BuzzerBeater Forums

BB Andorra > [ANDu21] Fil Oficial

[ANDu21] Fil Oficial

Set priority
Show messages by
This Post:
00
160971.296 in reply to 160971.295
Date: 6/9/2011 11:30:49 AM
Overall Posts Rated:
3737
Millor que re-llegeixis el que he escrit, i el que has escrit.
Amb atenció.
Res més.

From: ruyrayd
This Post:
00
160971.297 in reply to 160971.296
Date: 6/9/2011 4:13:17 PM
Revolta Culé, B.C.
II.2
Overall Posts Rated:
2121
Bueno, tranquils... Que com he dit des d'un començament aquests forums han d'èsser per sumar i per res més...

Com diu Xtc, dir que no hi ha participació no fara que hi hagi... Fer jocs?? Pot ser animaria la participació... Però també us puc assegurar que hi ha molta gent que llegeix i que es sent seva aquesta selecció... Que no participen... es el que hi ha... I el pais me'l conec com si hagues nascut aqui... i els entenc molt perquè jo tinc a vegades el mateix pensament i forma d'actuar... Aqui la gent treballa molt, i te aquestes coses com desconnexió, però ni molt menys poden ocupar-se hores i hores com ho fan d'altres... Per la qual cosa, la selecció a vegades és un extra que pot aportar alguna cosa, però només si tens suficient temps i et trobes implicat...

Gran partit el passat, agraeixo el suport i la ajuda d'iniestaaaa i aprofito per demanar-vos a tots amb els que contacti, que col·laboreu amb ell, ja que m'està ajudant bastant...

I esperem tancar la participació amb una altra victòria... I tot s'ha de dir... històrica, ja que mirant enrera, cap selecció andorrana U21 en BB ha guanyat dos partits en un Eurobasket i gràcies a la bona tasca que s'ha fet, l'anterior seleccionador principalment, i la preparació d'aquest modest seleccionador amb l'ajuda d'iniestaaaa com a únic i principal scouter.

This Post:
00
160971.298 in reply to 160971.297
Date: 6/10/2011 4:58:46 AM
Overall Posts Rated:
99
Vull demanar perdó públicament pel post publicat ahir, no tenia massa bon dia i em vaig sentir clarament atacada, i vaig saltar. Intentaré que no torni a passar, ja que les idees no es defensesn desde l'atac i l'insult sinó desde la raó i intentant entendre les diferents visions que hi han.

Tot i això, subscric el fons del post d'ahir, no entenc el post de ahahahahaha, només aportant un "és inútil" i un atac a la meva persona pel meu jugador preferit de futbol (sí, espanyol, però del barça).

Per no liar aquest post ara escric un altre amb 2 idees aportades que em semblen molt interessants.

This Post:
11
160971.299 in reply to 160971.297
Date: 6/10/2011 5:19:20 AM
Overall Posts Rated:
99
Bueno, tranquils... Que com he dit des d'un començament aquests forums han d'èsser per sumar i per res més..

Totalment d'acord, a veure si la gent intenta sumar una mica més, em sembla que de moment en els últims posts l'unica persona que ha fet un anàlisis per millorar sóc jo!

Com diu Xtc, dir que no hi ha participació no fara que hi hagi... Fer jocs?? Pot ser animaria la participació... Però també us puc assegurar que hi ha molta gent que llegeix i que es sent seva aquesta selecció... Que no participen... es el que hi ha... I el pais me'l conec com si hagues nascut aqui... i els entenc molt perquè jo tinc a vegades el mateix pensament i forma d'actuar... Aqui la gent treballa molt, i te aquestes coses com desconnexió, però ni molt menys poden ocupar-se hores i hores com ho fan d'altres... Per la qual cosa, la selecció a vegades és un extra que pot aportar alguna cosa, però només si tens suficient temps i et trobes implicat...

Ben explicat. Entenc que la gent no participi, però estaria bé que la gent que segueix la selecció escrivis un post dient de tant en tant "bona victòria, ànims! Bon treball!". Això, que et treu 30 segons diria que tothom i pot arribar, i anima moltíssim. Entenc que la gent tingui el Buzzerbeater com a desconnexió, í jo també ho crec així. El que no entenc, és uqe si no teniu temps per fer una bona feina al capdavant de la selecció, no valoreu la feina que fem altra gent que per motius X (en marot pel que sé tenia hores lliure de la uni la temporada passada, a mi ara mateix m'han reduit a la meitat la jornada...) tenim temps i ganes d'ajudar.

Gran partit el passat, agraeixo el suport i la ajuda d'iniestaaaa i aprofito per demanar-vos a tots amb els que contacti, que col·laboreu amb ell, ja que m'està ajudant bastant...

I esperem tancar la participació amb una altra victòria... I tot s'ha de dir... històrica, ja que mirant enrera, cap selecció andorrana U21 en BB ha guanyat dos partits en un Eurobasket i gràcies a la bona tasca que s'ha fet, l'anterior seleccionador principalment, i la preparació d'aquest modest seleccionador amb l'ajuda d'iniestaaaa com a únic i principal scouter.

No ho deia xq m'agraïssis el suport, tot i que gràcies.

I per últim, és molt important aquesta última frase. A l'anterior staff se li poden posar molts peròs, però el temps ha demostrat que el seu sistema funciona.Base de dades, seguiment de jugadors, consells... I a pesar de que no els hi vau posar les coses fàcils. Com he dit més amunt no entenc xq no voleu rebre la ajuda de la gent, que tot i venir de fora, té les ganes i la experiència que pot fer que la selecció arribi al seu nivell més alt.

