Pot ser si que ha sigut la meva reacció en calent, però a vegades aquesta es la que val, i no pesar-se les coses dues cops... Que es denunciable?? Ho podeu denunciar, però en cap moment he denunciat jo atacs com els que que van fer a la meva persona dient-me el que havia i no havia de fer amb el meu equip ni els altres penso jo que hagin denunciat res...
Ningú et va intentar dirigir l'equip, tot era des de la base de recomanacions. Que si, que si, el que tu diguis, d'acord.
Continuo pensant que això és un joc i el seleccionador fa el que creu convenient que és el millor per l'equip en la justa mesura que ho pot fer... Considero que insistir en el fet de que ho he de plantejar d'una manera o un altra a toro passat és molt fàcil, i tornar a insistir en algo com lo del segon partit, que vaig demanar disculpes i tornaré a dir-ho, li pot passar a qualsevol...
No és dir res a toro passat, és dir-te coses bàsiques, de calaix, en aquest joc, però queda clar que no l'acabes d'entendre, no passa res. Ningú t'ha dit res del segon partit, bueno sí, en ahahahahaha.
Si a Andorra, al BB, no hi ha seguiment per la selecció... crec que criticant als andorrans no s'aconsegueix ni molt menys, més seguiment...
Ok, segons el teu criteri, a partir d'ara en Xtc serà de Kentucky o Massachusetts, com que té la bandera d'EE.UU...
De veritat, no sé perquè dius que els andorrans han estat criticats, no sé perquè vols barrejar nacionalitats en un joc on no pinten res, bueno sí, la direcció de la IP, ja em diràs... Aquí no s'ha criticat a cap persona, només s'ha criticat i constructivamente un plantejament de partit per no caure en els mateixos errors en partits següents, no sé perquè costa tant d'entendre això.
No dic que no s'hagi fet una bona tasca, ximplement penso que les formes, en moltes ocasions no han estat les idonees, i no dic que hagi estat el Marot sinò d'altres com el "delfí" que es volia presentar... i crec que això l'ha passat factura...
Gràcies per la part que em toca. Per sort guardo molt bona comunicació amb altres mànagers.
Respecte al que faig... ningú sap el temps que li dedico, que és molt més del que dedicava abans al joc, potser se li hauria de dedicar més temps, potser, però no el disposo, per tant li dedico el que puc i crec que en la justa mesura que tinc ocasió és més del que podria...
Em sembla perfecte que li dediquis molt temps, i segurament t'hi falti per estat sol, d'això és tracta, de dedicar temps perquè tot vagi bé.
Si he demanat ajuda al forum no es al palomo (no crec que sigui desqualificació... o no et dius així??) perquè aquest m'ho va deixar ben clar per mail, que no volia saber res i que m'espabilés (en poques paraules...)
No, no em dic així, dpalom02 (depalomzerodos), ni palomo ni delfí ni hòsties, més que res és una falta de respecte. I precisament no van ser poques paraules, i no va ser per mail, va ser pel xat d'un partit.
Si tinc un 40 % d'acceptació o un 100 %, també diria que aquestes 5 persones que han votat haurien d'haver estat per les votacions, més tranquil segur estaria sinò [...]
I dale amb les nacionalitats, que només és una bandera en funció de la IP! A part, que la nuriba és andorrana, ella ho va dir.
Sincerament, entenc que vulgueu apropar-vos a Andorra per proximitat o per llengua, però us queda a tots els que veniu sense ser d'aqui molt per entendre en quant a coneixença del país...
Ja ho vaig dir un cop, no sé que té a veure BuzzerBeater amb entendre el país andorrà... Si vull entendre això vaig a Andorra directament, i no em fico en un fòrum d'un joc.
A partir d'aquí, us convoco als ANDORRANS a [...] de que no volia que convoqués als meus jugadors, també ignoraré els missatges dels que diuen venen a ajudar i tan sols ho fan per malmetre...
És molt bona idea voler fer una comunitat restrictiva, si si...
Res més a dir, d'on no n'hi ha no en pot rajar.
Last edited by dpalom02 at 5/18/2011 6:00:18 PM