Avui hem disputat el primer partit amistós d'aquesta temporada. No vaig tenir temps de canviar gaires coses ni de fer gaires proves. Espero fer-ho d'aquí a final de temporada.
Com vaig escriure crec que l'absoluta ha fet una temporada espectacular. En altres ocasions hauríem guanyat 3 partits, hem acabat amb 5 victòries. Contra Anglaterra de manera inesperada (tot i que era el primer partit) i contra Ucraina volent. Després hem aguantat amb poc entusiasme els tres partits que quedaven. Avui estem al lloc 41 del rànking, segurament record. A partir d'ara només podem baixar :-)
Però la intenció és seguir millorant mentre tinguem aquests cracks al l'equip. Per seguir en aquestes posicions tant altes cal seguir entrenant els joves. Hem anat justos de pivots tota la temporada. Em temo que la següent serà igual. Esperem que el "Musculman" Guiberna millori ràpid. També el Marc Gasulla farà 33 anys, però aquí tenim algunes solucions de cara al futur.
Temporada perfecta dels pivots "Nans" (Espano, Enguix i Boixaderas), la direcció de Gasulla, i Albareda completant el cinc ideal (tot i que ha tingut un parell de setmanes problemes de forma). Calbet, Oliver, Saiz, Pelfort, Fabres només alguns minuts.
Acabo de desconvocar al Martí Fabra per molt mala forma tota la temporada, no tornarà la següent. També al Carles Saiz. Entra en Vicent Bosquets de moment, a l'espera de les formes de la setmana vinent.