BuzzerBeater Forums

BB Andorra > [ANDu21] Fil Oficial

[ANDu21] Fil Oficial

Set priority
Show messages by
From: nuriba

This Post:
11
160971.20 in reply to 160971.13
Date: 10/25/2010 17:48:51
Overall Posts Rated:
4545
Que bé, quants visitants tenim aquesta temporada :D

El teu comentari és bastant mal educat, visitant de què?? Perdó? Què?? Lo teu és ser bon amfitrió, sisi...

De vegades la gent s'oblida de que al darrera dels ordinadors hi ha una persona, que en teoria té uns valors i una educació... Visitant diu... Tu què sabràs!!

Last edited by nuriba at 10/25/2010 18:05:53

From: rafera

This Post:
00
160971.21 in reply to 160971.20
Date: 10/25/2010 17:55:49
Overall Posts Rated:
1212
jo no crec que el comentari del cagallo sigui mal educat. sino tot al contrari ja que estem acostumats a ser pocs els que comentem als forums (jo ultimament he escrit poc pero he llegit molt) i últimament el forum s'ha activat gràcies a les vostres aportacions. Que regni la pau!!

From: nuriba

This Post:
11
160971.22 in reply to 160971.21
Date: 10/25/2010 17:58:44
Overall Posts Rated:
4545
Doncs que sigui més clar i no tan ambigu. El primer que he dit és que jo sóc andorrana, i el primer que he llegit és que sóc "visitant", ni que això fos coto privado andorrano...

No sé si estava això animat o no, porto res al joc, però he jugat a altres jocs i el que més val la pena és la relació de la gent als foros.

From: birrero
This Post:
00
160971.23 in reply to 160971.22
Date: 10/25/2010 19:03:31
Overall Posts Rated:
66
El comentari de Cagalló, és... típic dels de Cagalló. No saps si fa broma o llença un punyal.

Pau, bons aliments, i ja veureu com ens anirem entenent. I si no, ens liquidem al Marot a les properes eleccions. :D

From: Cagallo

This Post:
00
160971.24 in reply to 160971.23
Date: 10/26/2010 04:05:52
Overall Posts Rated:
1111
Mira, perdona, no he vist si erets andorrana o no. Però em fa ràbia q a la q llanço una crítica m'apareixen de repent tot de persones de qui no havia sentit a parlar mai i q tenen els pantalons baixats davant el tal marot.

També em ´sap greu q ara hi hagi més gent de fora d'andorra debatint q no gent de dins (i això no és crítica als de fora, sino als de dins)

From: Marot

This Post:
11
160971.25 in reply to 160971.24
Date: 10/26/2010 05:21:24
Overall Posts Rated:
916916
Mira, perdona, no he vist si erets andorrana o no. Però em fa ràbia q a la q llanço una crítica m'apareixen de repent tot de persones de qui no havia sentit a parlar mai i q tenen els pantalons baixats davant el tal marot.



Mira serà la meva última intervenció en aquest sentit.


Vas exposar la teva opinió i et vaig contestar amb tota l'educació comentant que respectava la teva opinió, pero que teniem diferents punts de vista. Aquí ningú ta criticat en cap moment que jo sapiga. No sé d'on treus que ''apareixen de repent tot de persones'', l'unica persona nova aquí que ens dona un cop de mà solidàriament és en underekuma i va comentar per iniciativa pròpia i perque al noi se'l veu implicat en ajudar a les seleccions. Si et penses que jo perdo el temps preocupant-me en coses del foro d'aques tipus, o que li dono importància estas molt equivocat, però aquest comentari ja no es pot deixar passar per alt, suficient pàciencia he tingut per aguantar certs missatges despectius i fins aquí ja n'hi ha prou.

Com dic és l'últim missatge que comentaré respecte els teus comentaris, perquè comencen a ratlla la mala educació i si vaig voler ser seleccionador no és precisament per entrar en discussions, però les teves maneres i formes són bastant despectives.




Que et vagi tot bé.




Last edited by Marot at 10/26/2010 05:22:43

This Post:
11
160971.26 in reply to 160971.25
Date: 10/26/2010 07:11:30
Overall Posts Rated:
796796
Després de tot això, mirem de reconduir el tema al tema del fil, que no és altre que la selecció d'Andorra u21.
Com que en Marot no dirà res més, si vol en Cagallo que el contesti, i si vol que ho faci per privat, o que faci el que vulgui.

