En fi, la il.lusió d'entrenar-lo s'ha anat apagant, sobretot per com a anat tot en general durant les últimes setmanes, suposu que de no haver estat així me l'hagues quedat i el continuaria entrenant. No obstant hem quedo satisfet, les habilitats més difícils d'entrenar ja les té i si el continuen entrenant serà un gran jugador sobretot per l'absoluta.
Però el que no se t'anat apagant és l'il·lusió per la pela, eh, noi? Et recordo que el vas començar venent per 4.800.000 $
Saluts. ;-)
És una forma d'anunciar les habilitats del jugador per rebre ofertes :P
I per aprofitar la bandera per tal d'apujar les pretensions a més de que es revalori el jugador... Em reafirmo amb les meves conviccions i no vull posar més llenya, el que ve de fora a entrenar una selecció és, bàsicament, perquè alguna cosa personal vol treure, bé tenir un internacional, bé poder-lo vendre bé de preu... El cas és que sempre, i ho dic amb experiències viscudes i ja no em sorprenen, és el mateix...
T'equivoques totalment, en el moment que vaig comprar l'Abellí vaig vendre un base islandes(que estava a la selecció islandesa) amb 21 anys i el vaig vendre per 1,6M i en canvi Abellí hem va costar 1,3M.
Vaig perdre nivell de banqueta en el meu equip i mira quina quasualitat que aquella temporada per petits detalls s'em va escapar l'ascens a III que tan volia.
I sino mirat una mica el mercat i veuras que jugadors tan joves, amb bon potencial i entrenables d'alers van buscadíssims.
Vaig haver de pagar un ronyo i part de l'altre per un rookie andorrà que com a molt valia 650k, v
aig haver de pagar el peatge de que fos un rookie andorrà i hem va costar el dobleI ja n'estic cansat de la teva demagogia, potser és que no parlem el mateix idioma, però tens molta barra noi, ja n'estic cansat del teu discurset.
Hi vam ficar moltes hores en la sub21 andorrana, molt d'esforç
juntament amb els managers dels jugadors que han colaborat entrenant-los(menys tu, que has sigut dels QUE MENYS va colaborar), t'has trobat una selecció en molt bones condicions, nosaltres vam 'tindre que buscar-nos la vida' i encara tenint una gran selecció un dia ni vas ficar alineació perque no hi tenies ni el més mínim interes, parlem clar i català home ¡
Lo pitjor de tot és que parles del tema i és dona la casualitat que el Coll està convocat, quan no té el nivell per ser un seleccionable, deixant de banda a altres jugadors que haurien de ser convocats.
Felicitats per ser andorrà, la meva enhorabona, si tots els managers andorrans fossin com tu, l'absoluta andorrana avui seria plena de allstars.