BuzzerBeater Forums

BB Andorra > [ANDu21] Fil Oficial

[ANDu21] Fil Oficial

Set priority
Show messages by
This Post:
11
160971.265 in reply to 160971.263
Date: 5/18/2011 9:36:56 AM
Overall Posts Rated:
801801
No sé si cal contestar-te, però ho faré ja que m'has nombrat.

Amb tots els respectes... Reconec que la teva postura es meritòria i que saps un mun, però si mes no... trobo que el que fas es de no saber guanyar o de fer d'oposició quan, sincerament, va ser tu el primer que vas voler delegar, passar..., o no se...
Has de recordar que el que va perdre sóc jo principalment, i qui hauria de fer oposició sóc jo i no en Marot. Dubto molt que el que dius sigui la seva intenció.

El fet es que hi ha el que hi ha... He estat escollit seleccionador, no dic que això no em crei problemes fins i tot a la meva vida privada perque a sobre estiguis tu criticant i fent, el que a mi em sembla, rabietes de mal perdedor... Valoro les teves paraules, i et torno a dir que suposo que saps molt més que jo però, ara mateix, porto estona buscant el com entrar al foro del meu pais i poder ignorar-te o intentar no llegir els teus missatges... Dono gràcies als teus exàmens perque deixis una mica el teu terannà que no fa mes que restar...
Resulta molt curiós que demanis ajuda pel fòrum perquè estàs tu sol, se't faci una crítica constructiva al primer partit per bb-mail i una segona crítica constructiva al fòrum i a sobre creguis que són crítiques de mal perdedor i demés... En fi, crec que quedes molt retratat; ets seleccionador andorrà, i com a tal has d'estar a l'alçada de les circumstàncies, siguin bones o dolentes, i ets seleccionador de tots aquells equips andorrans i també dels diversos equips seguidors que hi ha fora d'Andorra, que són uns quants.
Valores les paraules d'en Marot però en canvi el vols ignorar... no sé, crec que no saps digerir les crítiques, ni tan sols les constructives.

I pensar que el teu pupil palomo era pitjor que tu, no em fa més que donar les gràcies als 2 que em van votar...
Aquesta frase no l'entenc, sóc jo qui et dono les gràcies per sortir escollit?? M'he perdut alguna cosa...
D'altra banda, jo no sé què t'he dit perquè valoris tant aquests 2 vots...
Lo del "palomo" sobra totalment, i ja és el segon cop que em nomenes despectivament.

I per últim, crec que vas ser tu qui va posar en rellevància el % d'aprovació dels mànagers en el passat, que era de 62%, ara és del 40%... (165013.1)

Recorda que en aquest asumpte no és en Marot, tu o jo el qui més té a perdre, aquí la damnificada és Andorra u21.

Last edited by dpalom02 at 5/18/2011 9:40:56 AM

From: ruyrayd
This Post:
00
160971.267 in reply to 160971.264
Date: 5/18/2011 1:58:28 PM
Revolta Culé, B.C.
II.2
Overall Posts Rated:
2121
Pot ser si que ha sigut la meva reacció en calent, però a vegades aquesta es la que val, i no pesar-se les coses dues cops... Que es denunciable?? Ho podeu denunciar, però en cap moment he denunciat jo atacs com els que que van fer a la meva persona dient-me el que havia i no havia de fer amb el meu equip ni els altres penso jo que hagin denunciat res...

Continuo pensant que això és un joc i el seleccionador fa el que creu convenient que és el millor per l'equip en la justa mesura que ho pot fer... Considero que insistir en el fet de que ho he de plantejar d'una manera o un altra a toro passat és molt fàcil, i tornar a insistir en algo com lo del segon partit, que vaig demanar disculpes i tornaré a dir-ho, li pot passar a qualsevol...

Si a Andorra, al BB, no hi ha seguiment per la selecció... crec que criticant als andorrans no s'aconsegueix ni molt menys, més seguiment...

No dic que no s'hagi fet una bona tasca, ximplement penso que les formes, en moltes ocasions no han estat les idonees, i no dic que hagi estat el Marot sinò d'altres com el "delfí" que es volia presentar... i crec que això l'ha passat factura...

Respecte al que faig... ningú sap el temps que li dedico, que és molt més del que dedicava abans al joc, potser se li hauria de dedicar més temps, potser, però no el disposo, per tant li dedico el que puc i crec que en la justa mesura que tinc ocasió és més del que podria...