Crec que en aquest fil es deu una disculpa a en marot principalment, i a en david (no et vull escriure el nick malament), en cèsar i en underekuma.

From: Marot
This Post:
11
160971.301 in reply to 160971.1
Date: 6/12/2011 11:41:20 AM
Overall Posts Rated:
916916
Bones

Pasava per aquí un moment així que sere breu i clar.

Aquesta setmana és l'última que poso a la venta a l'Abellí, al final li he trobat un comprador, un equip de 1a divisió així que suposu que el seguirà entrenant i el meu sacrifici durant aquestes 2 temporades entrenant-lo no haurà sigut en va.
En fi, la il.lusió d'entrenar-lo s'ha anat apagant, sobretot per com a anat tot en general durant les últimes setmanes, suposu que de no haver estat així me l'hagues quedat i el continuaria entrenant. No obstant hem quedo satisfet, les habilitats més difícils d'entrenar ja les té i si el continuen entrenant serà un gran jugador sobretot per l'absoluta.

Felicitar de pas al seleccionador per la seva bona victòria contra Islàndia i sort en el futur.

PS: Quan tingui més temps en un futur ja intentaré participar més per aquí o si algú hem demana ajut en qualsevol cosa espero donar un cop de mà.

Saluts a tothom ¡

From: Peskue

This Post:
00
160971.302 in reply to 160971.301
Date: 6/12/2011 12:21:19 PM
Overall Posts Rated:
1111
En fi, la il.lusió d'entrenar-lo s'ha anat apagant, sobretot per com a anat tot en general durant les últimes setmanes, suposu que de no haver estat així me l'hagues quedat i el continuaria entrenant. No obstant hem quedo satisfet, les habilitats més difícils d'entrenar ja les té i si el continuen entrenant serà un gran jugador sobretot per l'absoluta.

Però el que no se t'anat apagant és l'il·lusió per la pela, eh, noi? Et recordo que el vas començar venent per 4.800.000 $

Saluts. ;-)

This Post:
00
160971.303 in reply to 160971.302
Date: 6/12/2011 1:30:44 PM
Overall Posts Rated:
916916

Però el que no se t'anat apagant és l'il·lusió per la pela, eh, noi? Et recordo que el vas començar venent per 4.800.000 $

Saluts. ;-)

És una forma d'anunciar les habilitats del jugador per rebre ofertes :P

From: ruyrayd
This Post:
00
160971.304 in reply to 160971.303
Date: 6/14/2011 4:50:47 PM
Revolta Culé, B.C.
II.2
Overall Posts Rated:
2121

Saluts. ;-)

I per aprofitar la bandera per tal d'apujar les pretensions a més de que es revalori el jugador... Em reafirmo amb les meves conviccions i no vull posar més llenya, el que ve de fora a entrenar una selecció és, bàsicament, perquè alguna cosa personal vol treure, bé tenir un internacional, bé poder-lo vendre bé de preu... El cas és que sempre, i ho dic amb experiències viscudes i ja no em sorprenen, és el mateix...

Menció a part, i digne de lloar la situació de Xtc, la persona de fora, que considero més ha fet pel BB a Andorra, al menys amb seleccions parlant...

This Post:
11
160971.305 in reply to 160971.304
Date: 6/14/2011 5:52:01 PM
Overall Posts Rated:
916916

Saluts. ;-)

I per aprofitar la bandera per tal d'apujar les pretensions a més de que es revalori el jugador... Em reafirmo amb les meves conviccions i no vull posar més llenya, el que ve de fora a entrenar una selecció és, bàsicament, perquè alguna cosa personal vol treure, bé tenir un internacional, bé poder-lo vendre bé de preu... El cas és que sempre, i ho dic amb experiències viscudes i ja no em sorprenen, és el mateix...

T'equivoques totalment, en el moment que vaig comprar l'Abellí vaig vendre un base islandes(que estava a la selecció islandesa) amb 21 anys i el vaig vendre per 1,6M i en canvi Abellí hem va costar 1,3M.

Vaig perdre nivell de banqueta en el meu equip i mira quina quasualitat que aquella temporada per petits detalls s'em va escapar l'ascens a III que tan volia.

I sino mirat una mica el mercat i veuras que jugadors tan joves, amb bon potencial i entrenables d'alers van buscadíssims.

Vaig haver de pagar un ronyo i part de l'altre per un rookie andorrà que com a molt valia 650k, vaig haver de pagar el peatge de que fos un rookie andorrà i hem va costar el doble

I ja n'estic cansat de la teva demagogia, potser és que no parlem el mateix idioma, però tens molta barra noi, ja n'estic cansat del teu discurset.

Hi vam ficar moltes hores en la sub21 andorrana, molt d'esforç juntament amb els managers dels jugadors que han colaborat entrenant-los(menys tu, que has sigut dels QUE MENYS va colaborar), t'has trobat una selecció en molt bones condicions, nosaltres vam 'tindre que buscar-nos la vida' i encara tenint una gran selecció un dia ni vas ficar alineació perque no hi tenies ni el més mínim interes, parlem clar i català home ¡

Lo pitjor de tot és que parles del tema i és dona la casualitat que el Coll està convocat, quan no té el nivell per ser un seleccionable, deixant de banda a altres jugadors que haurien de ser convocats.

Felicitats per ser andorrà, la meva enhorabona, si tots els managers andorrans fossin com tu, l'absoluta andorrana avui seria plena de allstars.

Advertisement