Igualment, hi ha una cosa q crec q no s'ha parlat, q és q es guanyen més diners tenint gent a la selecció (per si algú va just de diners).
Molt bé, Cagallo, això ho volia comentar també, estava buscant dades ;)
Posaré dades del meu equip i d'un company de la meva mateixa lliga:
Jo cobro
25k de marxandatge, el meu company
44k. Per què tanta diferència??
- Jo no tinc cap jugador sortit del meu draft i entrenat, el meu company en té un del seu draft que cobra 51k.
- Jo no tinc cap internacional absolut, el meu company en té un de Guatemala.
- Jo no tinc cap jugador espanyol amb un sou elevat, el meu company en té 3.
Conclusió que vaig treure:
- Els ingressos per marxandatge (botiga) es composen en una part important per un % dels sous dels jugadors que tinguis de la mateixa nacionalitat que la del teu equip (en aquest cas Andorra) i dels draftejats, més els internacionals que es puguin tenir, a més d'alguna variable més...
Estic segur que tots els que teniu jugadors a la selecció andorrana i jugadors andorrans amb alts salaris cobreu més per marxandatge que en LOST, seguríssim.
Per això és important entrenar al màxim els vostres draftejats o els jugadors andorrans que tingueu, després es veu recompensat en forma de diners a l'economia, com bé apuntava en Cagallo.
Si voleu obrim un fil nou i estudiem això de la botiga del club, on cadascú pot dir la quantitat que cobra per marxandatge, així veuríem on radiquen les diferències i perquè.
Salut!
Last edited by dpalom02 at 1/27/2011 2:48:43 PM