Si he demanat ajuda al forum no es al palomo (no crec que sigui desqualificació... o no et dius així??) perquè aquest m'ho va deixar ben clar per mail, que no volia saber res i que m'espabilés (en poques paraules...)

Si tinc un 40 % d'acceptació o un 100 %, també diria que aquestes 5 persones que han votat haurien d'haver estat per les votacions, més tranquil segur estaria sinò hagues estat escollit, però també et dic que s'ha guanyat un andorrà que al menys intenta preocupar-se per la selecció... Si de laments va la història em sembla molt triste que nomès 5 persones s'interessaran per la selecció a l'hora de les votacions, i que els únics que vinguin pel pais a postejar siguin espanyols... I que ho facin de manera crítica contra l'actual seleccionador...

Sincerament, entenc que vulgueu apropar-vos a Andorra per proximitat o per llengua, però us queda a tots els que veniu sense ser d'aqui molt per entendre en quant a coneixença del país...

A partir d'aquí, us convoco als ANDORRANS a donar la vostra opinió constructiva en pro de la VOSTRA selecció, doncs tal com vaig dir quan era abans l'anterior seleccionador de que no volia que convoqués als meus jugadors, també ignoraré els missatges dels que diuen venen a ajudar i tan sols ho fan per malmetre...

This Post:
11
160971.268 in reply to 160971.267
Date: 5/18/2011 3:17:52 PM
Overall Posts Rated:
3838
A partir d'aquí, us convoco als ANDORRANS a donar la vostra opinió constructiva en pro de la VOSTRA selecció, doncs tal com vaig dir quan era abans l'anterior seleccionador de que no volia que convoqués als meus jugadors, també ignoraré els missatges dels que diuen venen a ajudar i tan sols ho fan per malmetre...

Ok, si això és el que vols, tu mateix. Ja veurem els resultats al final de la teva etapa com a seleccionador. A partir d'aqui [/IGNORE]

This Post:
11
160971.269 in reply to 160971.267
Date: 5/18/2011 5:37:51 PM
Overall Posts Rated:
801801
Pot ser si que ha sigut la meva reacció en calent, però a vegades aquesta es la que val, i no pesar-se les coses dues cops... Que es denunciable?? Ho podeu denunciar, però en cap moment he denunciat jo atacs com els que que van fer a la meva persona dient-me el que havia i no havia de fer amb el meu equip ni els altres penso jo que hagin denunciat res...
Ningú et va intentar dirigir l'equip, tot era des de la base de recomanacions. Que si, que si, el que tu diguis, d'acord.

Continuo pensant que això és un joc i el seleccionador fa el que creu convenient que és el millor per l'equip en la justa mesura que ho pot fer... Considero que insistir en el fet de que ho he de plantejar d'una manera o un altra a toro passat és molt fàcil, i tornar a insistir en algo com lo del segon partit, que vaig demanar disculpes i tornaré a dir-ho, li pot passar a qualsevol...
No és dir res a toro passat, és dir-te coses bàsiques, de calaix, en aquest joc, però queda clar que no l'acabes d'entendre, no passa res. Ningú t'ha dit res del segon partit, bueno sí, en ahahahahaha.

Si a Andorra, al BB, no hi ha seguiment per la selecció... crec que criticant als andorrans no s'aconsegueix ni molt menys, més seguiment...
Ok, segons el teu criteri, a partir d'ara en Xtc serà de Kentucky o Massachusetts, com que té la bandera d'EE.UU...
De veritat, no sé perquè dius que els andorrans han estat criticats, no sé perquè vols barrejar nacionalitats en un joc on no pinten res, bueno sí, la direcció de la IP, ja em diràs... Aquí no s'ha criticat a cap persona, només s'ha criticat i constructivamente un plantejament de partit per no caure en els mateixos errors en partits següents, no sé perquè costa tant d'entendre això.

No dic que no s'hagi fet una bona tasca, ximplement penso que les formes, en moltes ocasions no han estat les idonees, i no dic que hagi estat el Marot sinò d'altres com el "delfí" que es volia presentar... i crec que això l'ha passat factura...
Gràcies per la part que em toca. Per sort guardo molt bona comunicació amb altres mànagers.

