BuzzerBeater Forums

BB Andorra > [ANDu21] Fil Oficial

[ANDu21] Fil Oficial

Set priority
Show messages by
From: Marot
This Post:
11
160971.253 in reply to 160971.252
Date: 5/12/2011 2:42:41 PM
Overall Posts Rated:
916916
Aquesta és la gestió d'alguns dels managers d'Andorra

Josep Sans(18433395)

Pagar 510k per un jugador quan tenia 18 anys(que per cert, el David volia comprar per entrenar), arriba als 19 anys i ja el deixem d'entrenar.

Pero la cosa no acaba aquí, un altre allstar que hagues sigut decent per la sub21;

Àlvar Garcia (18433497) uns altres 550k despilfarrats, no pels diners, sinò pels jugadors.

Cada temporada que toca un rookie nou sembla que els managers andorrans s'obliden dels de la temporada pasada.

Igualment el Peskue ha fet una gran labor no-entrenant rookies, també està el cas del Moya tenia un potencial allstar, però encara podia pujar més nivells, no estava capat, va comprar-lo i va parar d'entrenarlo.

I veurem que passa amb el Abel Molins (19962228) o en Carles Barceló (19962194) veient els antecedents no espero gran cosa.

A mi hem dona igual el que faci un amb els seus rookies, però en Peskue s'ha dedicat a acaparar jugadors andorrans interessants per la sub21, fent que altres managers no poguessin comprar-los(perque clar a Andorra sobra la $) i no els entrena, perdoneu però algú ho havia de dir, managers com en Peskue li fan un flac favor a les seleccions d'Andorra.

Last edited by Marot at 5/12/2011 2:49:51 PM

This Post:
00
160971.254 in reply to 160971.253
Date: 5/12/2011 3:27:17 PM
Overall Posts Rated:
3737
Generalitzar no és bo.

This Post:
00
160971.255 in reply to 160971.254
Date: 5/12/2011 4:13:05 PM
Overall Posts Rated:
916916
Generalitzar no és bo.

Cert, això no ho fan tots els managers a Andorra afortunadament, però 2-3 si, igualment el Peskue és un cas excepcional, que pot ''indignar'' veure com compra jugadors per deixar-los d'entrenar i a més jugadors amb potencial de nivell sub21 o algun absoluta...

This Post:
00
160971.256 in reply to 160971.255
Date: 5/14/2011 8:58:57 AM
Overall Posts Rated:
916916
Ignasi Escudé

Ningú el vol fitxar abans de que es perdi?

This Post:
22
160971.257 in reply to 160971.256
Date: 5/15/2011 5:50:36 PM
Overall Posts Rated:
801801
Senyors, en pocs dies/setmanes tinc la intenció d'entrenar jugadors interiors després d'haver entrenat jugadors exteriors durant 3 temporades. Vull fitxar un interior de 18 anys i potencial mínim Jugador Franquícia.

Voldria i m'agradaria, per la meva implicació amb Andorra ja sabuda per tots, que aquest nou interior fos andorrà i entrenar-lo fins nivells molt alts, que pugui arribar a ser un seleccionable u21 i absolut per Andorra, seria un pas endavant en el joc interior andorrà segur.

Si no aconsegueixo fitxar aquest jugador andorrà, aquest jugador serà espanyol, únicament per una qüestió de marxandatge (al ser espanyol em donariem més diners a la botiga). Vull aprofitar aquest canvi i entrenar a un jugador andorrà per fer créixer la selecció, si no fos possible seria una llàstima. La meva prioritat és fitxar un andorrà.

Així doncs, agrairia a tots els mànagers que no tinguin clar si entrenar o no habilitats interiors al 100% i que tinguin un jugador interior de 18 anys i potencial mínim Jugador Franquícia amb intencions de vendre que m'ho fessin saber per BB-Mail.
Li agrairia també al seleccionador sub21 que si tingués notícia de qualsevol venda d'aquest tipus també m'ho fes saber.

Espero i desitjo que algú faci aquest "sacrifici" pel bé de la selecció andorrana. Els que no tenim equip a Andorra més no podem fer... :(

Salutacions a tots!

Last edited by dpalom02 at 5/15/2011 6:11:25 PM

This Post:
11
160971.259 in reply to 160971.1
Date: 5/16/2011 1:12:48 PM
Overall Posts Rated:
916916
Bé una llàstima el partit d'avui, res a fer sabent que jugàvem contra l’amfitrió, però volia comentar algunes coses.

