@U21: Sereu catalans i parlareu la llengua, peró sincerament, això no és suficient per entendre el tarannà del pais.... que no del joc... sinó del pais... i criticant no feu més que llençar-vos pedres a vosaltres mateixos... entre altres coses que em reservo...
Mmmm... crec que aquesta última part sobra i bastant, no se perque fas valoracions personals arran d'un joc i d'unes quantes paraules agrupades en un foro... no crec que amb això puguis saber la relació de cadascú amb Andorra...
I jo no veig que facin cap crítica... si no s'entrena i surt algú dient que no s'entrena, on està la critica?? Si no s'esta entrenant, són fets!
Jo veig que estan involucrats i volen que les coses surtin bé i millorar el que hi ha!
Si tots aportessim el nostre granet de sorra segur que hi hauria una Andorra molt més potent que la que hi ha ara. Només que cada manager entrenés 1 jove andorra cada setmana més de 48 minuts, ja hauria una sele potent, i si ja son 2 els joves imaginat... Si tots tinguessim aquest compromís tots estariem més contents també, perque els jugadors son per fer potent la selecció, si... pero el vostre equip també!
anims! apa!