BuzzerBeater Forums

BB Andorra > Fil de Debat Electoral

Fil de Debat Electoral (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
200066.12 in reply to 200066.10
Date: 11/3/2011 6:40:29 PM
Overall Posts Rated:
163163
ara he passat a un nou projecte, on per a mi el més important no és tenir grans jugadors d'altres països per guanyar la lliga, estic intentant fer pujar els nens andorrans , un repte molt engrescador i que em " trempa " especialment.

Me parece una iniciativa interesante. ¿Crees que puedes tener algún candidato a la selección? ¿Has trabajado algo en ese sentido?

Para el resto, entiendo que cada cual tiene sus prioridades, pero no estaría de más que se anime un poco el debate y preguntéis lo que queráis.

Pensad que de acertar o no en el candidato dependerá en buena medida lo que pase las próximas dos temporadas en la U-21, no sólo en cuanto a los resultados deportivos, sino también su repercusión en la absoluta, más la generación de 18 - 19 que se puede perder si no hay seguimiento.

This Post:
00
200066.13 in reply to 200066.12
Date: 11/4/2011 7:56:05 AM
Overall Posts Rated:
66
Hola Cuatro Gatos,

No tengo problema en escribirte en Castellano, aunque si me supone un gran dilema, pues la lengua de Andorra és el Català, pero entiendo que no todo el mundo ha de dominar todas las lenguas, por eso he decidido que si alguien se dirige a mi en su lengua , aunque yo no la domine como el castellano , haré el esfuerzo de comunicarme con el de la manera más útil para los dos.

Bien , ante todo felicitarte por intentar "ayudar" a nuestra selección de base habiendote presentado, aunque no pertenezcas a nuestras ligas, nada quita que puedas hacerlo bien, el caso más claro está en el actual seleccionador...

Referente a algun posible candidato de mi equipo, pues lo siento de momento, mi equipo és muy joven i aunque he intentado fichar solo andorranos, lo que hay en el mercado no és de lo mejorcito , pues esos ya se los quedan los que los reciben , aunque luego no les puedan dar el entreno más adecuado , al final aparezcan en la lista de transferibles con un par de años más de los que me gustaria.
De todas formas estoy entrenando a marchas forzadas un MVP que ya adquirí con 19 años i que no se si llegarà a la U-21 antes de los 21 ... el tiempo dirá.

Por otra parte decirte que mi equipo de momento no genera mucho dinero i es dificil adquirir un buen entrenador...

No se si te he respondido, espero que si.

Gracias por tu interes.

Last edited by EdHipo at 11/4/2011 7:56:40 AM

From: EdHipo

This Post:
00
200066.14 in reply to 200066.11
Date: 11/4/2011 7:59:59 AM
Overall Posts Rated:
66
Gracies Marot,

És una llàstima que no esteu, tant tu , com en Cuatro Gatos a la nostra lliga ...

:_(

From: ruyrayd
This Post:
00
200066.15 in reply to 200066.14
Date: 11/4/2011 10:26:00 AM
Revolta Culé, B.C.
II.2
Overall Posts Rated:
2121
Estic a la vostra disposició per tot alló que requeriu...

From: Cagallo

This Post:
00
200066.16 in reply to 200066.14
Date: 11/4/2011 10:38:55 AM
Overall Posts Rated:
1111
Hola, sento no ficar-me en el debat, no tinc gaire temps. Edhipo, realment ets gheisas? pregunta de trivial (no es q no me'n fii)... com es deia l'equip abans de gheisas?

From: EdHipo

This Post:
00
200066.18 in reply to 200066.16
Date: 11/4/2011 11:27:03 AM
Overall Posts Rated:
66
jajajajajajj ...

El meu primer Nick era " Bin Laden " jajajjajajaj però em van demanar amablement que el canvies ... jajajajajaja

Be, estic content de que ruyrayd s'hagi tornat a presentar, pensava que no volia continuar al devant de la U-21.

Felicitats per la teva candidatura ... suposo que en ruyrayd ja te molta feina feta de les darreres temporades com a seleccionador de la U-21 i em demano si no serà un error canviar-lo , doncs pot ser ja tenia una línea de treball feta on potser no ha tingut prou tems per veure els resultats que s'havia proposat .