Abans que res una llàstima la forma Abellí i ja en demano les disculpes, però com vaig dir les circumstàncies no hem van permetre donar-li bons minuts i com a mínim l'entrenament ha valgut la pena amb la pujada a DI 9, espero donar-li millors minuts d'ara en endavant.

Sobre el partit derrota esperada, però avui els nostres rivals ens han tornat a fer un regal, si la setmana passada va ser el ''atac base'' de Letònia(tàctica que no recomano a ningú perquè contra defenses decents sol deixar baixes anotacions) avui ens ha caigut una 2-3 del cel(i bon encert jugar per fora), però realment hem jugat amb els jugadors adequats?

- Hem planteja molts dubtes veure Albertí jugant per fora(sabent que és un aler interior), però lo que hem planteja més dubtes és saber perquè ha jugat defenent en la posició d'escolta quan la seva posició defensiva que millor li va és la d'aler i en canvi el Martí defensava en l'aler quan les seves habilitats de DI-RE són més baixes que les de l'Albertí.

Si havíem de fer aquest plantejament, hagués sigut molt millor apostar per un escolta jugant d'aler tal i com vam fer en el primer partit, però en aquest cas jugant per fora.

- La tàctica moviment ha sigut l’encertada?

És una tàctica exterior clarament, però a diferència del córrer i tirar hi han diferències. Moviment té 2 grans virtuts sobretot i és que si tenim un bon aler complet amb bones exteriors i bon TI fa que hi hagin moltes accions per ell, i al mateix temps si tens un AP amb un tir per exemple de 10-11, decent abast i bon TI-penetració farà també que es jugui moltes accions. No té perquè sempre repetir-se així les possessions, però en equips que compten amb un bon A-AP sol anar així i si tenen un B-E ofensius doncs ajuden a anotar.

Nosaltres la vam provar en un amistós, (14354) aprofitant que teníem un bon aler com el Carrió i el Murgadel que tenia bon TI

En el nostre cas d'avui, ni teníem un aler per jugar per fora, ni tenim un AP que destaqui per ser un bon anotador en general, l'únic que ha funcionat clarament i és perquè és un tirador nat, és el Martí Lopez.

No elegeixi la tàctica segons ritme alt o normal o baix, la gent pensa erròniament que una tàctica de ritme alt és menys competitiva que una de un ritme més baix i li he de dir que per lo general córrer i tirar és una tàctica molt competitiva.

Avui amb 3 decents tiradors en B-E-A haguéssim pogut posar en problemes a Rússia que ha fet un plantejament molt pobre, de fet no crec que arribin molt lluny en aquest Europeu.

Si vol el consell d'un ex-seleccionador que n'ha vist de tots colors, en quan a tàctiques i jugadors, les tàctiques mirar endins i córrer i tirar són les mes competitives en seleccions i en defensa individual. Tot lo que s'allunyi d'aquestes tàctiques requereixen de jugadors més concrets i prèviament haver pensat que el jugador amb X habilitats podrà funcionar per la tàctica.

- Tornem a jugar un partit amb pocs jugadors, avui en 7, però pràcticament amb 6. Jugar 48 minuts 1 jugador baixa el rendiment, encara que tingui el jugador una decent resistència, sempre necessiten un descans. En tema seleccions això acaba passant factura, avui Picañol 47 minuts, Alberti 48, hem sembla exagerat, saben que es poden donar entrada a més jugadors. Desconec les instruccions de substitucions posades, però Moya com a mínim jugant suplent AP-P podria fer bons minuts. A més estem forçant massa, el primer partit ja vam tindre una lesió, però si torna a passar o per temes faltes ens expulsen un jugador podem acabar donant avantatges...

Si fos per forçar Marti Lopez encara ho entendria sabent que és un jugador que no té recanvi, però forçar jugadors de nivell normalet tirant a discret, crec que es podria donar entrada a jugadors joves o d'altres per mantenir el nivell en el partit.

This Post:
11
160971.260 in reply to 160971.259
Date: 5/16/2011 1:13:13 PM
Overall Posts Rated:
916916
Nomes una última cosa.

El partit d'avui en cap cas l’haguéssim guanyat, ells són superiors en defensa(i juguen a casa) i sobretot per dintre tenen jugadors que nosaltres no tenim, però no per això crec que haguem de donar una imatge de selecció poc competitiva i que tinguem un resultat pobre(vaja una tova hem rebut). Avui ens han concedit una avantatge molt gran, encara que haguéssim jugat per dins la 2-3 ens dona avantatge és una zona dèbil i avui amb una selecció adequada dels jugadors (li reconec el mèrit de sorprendre el rival per fora) estic convençut que podríem haver acabat amb un marcador molt mes ajustat, molt a prop dels -10 punts per sota el marcador.

