BuzzerBeater Forums

BB Andorra > [ANDu21] Fil Oficial

[ANDu21] Fil Oficial

Set priority
Show messages by
From: iniestaaaa

To: Xtc
This Post:
00
160971.291 in reply to 160971.290
Date: 6/9/2011 6:57:47 AM
Overall Posts Rated:
99
Per últim, em desagrada notablement la poca participació i interés per la selecció. Sí que sóm pocs mànagers, però que només escriguin 3-4 mànagers en els dos fils (absoluta i U-21) és un síntoma clar de l'interés general. No sé, jo em vaig fer l'equip expressament per entrenar i ajudar a les seleccions andorranes, però veient l'interés que hi té tothom em fa plantejar moltes coses (que hi faig aquí, si val la pena...)

Sí, és aixi.
Porto temps intentant lluitar-hi...però sense massa èxit. Desgraciadament la poca activitat que hi hagut va ser crítica i contra-crítica respecte l'anterior equip de la sub21 (sense entrar a valorar els perquès, etc..)
Ens hi hem d'amotllar i esperar temps millors. Hi ha més interès en els clubs que la selecció. Alguns managers fan bé la feina de formació, molts altres no, o ni s'ho plantegen. S'ha de perseguir a la gent per mirar de convencer, aixo porta temps i ganes i no sempre es fa
I per últim, si aixeques gaire la veu (i amb la bandera que t'acompanya) també se't criticarà (per mi sense massa fonament). Tot i que jo ho he patit poc, altres managers foranis si. Espero però que segueixis en la teva feina i expressant opinions per aqui

Saps alguna cosa que pogués cridar l'atenció (fer porres, jocs, fils amb històries + atractius...)?? No sé jo veig que amb les porres i els jocs la gent (almenys al fòrum espanyol) s'anima a participar i coneix mínimament els jugadors i s'interessa per la selecció.

Això últim espero que no succeeixi, només intento que la selecció andorrana (que me la sento més pròpia) tiri endavant. I espero que sí passa em defensis una mica, a tu sembla que la gent t'escolta ;-)

This Post:
00
160971.293 in reply to 160971.292
Date: 6/9/2011 8:40:48 AM
Overall Posts Rated:
3737
Jo fa bastantes temporades que estic per aquí, i mai hi ha hagut massa participació. Repetir constantment que no hi ha participació al forum és inútil.
El seleccionador sí que sempre ha anat comentant els partits i escrivint les seves opinions. Alguns managers andorrans també van escrivint de tant en tant.
(Anem a criticar una mica). La temporada passada hi havia 2 espanyols sub-seleccionadors que participaven molt, ara ja no escriuen tant. I el senyor iniesta es pot estalviar algun gol en alguna proxima final de mundial. Sempre quedaran els triples de Teodosic (http://www.youtube.com/watch?v=sgZrvFraoFQ).

This Post:
00
160971.294 in reply to 160971.293
Date: 6/9/2011 9:50:01 AM
Overall Posts Rated:
99
Senyoreta si no t'importa!

I ja té raó ja el Xtc,no sé que teniu contra la bandera espanyola i els espanyols... I si no escriuen tant revisa alguns posts endarrera, que sembla que els andorrans sou els més guais i els que no hem tingut la sort de nèixer en el petit país no sóm res.

I a veure si en comptes de dir segons que (com si a mi m'importés la selecció espanyola) i ficar-te amb mi x un nick (quina xispa i originalitat que tens) construim una mica, i intentem trobar solucions als mals de la selecció.

No t'he de demostrar res, però aquí tens en David Petit per veure que jo estic més implicada que la majoria dels que porteu la bandereta andorrrana. I per acabar, a veure si endevines qui va dir x bb-mail les carències del rival i la millor alineació/tàctica per guanyar l'últim partit de la selecció U-21. (pista: no ets tu).

Last edited by iniestaaaa at 6/10/2011 4:52:34 AM

This Post:
00
160971.296 in reply to 160971.295
Date: 6/9/2011 11:30:49 AM
Overall Posts Rated:
3737
Millor que re-llegeixis el que he escrit, i el que has escrit.
Amb atenció.
Res més.

From: ruyrayd
This Post:
00
160971.297 in reply to 160971.296
Date: 6/9/2011 4:13:17 PM
Revolta Culé, B.C.
II.2
Overall Posts Rated:
2121
Bueno, tranquils... Que com he dit des d'un començament aquests forums han d'èsser per sumar i per res més...

Com diu Xtc, dir que no hi ha participació no fara que hi hagi... Fer jocs?? Pot ser animaria la participació... Però també us puc assegurar que hi ha molta gent que llegeix i que es sent seva aquesta selecció... Que no participen... es el que hi ha... I el pais me'l conec com si hagues nascut aqui... i els entenc molt perquè jo tinc a vegades el mateix pensament i forma d'actuar... Aqui la gent treballa molt, i te aquestes coses com desconnexió, però ni molt menys poden ocupar-se hores i hores com ho fan d'altres... Per la qual cosa, la selecció a vegades és un extra que pot aportar alguna cosa, però només si tens suficient temps i et trobes implicat...

Gran partit el passat, agraeixo el suport i la ajuda d'iniestaaaa i aprofito per demanar-vos a tots amb els que contacti, que col·laboreu amb ell, ja que m'està ajudant bastant...

