Como dije siempre, las opiniones constructivas siempre son bien recibidas...
Moltes gràcies a tots els que heu confiat en mi perquè continui al davant de la U21.. Segurament aquest serà el meu darrer mandat, en vista de que algun de vosaltres, com edhipo, té ganes de portar la selecció... Com vaig dir en les anteriors eleccions, em vaig presentar per donar un cop de mà andorrà a la selecció i, bàsicament, perquè ningú del país s'oferia a portar-la, però en vista de que hi ha gent amb ganes nomès puc recolçar-lo i animar-lo per passar-li la batuta...
Tot l'scout ja està fet, com es diu normalment, el pescao esta vendido..., Si vols xtc, o qualsevol company andorrà que vulgui foter-me un cop de mà, li puc passar la base de dades perquè m'ajudi, o bé, com ja li he comentat a ahahaha, per discutir la primera convocatòria...
A partir d''aqui, esperem que no ens donin molt fort, i poder lluitar pel nostre objectiu, que crec que hauria d'ésser, el arribar a guanyar 3 partits dels 7 que s'ens presenten...
Respecte al partit contra Luxemburg... cap ressenya destacable a part de la victòria, portem dues de seguides amb un esperit 1 i treient bones qualificacions per aquest espèrit.. Villarò, Barot, Escabia i Reina entre d'altres ens poden donar grans alegries...