I pensa que tot lo que estic dient no és res nou, en el primer partit com a seleccionador que vam tenir nomes per sortir amb 8 jugadors,(més dels que juguen ara en quan a minuts) a ningú li va semblar bé.
La setmana passada ningú va voler comentar suposo que per la desil•lusió de veure lo que va passar, que per cert, ho comento ara, però la setmana passada(i ho vam estar comentant al xat del partit amb els que estaven connectats) amb una alineació suficient de jugadors i una actitud normal aquell partit s’hagués guanyat, si ruyrayd, era un partit per poder-lo guanyar, tenint en compte que amb la alineació per defecte vam estar a prop, si s’hagués plantejat bé era un partit per guanyar i donar bona imatge, però vam perdre una altre oportunitat. Derrota en l'últim quart degut a que no es va defensar en la posició dels jugadors que portaven 48 minuts fosos totalment, a part de que en la posició d'aler ni Timoteu ni Anonter van fer un bon paper ni en atac ni en defensa.

Tot això ho comento de cara als partits que queden, amb Polònia no guanyarem, però queden 3 partits dels que potser es pot rascar algo si es fan les coses bé.

Ser seleccionador implica donar prioritat a la selecció primer i desprès a l'equip, ens va portar molta feina al staff nostre posar els fonaments de la sub21, vam heretar una sub21 totalment desmantellada, no hi havien jugadors interessants ni en venien de ben entrenats(vam tindre que aconsellar als managers que entrenessin totalment diferent a com ho estaven fent, el cas del Roura o Martí Lopez entre d'altres), i tot això ho dic perquè ens preocupa com va la situació d'aquesta sub21, ja ho va dir el Xtc fa uns dies en l'altre fil, però a mi hem sabria greu que desprès de que staff anterior i dediques tant de temps ara la feina es perdés, com hem sembla que passarà en el tema de seguiment de jugadors que és el més important de tots.

Necessites ajuda de managers, si vols puc contactar amb alguns de catalans que et podrien ajudar(a no ser que algú d'Andorra et doni un cop de mà) i també respecto la decisió dels que no t'han volgut ajudar, perquè no hi va haver cap tipus de comunicació prèvia a les eleccions que facilites el tema.
Jo a part de tenir dilluns festa a la uni, és dels últims dies que estic per BB en el juny i una setmana abans ja començaré a estar molt liat amb exàmens finals i recuperacions al juliol i no podré donar un cop de mà a part d'entrar a veure com va la cosa .

Se que més gent llegeix el fòrum, però no diu res jo invitaria tothom a donar la opinió que es parlin les coses i s'arribi a una solució o no, o almenys deixar pales la postura de tothom. També reconec que en el fòrum m’he equivocat escrivint coses que poden haver sentat malament a alguns managers i en demano disculpes, però sempre ho feia amb l'intenció d’intentar ajudar.

Saluts a tothom.

Last edited by Marot at 5/16/2011 1:15:47 PM

From: Cagallo

This Post:
11
160971.261 in reply to 160971.260
Date: 5/17/2011 1:12:33 PM
Overall Posts Rated:
1111
Sobre lo q dius del peskue, tens raó, no m'hi havia fixat. I realment és una autèntica llàstima... es perden jugadors massa simplisticament

From: ruyrayd

This Post:
00
160971.263 in reply to 160971.260
Date: 5/17/2011 7:21:13 PM
Revolta Culé, B.C.
II.2
Overall Posts Rated:
2121
Amb tots els respectes... Reconec que la teva postura es meritòria i que saps un mun, però si mes no... trobo que el que fas es de no saber guanyar o de fer d'oposició quan, sincerament, va ser tu el primer que vas voler delegar, passar..., o no se...

El fet es que hi ha el que hi ha... He estat escollit seleccionador, no dic que això no em crei problemes fins i tot a la meva vida privada perque a sobre estiguis tu criticant i fent, el que a mi em sembla, rabietes de mal perdedor... Valoro les teves paraules, i et torno a dir que suposo que saps molt més que jo però, ara mateix, porto estona buscant el com entrar al foro del meu pais i poder ignorar-te o intentar no llegir els teus missatges... Dono gràcies als teus exàmens perque deixis una mica el teu terannà que no fa mes que restar...

I pensar que el teu pupil palomo era pitjor que tu, no em fa més que donar les gràcies als 2 que em van votar...

Advertisement