Una llàstima el partit d'avui, la setmana passada vaig pecar de agosarat, i vaig pensar que podiem guanyar a Holanda, després d'estudiar els seus partits, vaig pensar que podíem haver aturat els seus atacs, però al darrer entrenament la forma dels nostres jugadors es va desplomar, i aquesta va ser una de les raons per la que vam perdre de tanta diferència, a part, clar està, del seu potencial ofensiu... Em vaig enfadar amb mi mateix molt, per ser tan agosarat... Però al menys em consolava el veure que aquesta setmana podria arribar la nostra desfeta contra Moldova...
Malauradament no ha estat així, el plantejament, està malament dir-ho, ho se, però ha estat impecable... Tot i així, als darrers minuts no hem sabut guanyar el partit, o al menys portar-ho a una prorroga, la qual, sense el seu base titular, pot ser s'hauria decantat cap al nostre costat... Tenen una màquina de matar en la posició de pivot... he intentat parar-lo amb tot el que tenim, fins i tot vaig convocar a Xavi Escabia, que tot i que el seu manager no m'ha contestat mai, i tot i no tenir la forma més idònea, pensava ens podia ajudar molt des de la banqueta en la posició de suplent... penso que Victor Baucells ens podria aportar molt més el seu potencial si la seva forma millorés, malgrat aixó el partit de Bernabé i Villaró, aquest darrer és la nena dels meus ulls..., ha estat francament brillant... Molt bona feina, no m'he d'oblidar, de Barot, enhorabona al seu manager per la feina que està fent ja que sense dubte serà un pilar per al futur de la U21 per la temporada vinent...
Ens queden dos partits que jugaren a mort, i tots hem d'anar a una per emportar-nos dues victòries, esperent la sort caigui del nostre costat... Però per si de cas, tots els que tingueu jugadors convocats feu-los jugar entre 50 i 65 minuts, no més, si us plau, a veure si el que ens falta, el guanyem per la forma...