Respecte al que faig... ningú sap el temps que li dedico, que és molt més del que dedicava abans al joc, potser se li hauria de dedicar més temps, potser, però no el disposo, per tant li dedico el que puc i crec que en la justa mesura que tinc ocasió és més del que podria...
Em sembla perfecte que li dediquis molt temps, i segurament t'hi falti per estat sol, d'això és tracta, de dedicar temps perquè tot vagi bé.

Si he demanat ajuda al forum no es al palomo (no crec que sigui desqualificació... o no et dius així??) perquè aquest m'ho va deixar ben clar per mail, que no volia saber res i que m'espabilés (en poques paraules...)
No, no em dic així, dpalom02 (depalomzerodos), ni palomo ni delfí ni hòsties, més que res és una falta de respecte. I precisament no van ser poques paraules, i no va ser per mail, va ser pel xat d'un partit.

Si tinc un 40 % d'acceptació o un 100 %, també diria que aquestes 5 persones que han votat haurien d'haver estat per les votacions, més tranquil segur estaria sinò [...]
I dale amb les nacionalitats, que només és una bandera en funció de la IP! A part, que la nuriba és andorrana, ella ho va dir.

Sincerament, entenc que vulgueu apropar-vos a Andorra per proximitat o per llengua, però us queda a tots els que veniu sense ser d'aqui molt per entendre en quant a coneixença del país...
Ja ho vaig dir un cop, no sé que té a veure BuzzerBeater amb entendre el país andorrà... Si vull entendre això vaig a Andorra directament, i no em fico en un fòrum d'un joc.

A partir d'aquí, us convoco als ANDORRANS a [...] de que no volia que convoqués als meus jugadors, també ignoraré els missatges dels que diuen venen a ajudar i tan sols ho fan per malmetre...
És molt bona idea voler fer una comunitat restrictiva, si si...

Res més a dir, d'on no n'hi ha no en pot rajar.

Last edited by dpalom02 at 5/18/2011 6:00:18 PM

From: nuriba

This Post:
11
160971.270 in reply to 160971.269
Date: 5/19/2011 6:10:02 AM
Overall Posts Rated:
4545
Noi, t'has cobert de gloria...

Allà tu.

From: Cagallo
This Post:
00
160971.271 in reply to 160971.270
Date: 5/19/2011 1:06:38 PM
Overall Posts Rated:
1111
Ai...

This Post:
11
160971.272 in reply to 160971.269
Date: 5/19/2011 1:15:45 PM
Revolta Culé, B.C.
II.2
Overall Posts Rated:
2121
Si el que penses es que ser andorrà és nomès la IP, es que no tens ni idea... Ni al joc, ni enlloc...

En fi, sincerament, passo del tema...

This Post:
00
160971.273 in reply to 160971.270
Date: 5/20/2011 3:29:46 AM
Overall Posts Rated:
3737
Ja trobava a faltar aquest comentari :-)

This Post:
22
160971.274 in reply to 160971.273
Date: 5/20/2011 4:01:22 AM
Overall Posts Rated:
99
Ostres, hauré de donar un toc femení de calma entre tants mascles (excepte nuriba ;-) )

Seré molt clara i divertida, espero que això no em costi una sanció al fòrum.

QUE COLLONS ESTEM FEM?? Que jugueu a veure qui la té més llarga o que???? (i no, estic segura que no m'ofereixo voluntària per comprovar-ho, demaneu a nuriba si ho vol fer xDDDDDD)

Sóm pocs, i tots volem el millor per la nostra selecció andorrana (sigui quina sigui la IP, quina tonteria). Per tant, xq no en comptes de discutir sobre tonteries vàries intentem construir?? Ningú ataca a ningú, només intenta que en el futur no es cometin errors. També entre tots hem d'ajudar el seleccionador, en comptes de donar tants pals.

No ens podem permetre perdre dos anys en discusions, que si jo sóc millor, que si a m'hi m'han votat més persones, que si insults velats... Més que res xq el que passi ara afecta d'aqui 4 temporades, i jo crec que tenim una base prou bona com xq això no passi. Per tant a veure si ens relaxem i tots aprenem a ser una mica més comprensius i a saber escoltar la resta.

PD: Espero que sapigueu apreciar el toc d'humor, si tu David creus que és sancionable borro la part que em diguis i llestos :-)

PD2: Perdona nuriba, no em matis per tirar-te aquests impresentables a sobre xDDDDD

Advertisement