! BC Skr per X. Masdeu i Andorra Celtics per R.Reina. A veure si continua la formació de pivots!

This Post:
00
160971.340 in reply to 160971.339
Date: 1/26/2012 4:53:07 PM
Revolta Culé, B.C.
II.2
Overall Posts Rated:
2121
Doncs si, estic apostant per escalar alguna posició al ranking... Varem acabar en la posició 82 al classificatori i ara estem a la posició 79, a veure si hi ha sort i en els propers dos partits podem arribar a la posició 76...

Tenim una bona base per plantejar el proper classificatori, amb defenses interiors i exterior molt prometedores que és el que més m'agrada a mi... L'evolució de J.Marqués ha estat collonuda... sera el puntal sense cap mena de dubte i espero que evolucioni molt més encara... Reina s'està quedant una mica curt i retrassat respecte a Marqués, m'agradaria que pugés més en els propers entrenos sinò el que esperava d'ell s'anirà esvaint en benefici de joves de 19 que seran de 20 anys aquesta nova temporada i porten entrenament uniposicional....
Sembla que Perpinyà ha començat a posar-se les piles als darrers entrenaments, malauradament està moooolt per sota del Barot i Güell i tot i que a priori podria partir de 3er base, es probable que en funció de l'scoutejament que faci amb el draft i l'actualització de la resta de jugadors pugui perdre el seu lloc...

This Post:
00
160971.341 in reply to 160971.340
Date: 1/27/2012 5:32:44 AM
Overall Posts Rated:
33
Fa temps que segueixo la selecció andorrana, i no només amb aquest equip, tot i que ho he fet bastant silenciosament.

Una pregunta míster, sobre quines habilitats interiors ha d'estar un pívot per tenir opcions d'entrar en el pròxim campionat?

Si no pots respondre per aquí (cosa que entenc), si m'envies un ht-mail t'estaré agraït :-)

This Post:
00
160971.342 in reply to 160971.341
Date: 1/30/2012 6:40:31 PM
Revolta Culé, B.C.
II.2
Overall Posts Rated:
2121
Si, sobre habilitats millor parlar-ne en privat...

Advertisement