Ostres, hauré de donar un toc femení de calma entre tants mascles (excepte nuriba ;-) )
Seré molt clara i divertida, espero que això no em costi una sanció al fòrum.
QUE COLLONS ESTEM FEM?? Que jugueu a veure qui la té més llarga o que???? (i no, estic segura que no m'ofereixo voluntària per comprovar-ho, demaneu a nuriba si ho vol fer xDDDDDD)
Sóm pocs, i tots volem el millor per la nostra selecció andorrana (sigui quina sigui la IP, quina tonteria). Per tant, xq no en comptes de discutir sobre tonteries vàries intentem construir?? Ningú ataca a ningú, només intenta que en el futur no es cometin errors. També entre tots hem d'ajudar el seleccionador, en comptes de donar tants pals.
No ens podem permetre perdre dos anys en discusions, que si jo sóc millor, que si a m'hi m'han votat més persones, que si insults velats... Més que res xq el que passi ara afecta d'aqui 4 temporades, i jo crec que tenim una base prou bona com xq això no passi. Per tant a veure si ens relaxem i tots aprenem a ser una mica més comprensius i a saber escoltar la resta.
PD: Espero que sapigueu apreciar el toc d'humor, si tu David creus que és sancionable borro la part que em diguis i llestos :-)
PD2: Perdona nuriba, no em matis per tirar-te aquests impresentables a sobre xDDDDD