BuzzerBeater Forums

BB Nederland > Seizoen 25 verandering

Seizoen 25 verandering

Set priority
Show messages by
This Post:
00
248741.10 in reply to 248741.8
Date: 9/23/2013 5:22:42 PM
South Dragons
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
502502
Second Team:
South Dragons II
Daar had ik niet over heen gelezen. Ik weet dat je niet verplicht bent het te doen, maar die overweging maakt je tegenstander natuurlijk ook voor zichzelf. Dan wordt het dus inschatten of je tegenstander een gokje waagt... Dat vind ik zelf wat vreemd overkomen. Maar wellicht kunnen ze dat wat fijnslijpen zoals jij ook aangeeft, ben benieuwd.

Je zou een taktiek ook minder of meer dominant kunnen maken door de taktiek an sich aan te pakken. Met shotblocking hebben ze dat toch geprobeerd bij LI taktiek en door nu de salarisbijdragen van JR en SB aan te passen. Persoonlijk voel ik meer voor die aanpak.

From: Tesse
This Post:
00
248741.11 in reply to 248741.10
Date: 9/23/2013 6:03:09 PM
Cruesli
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
538538
Second Team:
The Milk
Ik moet nog zien hoe het uitpakt. Maar het spreekt me wel aan omdat het afstraft dat teams altijd maar 1 tactiek spelen. Ik weet nog dat ik de II vroeger veel plezier had en goed presteerde door zowel inside als outside uit de voeten te kunnen. De laatste seizoenen voel ik mezelf toch wel erg op inside richten doordat mijn spelers daar nu meer op gefocust zijn. Maar een externe motivatie die mij voordeel oplevert om meer van tactiek te wisselen vind ik wel een leuke uitdaging.

Crunchy! If you eat fast enough