Ludde blir nog grym! Bra längd.. å ändå snabb... bra skott. Vägde lite lätt ibland, men han ska väl på med 7-8 kg muskler innan man ser hur bra han är. Hade ju en riktigt läcker passning igår när han vart tripplad å skickade en stenhård pass till nån under korgen.
Det e väl inget Amerikanskt med att vara divig, dålig förlorare å allmänt osympatisk`? Att skylla på alla andra när man torskar, att typ "sucka" när nån missar ett skott, gester, skaka på huvudet osv när nån blir av med bollen eller så... Nåt läge jag minns va det han själv som kastade bort bolen, men nån i Sverige tog tillbaka den å sköt en trea som missades, då vare värsta gesten som " fan vilket dåligt skott, hallå, jag va helt ren" å det e precis det som kommer fram när han säger "Man kan inte vinna med bara två spelare" å sånt...
Jokehim nailar det perfekt. Han överskattar sig nåt enormt. Han är bäst ellelr näst bäst i laget, sen kommer ingen, visst... så är det... men det är väl ingen jävla överraskning för honom? Intervjun efter Turkiet-matchen liksom.... vad fan håller han på med?
Men ska man göra nån jämförelse så är väl Jerebko lite Foppa-tjurig 20-åriga Foppa alltså... alal hockeyspelare som kommer till NHL lär sig ju jävligt snabbt att vara artiga när de pratar med journalister eller blir intervjuade efter match...
Taylor verkar mer vara "jag vet att jag är bäst här, å så har det oftast varit, därför kan jag kosta på mig att vara en skön snubbe också"
Kan inte tänka mig att "laget" stör sig så mycket på Taylor mer än "genom guilt by association" om han hänger för mycket med Jerebko...
Kanske nån lackar lite på att han tar för mycket skott, men han skapar ju oftast helt ok lägen åt sig själv.
Jerebko däremot antar jag att det är en hel del som är rätt trötta på.
Massamba som jag sågat hela turneringen va förövrigt riktigt bra igår när han slutade skjuta massa dåliga skott.
Tycker det va en riktigt skön avslutning på turneringen å nog fan får vi se fler EM-slutspel. Många spelare med potential att bli bättre.