Una vegada realitzada la primera convocàtoria de la temporada, davant del partit de demà contra Rumania, es poden destacar els següent punts:
La incorporació d'algun jugador a la convocatòria, 3 en concret, que fins ara no havien format part de les convocatòries però que poden aportar minuts de qualitat, alguns més que altres, i que degut al seu darrer entrenament i/o la forma adquirida des de començaments de temporada, s'han fet un lloc a la convocatòria, son els casos de Tomeu Isach, Josep Marqués i Daniel Güell, la meva enhorabona cap als seus managers, molt especialment al manager de l'U.S.A. - AND (Bill Clinton), esperem em donin la raó de la seva convocatòria.
He fet una convocatòria més o menys curta, esperant que dos jugadors importants, amb els managers amb els quals m'he comunicat personalment, treballin molt seriosament en recuperar físicament als seus jugadors perquè en breu puguin incorporar-se al treball de grup.
Per finalitzar, destacar de la convocatòria de Rumania la diferència notable de sous i sobre tot, un jugador que sera, sens dubte, el jugador clau del partit, si el seu mister no el vol reservar pels següents partits, més complicat que el nostre, els seu pivot Romeo Pricop, amb un sou de 58.000 €uros i mitjanes de valoració de 15 amb el seu equip, amb mitjanes de rebot i punts de 17 i 19 per partit amb 33 minuts jugats...
Esperem no perdre de molts punts, i sobre tot, que cap jugador pateixi cap lesió.