Hej. Jag har varit tränare ett tag nu men verkar ha mycket kvar att lära, även fast jag loggar in ofta och kollar forum för hjälp.
Jag körde just en match mot TBG Pirates på hemmaplan, en match som jag förlorade med 107-91.
Även om det favorittippade laget inte alltid vinner, så tyckte jag det här var en väldigt oväntad förlust eftersom deras lag har bara 10K mer i lön än mina 3 bästa spelare. Mitt nyförvärv, som har 23K i lön och har ett underbart hoppskott, var också med i matchen, för första gången nu efter 2 veckors skadeuppehåll. (Kanske var skadeuppehållet och matchformen som gjorde att han gjorde en av sina sämsta matcher på flera år, eller för att han behöver tid att anpassa sig i laget). Iallafall, dom vann på grund av en sak. Att vi foulade. Vi foulade 22 gånger, jämfört med deras 5 fouls. Så, jag undrar hur, eller om, man kan få sina spelare att foula mindre. Har det med egenskaper att göra, var det bara en 'foulmatch', eller något annat? Jag vet att man kan ändra inställning till match (T.ex normal inställning), men ändrar det hur mycket man foular? Iallafall, jag är tacksam för svar. / Impulsiveplay3r.