És així xavi ??

This Post:
00
200066.19 in reply to 200066.18
Date: 11/4/2011 11:57:34 AM
Overall Posts Rated:
3737
Hi ha més candidats que missatges al forum durant una temporada...

From: ruyrayd

This Post:
00
200066.20 in reply to 200066.18
Date: 11/4/2011 12:24:44 PM
Revolta Culé, B.C.
II.2
Overall Posts Rated:
2121
Es un plaer, com t'he dit per mail, el tornar-te a tenir per aqui... ets un crack dels que es necessiten en aquest joc ;=)

La feina que he anat fent, i que arrossego de temporades anteriors (mantenc la base de dades que va realitzar l'anterior seleccionador i la vaig actualitzant amb els nous jugadors i les pujades dels que ja tinc) no caurà en sac trencat, ja que te la facilitaria en cas de que sortissis escollit... Tot i així considero que encara tinc molt per donar, i pot ser no he tingut temps de donar-ho en una temporada que porto al davant de la U21...

Però Andorra es sobirana, i els usuaris, millors que ningú altre, hauran de decidir que és el millor, ara mateix, per al país i per la U21, ganes de continuar en tinc, i temps, tot i que tothom tenim més coses a fer, em sobra per continuant dedicant-lo a la selecció...

Tot i així, també m'agradaria que algú s'aliniés al meu costat, en cas de sortir escollit, com a scouter d'alguna parcela... Entre dos o tres persones, la selecció es pot portar bufant i fent ampolles :=)

This Post:
00
200066.21 in reply to 200066.19
Date: 11/4/2011 5:36:47 PM
Overall Posts Rated:
916916
Hi ha més candidats que missatges al forum durant una temporada...

Sip, s'han vist pocs missatges aquesta temporada en el forum tret de coses referents a l'absoluta.

From: Marot

This Post:
00
200066.22 in reply to 200066.18
Date: 11/4/2011 6:04:01 PM
Overall Posts Rated:
916916

Felicitats per la teva candidatura ... suposo que en ruyrayd ja te molta feina feta de les darreres temporades com a seleccionador de la U-21 i em demano si no serà un error canviar-lo , doncs pot ser ja tenia una línea de treball feta on potser no ha tingut prou tems per veure els resultats que s'havia proposat .

És així xavi ??

Bueno ja se que no voto, però com a antic seleccionador sub21 i per la gent que hem va fer confiança volia donar una petita opinió.

La meva visió des de fora és que un canvi no aniria malament. No dubto de la feina feta per en ruyrayd, la seva 1a temporada a l'europeu no crec que fos negativa, hi havia una gran plantilla, sobretot per l'esforç que va fer la comunitat andorrana i altres managers de fora per entrenar a bons jugadors(vage hi havia una gran plantilla), però aquesta última temporada, s'ha baixat estrepitosament el ranking i apenes s'han guanyat partits.

Però guanyar o perdre és relatiu, lo que preocupa és que no veig projectes en els exteriors(menys amb en Francesc Corrons que suposu que el rafera l'estarà entrenant de manera excellent) i dels interiors Robert Reina- Xavi Escabia- Xavier Masdeu, que en Larry, kchibo, skr10 estan entrenant molt bé (i dels quals just quan van sortir del draft vaig interesar-me i molt per intentar aconsellar als managers de que els entrenessin).

Crec que es podria fer més per seguir als jugadors i aconsellar als managers de com entrenar, sabent que molts cops, al manager li és igual donar un entrenament o un altre, o simplement per mirar de que no deixin el jugador a mig camí.

Vage, en 2 temporades que vam fer el seguiment ja fa un temps, en la temporada 17 es va poder veure com la sub21 tenia un equip molt competitiu al nivell de la mitja d'Europa, en gran part per la gran implicació dels managers, i m'alegra molt veure com una gran part dels jugadors que seguiem ara estant a l'absoluta.

pd: Pau Soler (18932379) aquest jugador encara se'l segueix?

En qualsevol cas, estic segur que la comunitat acertarà sigui qui sigui amb el nou seleccionador.

Last edited by Marot at 11/4/2011 6:04:39 PM

Advertisement