Felicitats per la teva candidatura ... suposo que en ruyrayd ja te molta feina feta de les darreres temporades com a seleccionador de la U-21 i em demano si no serà un error canviar-lo , doncs pot ser ja tenia una línea de treball feta on potser no ha tingut prou tems per veure els resultats que s'havia proposat .
És així xavi ??
Bueno ja se que no voto, però com a antic seleccionador sub21 i per la gent que hem va fer confiança volia donar una petita opinió.
La meva visió des de fora és que un canvi no aniria malament. No dubto de la feina feta per en ruyrayd, la seva 1a temporada a l'europeu no crec que fos negativa, hi havia una gran plantilla, sobretot per l'esforç que va fer la comunitat andorrana i altres managers de fora per entrenar a bons jugadors(vage hi havia una gran plantilla), però aquesta última temporada, s'ha baixat estrepitosament el ranking i apenes s'han guanyat partits.
Però guanyar o perdre és relatiu, lo que preocupa és que no veig projectes en els exteriors(menys amb en Francesc Corrons que suposu que el rafera l'estarà entrenant de manera excellent) i dels interiors Robert Reina- Xavi Escabia- Xavier Masdeu, que en Larry, kchibo, skr10 estan entrenant molt bé (i dels quals just quan van sortir del draft vaig interesar-me i molt per intentar aconsellar als managers de que els entrenessin).
Crec que es podria fer més per seguir als jugadors i aconsellar als managers de com entrenar, sabent que molts cops, al manager li és igual donar un entrenament o un altre, o simplement per mirar de que no deixin el jugador a mig camí.
Vage, en 2 temporades que vam fer el seguiment ja fa un temps, en la temporada 17 es va poder veure com la sub21 tenia un equip molt competitiu al nivell de la mitja d'Europa, en gran part per la gran implicació dels managers, i m'alegra molt veure com una gran part dels jugadors que seguiem ara estant a l'absoluta.
pd: Pau Soler
(18932379) aquest jugador encara se'l segueix?
En qualsevol cas, estic segur que la comunitat acertarà sigui qui sigui amb el nou seleccionador.
Last edited by Marot at 11/4/2011 6:04:39 PM