Per cert, ahir es va perdre amb Itàlia de 40 punts, equivocant-nos en la defensa i amb 9 jugadors convocats ;)
(161923.10)

From: nuriba

This Post:
11
160971.27 in reply to 160971.24
Date: 10/26/2010 07:29:23
Overall Posts Rated:
4545
Però em fa ràbia q a la q llanço una crítica m'apareixen de repent tot de persones de qui no havia sentit a parlar mai i q tenen els pantalons baixats davant el tal marot.
Primer era una visitant, i ara em baixo el pantalons? Lo teu no és el tracte personal, eh... ;)
No sé per qui ho dius, però jo port al joc 4 dies com qui diu, i no sé ni qui ets tu ni qui és en Marot i desconec moltes coses.

I segon, jo no t'he criticat en cap moment, entenc que ets un manager amb experiència i només t'he fet un parell de preguntes, res més.

També em ´sap greu q ara hi hagi més gent de fora d'andorra debatint q no gent de dins (i això no és crítica als de fora, sino als de dins)
No sé per què t'ha de saber greu que hi hagi més gent de fora mentre aquests hi aportin alguna cosa. Que et sàpiga greu que els andorrans no participen al seu propi fòrum (potser haurieu d'incentivar més als vostres companys de país de bandera andorrana amb correus o amb iniciatives, no se, però està clar que qui no vol participar no ho farà), no lo altre. No hi ha res millor que un fòrum actiu, sigui quina sigui la procedència de qui participa, t'ho dic per propia experiencia en altres webs.

Com ja han dit, que regni la pau. Per la meva part tampoc diré res mes, cadascu és com és i ja està.

LA-david_palo, ja no dic res més eh!! :)

From: Xtc

This Post:
11
160971.28 in reply to 160971.27
Date: 10/26/2010 07:39:14
In your face
III.9
Overall Posts Rated:
110110
dieu, dieu...però mirem de guardar certes formes i SOBRETOT mirem de ser constructius!
les crítiques són benvingudes, pq d'errors sempre n'hi ha. Però que es facin amb correcció

Jo mateix em vaig autocriticar, per posar Riera de titular quant el noi no es pot permetre molts minuts i menys amb tàctica exterior. Però bé ell mateix ho va arreglar fent faltes i forçant que la màquina el dosifiqués....que maco seria que l'entrenador pogués fer els canvis i demanar Temps morts online!!! quina batalla tàctica....llavors si que seria un joc més interactiu i on els coneixements de basket ajudarien més....però suposo que deu massa complicat (de moment) de compilar tot això en el motor de joc....potser quan em jubili de la feina i encara sigui seleccionador(jejeje) ja estarà disponible

From: nuriba

To: Xtc
This Post:
11
160971.29 in reply to 160971.28
Date: 10/26/2010 07:47:01
Overall Posts Rated:
4545
sisi, sóc partidària de dir de tot, però amb les formes i educació adequades, i tenint en compte que la intenció que es dona a una determinada frase escrita no té perque ser la mateixa que quan es llegeix aquesta frase!

Fuah... jo de coses tàctiques, motor del joc i jugadors no et puc dir res de res... jejeje jo dono anims morals ;)

Tu donali a Ctrl+Alt+Supr unes quantes vegades al teu teclat, ja veuras si hi ha temps mort! jejejejeje

From: ruyrayd

This Post:
11
160971.30 in reply to 160971.24
Date: 10/26/2010 12:53:46
Revolta Culé, B.C.
II.4
Overall Posts Rated:
2121
Mira, perdona, no he vist si erets andorrana o no. Però em fa ràbia q a la q llanço una crítica m'apareixen de repent tot de persones de qui no havia sentit a parlar mai i q tenen els pantalons baixats davant el tal marot.

També em ´sap greu q ara hi hagi més gent de fora d'andorra debatint q no gent de dins (i això no és crítica als de fora, sino als de dins)



Cagallo DIMISSIÓ!!!!! Ah no... ke tu no pots dimitir xDDD

Advertisement