I esperem tancar la participació amb una altra victòria... I tot s'ha de dir... històrica, ja que mirant enrera, cap selecció andorrana U21 en BB ha guanyat dos partits en un Eurobasket i gràcies a la bona tasca que s'ha fet, l'anterior seleccionador principalment, i la preparació d'aquest modest seleccionador amb l'ajuda d'iniestaaaa com a únic i principal scouter.

This Post:
00
160971.298 in reply to 160971.297
Date: 6/10/2011 4:58:46 AM
Overall Posts Rated:
99
Vull demanar perdó públicament pel post publicat ahir, no tenia massa bon dia i em vaig sentir clarament atacada, i vaig saltar. Intentaré que no torni a passar, ja que les idees no es defensesn desde l'atac i l'insult sinó desde la raó i intentant entendre les diferents visions que hi han.

Tot i això, subscric el fons del post d'ahir, no entenc el post de ahahahahaha, només aportant un "és inútil" i un atac a la meva persona pel meu jugador preferit de futbol (sí, espanyol, però del barça).

Per no liar aquest post ara escric un altre amb 2 idees aportades que em semblen molt interessants.

This Post:
11
160971.299 in reply to 160971.297
Date: 6/10/2011 5:19:20 AM
Overall Posts Rated:
99
Bueno, tranquils... Que com he dit des d'un començament aquests forums han d'èsser per sumar i per res més..

Totalment d'acord, a veure si la gent intenta sumar una mica més, em sembla que de moment en els últims posts l'unica persona que ha fet un anàlisis per millorar sóc jo!

Com diu Xtc, dir que no hi ha participació no fara que hi hagi... Fer jocs?? Pot ser animaria la participació... Però també us puc assegurar que hi ha molta gent que llegeix i que es sent seva aquesta selecció... Que no participen... es el que hi ha... I el pais me'l conec com si hagues nascut aqui... i els entenc molt perquè jo tinc a vegades el mateix pensament i forma d'actuar... Aqui la gent treballa molt, i te aquestes coses com desconnexió, però ni molt menys poden ocupar-se hores i hores com ho fan d'altres... Per la qual cosa, la selecció a vegades és un extra que pot aportar alguna cosa, però només si tens suficient temps i et trobes implicat...

Ben explicat. Entenc que la gent no participi, però estaria bé que la gent que segueix la selecció escrivis un post dient de tant en tant "bona victòria, ànims! Bon treball!". Això, que et treu 30 segons diria que tothom i pot arribar, i anima moltíssim. Entenc que la gent tingui el Buzzerbeater com a desconnexió, í jo també ho crec així. El que no entenc, és uqe si no teniu temps per fer una bona feina al capdavant de la selecció, no valoreu la feina que fem altra gent que per motius X (en marot pel que sé tenia hores lliure de la uni la temporada passada, a mi ara mateix m'han reduit a la meitat la jornada...) tenim temps i ganes d'ajudar.

Gran partit el passat, agraeixo el suport i la ajuda d'iniestaaaa i aprofito per demanar-vos a tots amb els que contacti, que col·laboreu amb ell, ja que m'està ajudant bastant...

I esperem tancar la participació amb una altra victòria... I tot s'ha de dir... històrica, ja que mirant enrera, cap selecció andorrana U21 en BB ha guanyat dos partits en un Eurobasket i gràcies a la bona tasca que s'ha fet, l'anterior seleccionador principalment, i la preparació d'aquest modest seleccionador amb l'ajuda d'iniestaaaa com a únic i principal scouter.

No ho deia xq m'agraïssis el suport, tot i que gràcies.

I per últim, és molt important aquesta última frase. A l'anterior staff se li poden posar molts peròs, però el temps ha demostrat que el seu sistema funciona.Base de dades, seguiment de jugadors, consells... I a pesar de que no els hi vau posar les coses fàcils. Com he dit més amunt no entenc xq no voleu rebre la ajuda de la gent, que tot i venir de fora, té les ganes i la experiència que pot fer que la selecció arribi al seu nivell més alt.

Crec que en aquest fil es deu una disculpa a en marot principalment, i a en david (no et vull escriure el nick malament), en cèsar i en underekuma.

From: Marot
This Post:
11
160971.301 in reply to 160971.1
Date: 6/12/2011 11:41:20 AM
Overall Posts Rated:
916916
Bones

Pasava per aquí un moment així que sere breu i clar.

Aquesta setmana és l'última que poso a la venta a l'Abellí, al final li he trobat un comprador, un equip de 1a divisió així que suposu que el seguirà entrenant i el meu sacrifici durant aquestes 2 temporades entrenant-lo no haurà sigut en va.
En fi, la il.lusió d'entrenar-lo s'ha anat apagant, sobretot per com a anat tot en general durant les últimes setmanes, suposu que de no haver estat així me l'hagues quedat i el continuaria entrenant. No obstant hem quedo satisfet, les habilitats més difícils d'entrenar ja les té i si el continuen entrenant serà un gran jugador sobretot per l'absoluta.

Felicitar de pas al seleccionador per la seva bona victòria contra Islàndia i sort en el futur.

PS: Quan tingui més temps en un futur ja intentaré participar més per aquí o si algú hem demana ajut en qualsevol cosa espero donar un cop de mà.

Saluts a tothom ¡

Advertisement