Bueno, tranquils... Que com he dit des d'un començament aquests forums han d'èsser per sumar i per res més..
Totalment d'acord, a veure si la gent intenta sumar una mica més, em sembla que de moment en els últims posts l'unica persona que ha fet un anàlisis per millorar sóc jo!
Com diu Xtc, dir que no hi ha participació no fara que hi hagi... Fer jocs?? Pot ser animaria la participació... Però també us puc assegurar que hi ha molta gent que llegeix i que es sent seva aquesta selecció... Que no participen... es el que hi ha... I el pais me'l conec com si hagues nascut aqui... i els entenc molt perquè jo tinc a vegades el mateix pensament i forma d'actuar... Aqui la gent treballa molt, i te aquestes coses com desconnexió, però ni molt menys poden ocupar-se hores i hores com ho fan d'altres... Per la qual cosa, la selecció a vegades és un extra que pot aportar alguna cosa, però només si tens suficient temps i et trobes implicat...
Ben explicat. Entenc que la gent no participi, però estaria bé que la gent que segueix la selecció escrivis un post dient de tant en tant "bona victòria, ànims! Bon treball!". Això, que et treu 30 segons diria que tothom i pot arribar, i anima moltíssim. Entenc que la gent tingui el Buzzerbeater com a desconnexió, í jo també ho crec així. El que no entenc, és uqe si no teniu temps per fer una bona feina al capdavant de la selecció, no valoreu la feina que fem altra gent que per motius X (en marot pel que sé tenia hores lliure de la uni la temporada passada, a mi ara mateix m'han reduit a la meitat la jornada...) tenim temps i ganes d'ajudar.
Gran partit el passat, agraeixo el suport i la ajuda d'iniestaaaa i aprofito per demanar-vos a tots amb els que contacti, que col·laboreu amb ell, ja que m'està ajudant bastant...
I esperem tancar la participació amb una altra victòria... I tot s'ha de dir... històrica, ja que mirant enrera, cap selecció andorrana U21 en BB ha guanyat dos partits en un Eurobasket i gràcies a la bona tasca que s'ha fet, l'anterior seleccionador principalment, i la preparació d'aquest modest seleccionador amb l'ajuda d'iniestaaaa com a únic i principal scouter.
No ho deia xq m'agraïssis el suport, tot i que gràcies.
I per últim, és molt important aquesta última frase. A l'anterior staff se li poden posar molts peròs, però el temps ha demostrat que el seu sistema funciona.Base de dades, seguiment de jugadors, consells... I a pesar de que no els hi vau posar les coses fàcils. Com he dit més amunt no entenc xq no voleu rebre la ajuda de la gent, que tot i venir de fora, té les ganes i la experiència que pot fer que la selecció arribi al seu nivell més alt.
Crec que en aquest fil es deu una disculpa a en marot principalment, i a en david (no et vull escriure el nick malament), en cèsar i en underekuma.